Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 апреля 2024 Файл

Дмитрий

Керівник

Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Щербина Дмитро Дмитрович

Дата народження: 27.12.1993
Вік: 29
Адреса: Київ, проспект Василя Порика 9а
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
2010-2015 Національний Університет Державної Податкової Служби України
Фінанси і банківська справа-магістр

Додаткове навчання
• Академія продажу та обслуговування кліматчної техніки компанії Cooper& Hunter(2016)
• Пожежна безпека та охорона праці на підприємстві (2021)

Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній рівень

Практикант
З 03.2013 по 05.2013 (два місяці)
Державна Податкова Інспекція у Подільському Районі м.Києва
Помічник інспоктора віділу обслуговування фізичних осіб підприємців:
• Обробка та ведення декларацій платників податків;
• Консультації з приводу складання та правильного подання декларацій;
• Оформлення звітоность за поточний період(внутрішня програма податкової);
• Систематизація і розміщення документів;
• Складання наказів,обробка іншої внутрішньої дакументації
З 11.2014 по 01.2015 (три місяці)
ТОВ «СМАРТ-СЕРВІС Україна» м.Київ:
Помічник керівника відділу:
• Аналіз об’ємів продажів відповідно каналів збуту товарів;
• Освоєння складсьої логістики (зони розміщення товарів класифікація та групування за категоріями;
• Прийняття участі у розробці нових та білш вигідних логістичних маршрутів;

Досвід роботи
З 2012 по 2021 рр. (9 років)
Менеджер з прямих продажів систем кондиціонування і вентиляції та продажу послуг монтажу і експлуатаційного обслуговування
Основні обов‘язки:
• робота з існуючою базою клієнтів;
• напрацювання нової клієнтської бази;
• розширення спектру послуг у існуючих клієнтів;
• робота з кассою, створення платіжних документів (рахунків, акти виконаних робіт);
• закупівля обладнання та супутніх матеріалів для здійсення діяльності;
• складання маршрутизаційних листів (письмово та черех гугл карти);
• комунікація з монтажним відділом і відділом обслуговування;
• робота з конфліктними ситуаціями, запереченнями;
• ведення фінансової звітності;
• заключення договорів довготривалої співпраці;
• монтажі побутових систем кодиціонування;
• сервісне обслуговування систем кондиціонування;
• ремонт систем кондиціонування.

З 10.2021 і по сьогодні ТОВ "ІНТАЛЄО УКРАЇНА"
З 10.2021 по 07.2022 (10 місяців)
Старший оператор верстатів з програмним керуванням по обробці (фрезерування) захисного скла для мобільних телефонів:
• Дотримання плану виробництва в даному підрозділі;
• Корегування налаштування обладнання;
• Контроль виготовлення продукції на дільниці;
• Звітнісь змін виробництва.

З 07.2022 і по согодні (11 місяців)
Керівник цеху первинної обробки захистного скла для мобільних телефонів:
1. Організація роботи виробництва:
• складання і контроль графіків роботи співробітників;
• складання і контроль табелів звіту робочого часу;
• організація і контроль роботи персоналу;
• вирішення конфліктних ситуацій;
• проведення співбесід;
2. Забезпечення основних технологічних процесів:
• контроль якості роботи працівників;
• розробка та контроль дотримання плану виробництва;
• контроль дотримання технологічних інструкцій та правил техніки безпеки ;
• своєчасність подачі ремонтних заявок;
• проведення інвентаризації основних засобів;
• робота зі звітами про виготовлену продукцію;
• контроль за работою обладнання;
3. Оптимізація поліпшення якості діяльності виробництва:
• розробка інструкцій по роботі з обладнням та верстатами;
• впровадження та виконання циклічної механіки процесу мінімізації та попередженя браку на виробництві;
• розробка локальних документів, які регулюють діяльність з обладнанням та верстатами (інструкцій, стандартів, положень);
• забезпечувати вирішення організаційних питань та вчасного реагування на зворотній зв'язок з підрядниками;
• збільшення об’ємів виробництва готової продукції за рахунок модернізації кожного з етапів вироничого процесу;
4. Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей.
5. Розробка ідей і нововведень, а також участь в пілотних проектах з розвитку і вдосконалення діяльності виробництва і підприємства вцілому.
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером - досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Opera), Google Disk, MS Teams.
• Ведення документообігу
• Ділове письмо
• Керівництво великою кількістю персоналу (більше 10 осіб);

Особисті якості
Відповідальний, комунікабельний, гнучкий в вирішенні питань, сфокусований навіть на багатозадачних завданнях, стресостійкійкий, пунктуальний.
Знання авто доріг м.Київ та області
Одружений, донька 6 років.
Права кат. В (з 2012 р.), маю автомобіль.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты