Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Ігор

Регіональний директор

Возраст:
50 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Киев, Кропивницкий, Львов, Одесса, Полтава, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

моб.тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ігор Шахрай
Дата народжения
13.01.1974

Мета
Передати та застосувати свої знання та вміння у сфері продажів, логістики, дистрибуції та управління персоналом: фінансовий ринок, ринок FMCG, рітейл (продуктовий та не продуктовий напрямок). Готовий до релокації
.
Досвід роботи

Лютий 2020
По теперішній час

Листопад 2019
Січень 2020

Березень 2016 –
Листопад 2019

Листопад 2007-Січень 2016

Начальник Дніпровської Регіональної Дирекції Банк «ФОРВАРД»

ТОВ Лайм КЕШ (фінансова компанія Ваша Готівочка) – Куратор Східного регіону

«НОВА ПОШТА» керівник відділу обліку та контролю персоналу HR департамент (регіон вся Україна)

Банк ПУМБ, «Банк РЕНЕСАНС-КРЕДИТ» - Регіональний директор (схід України)

Березень 2006 – Липень 2007

ТОВ «АГРОКОСМ» – Директор Дніпровської філії.

Жовтень 2005 – Березень 2006

ТД «КОНТИНЕНТ «Укрінтерпродукт» – директор Дніпровської філії.

Березень 1998 - Березень 2005

ТОВ «АКВА «ТПГ Rainford» – керівник напряму.

Професійні навички

Створення відділу продажів з нуля, залучення альтернативних каналів продажів – переговори, складання планів, контроль роботи персоналу, виконання поставлених планів та цілей, пошук, підбір та навчання (продукти, презентації, проведення тренінгів), підтримка та контроль роботи довірених брокерів, партнерів. Підготовка та оформлення презентацій (для навчання, клієнтські, продуктові, аналітичні та ін.), комерційних пропозицій, аналітики конкурентів, планових показників продажу. Робота з клієнтами за Договорами, досвід спілкування та переговорів з першими особами, які приймають рішення, виявлення потреб клієнтів, партнерів, брокерів за допомогою нових вигідних пропозицій.
Здатність до прийняття компромісних рішень, стресостійкість, вміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, розуміння та аналіз конкурентного середовища, повний супровід клієнтів та партнерів, постійне вдосконалення у налагодженні та підтримці довгострокових відносин та співпраці з партнерами, клієнтами, пошук нових рішень для залучення нових клієнтів та підвищення продажів, ведення бази даних, звітність, участь у плануванні бюджету та плану продажів на квартальній, піврічній та річній основі, уміння здійснювати контроль та розподіл, делегування службових обов'язків, участь у внутрішніх процесах розробки та впровадження нових продуктів, регламентів взаємодії. Досвід проведення семінарів, тренінгів, клієнтських та партнерських заходів – організація, логістика, підготовка презентаційних матеріалів, роздаткових матеріалів. Підготовка та проведення індивідуальних та колективних презентацій щодо продукту або програм. Здатність до швидкого навчання, пошуку нововведень та знання потреб ринку.

Знання мов

Англійська мова – Intermediate, Російська – вільно, Українська – вільно.

Компьютер
Windows 9x/2000, MS Office, Internet tools, Outlook, 1С, CRM.
Ділові та професійні якості

Наполегливий, ініціативний, комунікабельний, відповідальний, здатний до швидкого та всебічного аналізу, прагнення до навчання та набуття нового досвіду, сумлінний, уміння працювати в команді, пунктуальний.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: