Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 июня 2023 Файл

Лариса

Керівник відділу збуту, закупiвлi, комерційний директор

Возраст:
48 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
На отримання посади
Керівника служби збуту/постачання
Комерційного директора

Радець Лариса Віталіївна
Дата народження: 15 липня 1975 р
Очікуваний графік роботи: повний робочий день, ненормований робочий день
Номер мобільного телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Готовність до переїзду та відряджень: без обмежень
Водійське посвідчення: категорія В, досвід керування авто більше 5-ти років
Освіта: вища
Досвід роботи:
1. АТ «ЮНІКОН» м.Дніпро вул.Олеся Гончара,28А
Період роботи: з вересня 2000р по теперішній час ( де-факто по березень 2022р)
1.1. З січня 2018 по березень 2022р я займала посаду Директора Комерційного управління з виконанням наступних обов’язків:
-керівництво господарською діяльністю фермерського господарства, яке належало компанії: організація та контроль своєчасного виконання усіх польових робіт та заходів, які пов’язані з обробкою грунту, посівом, вирощуванням, збиранням, зберіганням та передпродажної підготовкою овочевої продукції;
- організація, контроль виконання та безпосередня участь у закупівлі послуг та ТМЦ для забезпечення вирощування овочевої продукції власним ФГ;
- за результатами проведених мною перемовин з ТС «Варус», «Сильпо-Фуд», «Фоззи», «Маркет-Опт» фермерське господарство здійснювало регулярні та ритмічні поставки овочевої продукції (власної та закупленої у інших ФГ);
-організація збуту овочевої продукції підприємствам-переможцям тендерів на організацію харчування для закладів освіти, підрозділів МО, державних підприємств;
- організація та безпосередня участь у закупівлі овочевої продукції у ФГ Дніпропетровської, Запоріжської, Херсонської областях з метою постачання на ТС м.Дніпро, Кривій Ріг, Кременчуг;
- контроль та участь у приймання ТМЦ по кількості та якості, врегулювання з Постачальниками спірних питань щодо кількості та якості ТМЦ та послуг. Підготовка документів для ведення претензійно-позовної роботи;
- контроль за підготовкою та самостійна підготовка документації, яка необхідна для ведення господарської діяльності ФГ;
- проведення інвентаризації (вибіркової та суцільної);
- на лютий 2022р. проект співпраці з фермерськими господарствами у рамках договорів контрактації знаходився у фінальній стадії, але реалізація проекту не відбулась з відомих обставин;
1.2. З вересня 2014 р по січень 2018р. займала посаду Директора Комерційного управління з виконанням наступних обов’язків:
За напрямком торгівля с/г продукцією:
- організація «з нуля» та керівництво діяльністю відділу з закупівлі та збуту с/г продукції ;
- проведення переговорів з польськими компаніями-покупцями заморожених ягід, складання, підписання та виконання контрактів на поставку;
- організація закупівлі свіжих ягід у ФО та ФГ Херсонської та Дніпропетровської областей, організація переробки ягід заморожуванням, контроль за додержанням якісних показників, відвантаженням, митним оформленням та доставкою замороженої продукції польським компаніям-покупцям;
- приймала участь у розробці проекту будівництва заводу по IQF заморожуванню ягідної та овочевої продукції спільно з OctoFrost;
- постійний аналіз ринку ягідної та овочевої продукції в розрізі ціни, обсягів вирощування, товарних якостей, вивчення передових технологій переробки;
- прогнозування цін та обсягів виробництва овочів на території України шляхом аналізу цін та обсягів врожаю за попередні роки, з врахуванням даних по експорту/імпорту, обсягів та географії продажу насіння, фактичних метереологічних показників, тощо;
За напрямком торгівля оптова торгівля металопрокатом:
- організовувала, постійно контролювала діяльність менеджерів відділу збуту та безпосередньо приймала участь у реалізації металопрокату;
- організовувала, постійно контролювала діяльність менеджерів відділу постачання та безпосередньо приймала участь у закупівлі металопрокату;
- постійно аналізувала цінові пропозиції Постачальників металопрокату та визначала найбільш оптимальні за сукупністю умов: ціна-якість-умови постачання-умови оплати-надійність Постачальника;
- встановлювала ціни реалізації зі складу з урахуванням собівартості, норми прибутку та цінових пропозиції конкурентів на ринку України;
- організовувала та контролювала діяльність менеджера-логіста з вантажних автотранспортних перевезень;
- контролювала приймання складом компанії металопрокату по кількості та якості та своєчасне внесення достовірної інформації у програму 1С;
- приймала участь у підготовки документів для участі у тендерах системи ProZorro, безпосередньо брала участь у торгах;
- контролювала стан дебіторської заборгованості, робота з проблемної заборгованістю, підготовка документів для ведення претензійно-позивної роботи, супровід позовної роботи та стягнення заборгованості;
- підготовка та контроль за підготовкою документації, яка необхідна для ведення діяльності за напрямком торгівля металопрокатом;
- планування та бюджетування діяльності Комерційного управління;
- оцінка ефективності використання грошових коштів у товарних запасах (оцінка оборотності та прибутковості), визначення «залежалого» товару та виведення його з асортименту;

Асортимент металопрокату за напрямком діяльності КУ:
• сортовий прокат для машинобудівної промисловості: круг, квадрат, смуга, шестигранник з вуглецевих та легованих марок сталі;
• сортовий прокат для будівництва: арматура, кутик, швелер, балка з вуглецевих та легованих марок сталі;
• плоский прокат загального призначення – листі з вуглецевих та легованих марок сталі, рулони з вуглецевих марок сталі;
• труби – круглі та профільні з вуглецевих марок сталі;
1.3. З червня 2007 по вересень 2014р займала посаду Заступника Директора Комерційного управління з торгівлі металопрокатом:
Окрім обов’язків, які перелічені у п. 1.2. «За напрямком торгівля оптова торгівля металопрокатом» виконувала наступні обов’язки:
- організація та контроль діяльності менеджерів по реалізації металопрокату структурних підрозділів-філії компанії на території України (м. Київ, Харьків, Донецьк, Луганськ, Полтава, Тернопіль,Каменець-Подільск, Червоноград);
- обґрунтування економічної доцільності відкриття нових філії КУ на території України;
- адміністрування поточної діяльності структурних підрозділів;
1.4. З квітня 2006 по червень 2007р. займала посаду Начальника відділу закупівлі металопрокату Комерційного управління.
1.5. З вересня 2005 по квітень 2006 займала посаду провідного менеджера Комерційного управління.
1.6. З вересня 2000 по вересень 2005 займала посаду менеджера Комерційного управління.
ОСВІТА
2008 р, вища, Національний аграрний університет м.Київ, факультет «Лісове і садове-пакове господарство»
1993р, середня спеціальна, Дніпродзержинський технікум фізичної культури і спорту;
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
- маю досвід активних продаж та проведення результативних переговорів щодо закупівлі ТМЦ та послуг;
- маю досвід постановки задач для підлеглих та раціональному розподілу обов’язків, контролю виконання, аналізу проміжного результату, проведення корегувальних дії та отримання оптимального результату;
- маю досвід самостійної підготовки та контролю за підготовкою документів, які оформлюються у ході планування та вирішення комерційних задач з закупівлі та продажу (плани, бюджети, договори та договірні документи, листи на різну тематику, акти звірок, первинні бухгалтерські документи, документи для митного оформлення, тощо);
- вмію делікатно виконувати не стандартні та специфічні доручення;
- розумію принципи ведення бухгалтерського та податкового обліку, приймала участь у підготовки документів для перевірки контролюючими органами;
- впевнений користувач 1С:7 та офісного пакету програм;
- володію українською мовою на рівні ведення ділового листування і спілкування. Володію іспанською мовою (рівень А2 та продовжую навчання);

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
- вмію швидко приймати адекватні рішення, моделювати різні сценарії розвитку події, аналізувати проміжні результати, оперативно впроваджувати корегувальні дії і відповідати за наслідки прийнятих рішень;
- здатна продуктивно працювати з великим обсягом інформації, в умовах багатозадачності та умовах стресового навантаження, легко навчаюсь, маю високу швидкість читання та запам’ятовування;
- комунікабельна, уважна, стресостійка, неконфліктна, педантична;
- вмію наполегливо працювати та надихати співробітників до плідної та раціональної роботи для досягнення поставлених цілей;
- вмію вірно та своєчасно визначити пріоритети у власній роботі та роботі підлеглих;
- вмію аргументовано переконати і настояти на ухваленні взаємоприйнятного рішення;
- у своїй роботі керуюсь виключно необхідністю досягнення результату на оптимальних умовах;
Додаткова інформація:
- здорова, шкідливі звички відсутні;

Радець Л.В.
14 травня 2023р.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: