Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9637613

Директор з логістики

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з логістики

с 06.2023 по наст. время (11 месяцев)
Автобізнес та автосервіс

Основні задачі – забезпечення повного циклу поставки в Україну автомобілів (переважно легкових) з інших ринків (Китай, Корея, Європа, США, Норвегія) – як для дилерів так і для кінцевих клієнтів. Налаштування повного циклу, взаємодії між власними працівниками та підрядниками (менеджер з продажу, логісти, водії, підрядники за кордоном (локальні перевезення за кордоном, автомобільні та контейнерні перевезення), продавці, брокери, бухгалтери і тд.). Робота з власними та найманими автовозами. Впровадження CRM Pipedrive, переведення розрахунків з месенджерів до електронних таблиць, потім до 1С (з фіксацією цін на послуги, автоматичним визначенням собівартості на одне замовлення=автомобіль, запровадження звітності та 100% контролю розрахунків).

Досягнення:

Запровадив регламенти бізнес – процесів;
Запровадив інструкції для виконавців (синхронізовані з регламентами) – водії, логісти, брокери;
Мінімізував час на виконання доставок (усунув простої з організаційних причин (взаємодія з продавцями, експедиторами в портах відправлення, лініями, експедиторами в портах прибуття, переведення водіїв на відрядну оплату);
Проаналізував комерційну складову роботи транспорту, власний транспорт переведено на найбільш рентабельні маршрути, на менш рентабельних застосовується найманий з маржою до 8-10%;
Рентабельність власного транспорту збільшена в 2 рази (від 100 до 250+ дол. на день чистого прибутку);
Розвинув експедиційні послуги – виконується доставка замовлень для компаній-партнерів найманими автовозами;
Консолідував облік виконуваних замовлень;
Виконав налаштування «логістичного» блоку в CRM Pipedrive та налаштування CRM загалом - включення в CRM всього процесу доставки (від узгодження з клієнтом авто до покупки до моменту видачі), з відслудковуванням всіх етапів та інформуванням клієнтів;
Підготував альтернативні маршрути руху та способи доставки, що дозволило нівелювати вплив страйку польських перевізників.

Керівник АТП

с 07.2022 по 05.2023 (10 месяцев)
ПП ТрансОіл Груп, Київ (Транспорт, логістика)

Забезпечення роботи транспорту компанії:

- доставка палива від українських та закордонних постачальників;
- виконання всіх законодавчих вимог по перевезенню небезпечних вантажів в Україні та за кордоном;
- набір, підготовка та ротація водіїв;
- диспетчеризація транспорту;
- придбання та введення в експлуатацію нових автопоїздів;
- робота з перевізниками та замовниками послуг для "вирівнювання" пікових навантажень та спадів.

Досягнення:
- стабілізував роботу транспорту та диспетчерської служби (після зміни маршрутів у військових умовах), усунуті запізнення та невиконання рейсів по АЗС;
- впровадив систему першочергових заходів для припинення несанкціонованого доступу до вантажів, які перевозяться (паливо);
- запровадив відрядну оплату праці водіїв (по більшості рейсів тривалість зменшилась в 1,6 – 2 рази) при такій же складовій грн/км витрат на ЗП;
- мінімізував податкове навантаження при виплаті заробітної плати;
- автоматизував збирання та ведення майстер-даних по автомобілям, водіям та дозвільним документам;
- відпрацював процедуру визначення потреби в транспорті для групи КЛО згідно прогнозу закупівель, продажу послуг з перевезень для вільного транспорту;
- підготував типові договори для клієнтів та перевізників, налаштував процедуру роботи від пошуку до оплати рахунків;
- провів аналіз витрат на ремонти, в результаті доукомплектував персонал власної ремзони (механіки, слюсарі, шиномонтажник, зварювальник), максимізував ремонти на власній ремзоні, на 25% зменшив витрати на ремонт (грн / км).

Директор з логістики

с 10.2020 по 06.2022 (1 год 8 месяцев)
"Корекс Україна", ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Управління складською та транспортною логістикою:
- обов’язкове виконання нормативів з якості (100%);
- розробка маршрутів доставки температурних та генеральних вантажів в Україну / з України до Європи, США, Азії. Напрацювання і консолідація регуляторних вимог по різним типам товарів та митним режимам ввезення / вивезення для пошуку максимально надійного / бюджетного варіанту - в залежності від пріоритету;
- повний цикл взаємодії з підрядниками в Україні та за кордоном - пошук, узгодження умов роботи, підписання договорів;
- складання та впровадження СОПів (стандартних операційних процедур) по складським та транспортним операціям - Приймання, Розміщення, Відбирання, Комплектація, Маркування, Відвантаження, Підготовка термотари, Доставка, Повернення.

Досягнення:
- провів аналіз малої кількості перемог в тендерах. Розробив и запровадив план заходів по усуненню помилок в роботі, зниженню цін на послуги (підрядників та компанії), підвищенню рентабельності логістичної складової;
- забезпечив зростання SL (рівень сервісу) підрядниів (особливо локальних) - впровадив додаткові інструкції, в т.ч. відеоінструкції взаємодії з підрядниками / роботи підрядників для виконання GxP вимог (наразі використовуються у всіх компаніях групи);
- ініціював, узгодив та підписав договори з додатковими підрядниками для досягнення 4-х кратного покриття у всіх регіонах України та 2-х кратного покриття в країнах, де виконується 80% закордонних операцій;
- підвищив середній % виграних тендерів на логістичні послуги з 20 до 80%. Оптимізував взаємодію логістики с іншими підрозділами компанії. Скоротив строк відповіді на запити клієнтів з 2-х діб до 4-х годин;
- виконав перехід на нову версію WMS, викорінив проблему обліку та своєчасного повернення багаторазової термотари;
- регулярно проводив інвентаризації ТМЦ;
- оптимізував витрати транспортного та складського блоку, виконав калькуляції по точкам беззбитковості основних бізнес-напрямків - митна та регуляторна підтримка клієнтів, доставка (локальна та міжнародна), складські операції;
- на підставі виконаних розрахунків направив тендерні пропозиції великим вітчизняним виробникам, компанія перемогла в 2-х великих тендерах на логістичні операції та в більш ніж 30-ти маленьких.

Директор з логістики

с 03.2019 по 01.2020 (10 месяцев)
VoVa HoReCa ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- управління транспортною логістикою, складською логістикою та запасами (2000 SKU);
- впровадження WMS;
- запровадження KPI та відрядної оплати праці;
- запровадження системи роботи з скаргами клієнтів;
- впровадження системи стажування та навчання працівників.

Досягнення:
- зменшив видатки на транспорт та склад відповідно на 10 та 15%;
- формалізував зони відповідальності співробітників, створив технологічні графіки по позиціям;
- забезпечив 100% технічну ідентифікацію товарів (штрих-код, ТСД);
- покращив рівень сервісу з 95 до 99,6%;
- запровадив адресну систему, виконав перестановку товарів в складі відповідно до масо-габаритних характеристик та частоти відбору;
- приймав участь у розробці нової фінансової стратегії компанії (разом з CFO) в частині управління запасами: фінансовий цикл змінено з +7 днів до 0 днів, вніс зміни в систему автозамовлення для зменшення загальних витрат і досягнення кращого рівня сервісу для клієнтів.

Керівник відділу перевезень по м. Києву та області

с 02.2018 по 11.2018 (9 месяцев)
Сантранс, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- зміна організаційної структури компанії;
- запровадив продуктову матрицю та матрицю внутрішнього клієнта;
- виконав ре-дизайн бізнес процесів;
- формалізував зони відповідальності співробітників та технологічні графіки по кожній позиції;
- запровадив системи стажування та навчання працівників;
- запровадив спеціалізацію співробітників та планування ресурсів.

Досягнення:
- ефективність відділу збільшено в 1,5 рази (розмір прибутку та виконаних замовлень на одного співробітника в день);
- досягнуто рівень сервісу 99,5%, за умови що 92% замовлень виконуються підрядниками і лише 8% - власним транспортом;
- прибуток компанії збільшено на 30%.

Керівник проекту із запуску TMS, Керівник підрозділу диспетчеризації

с 11.2016 по 02.2018 (1 год 3 месяца)
Сільпо, мережа супермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

Диспетчеризація транспорту та запуск TMS:
- запуск TMS Ortec, зміна бізнес-процесів складу та транспорту;
- повна зміна інформаційного потоку в логістиці;
- створення нової служби маршрутизації для планування та контролю відправлень в режимі 24/7;
- запровадив системи стажування та навчання працівників, забезпечив навчання персоналу для роботи в новій системі;
- в кооперації з ІТ-департментом забезпечив значне покращення точності розрахунку транспортних одиниць - з 80% до 95%;
- оптимізував планування доставок товарів до магазинів, запровадив «вікна» відвантажень на складах, відповідно до вимог магазинів та можливостей складів;
- модернізував/запровадив (в залежності від складу) док-менеджмент - для збільшення швидкості відвантаження та зменшення необхідних площ складу;
- розробив та запровадив нову систему оплати праці водіїв.

Досягнення:
- загальний результат - зменшення вартості доставки на 13%;
- після запровадження централізованого планування, дозволеного суміщення товарних потоків в перевезеннях, підвищення утилізації на зворотніх напрямках, показник км/палету було зменшено на 12%;
- рівень сервісу для магазинів було покращено з 75% до 90%, час доставки було зміщено на 1,5 години раніше на виконання запиту операційного бізнесу, досягнуто «згладжування» пікових періодів в магазинах та на складах;
- внаслідок перегляду мною політики співпраці з найманим транспортом було збільшено показник кількості паллет на 1 тис. грн бюджету - на 9%. Цей показник було досягнуто завдяки оптимальному плануванню маршрутів та вибору оптимального формату транспорту (без перегляду тарифів);
- після запровадження нової системи мотивації водіїв на відрядній основі, показник середньої кількості рейсів власного транспорту на міських маршрутах було збільшено з 1,7 до 2,5 в день, швидкість виконання міжміських маршрутів збільшено в 1,7 рази.

Керівник відділу транспортної та складської логістики

с 02.2015 по 10.2015 (8 месяцев)
"Райське Джерело", ДП (сервіс питної води), Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
- управління складською логістикою;
- управління транспортною логістикою.
Досягнення:
- налаштував коректну роботу TMS (поточна назва - Planarry);
- подвоїв точність своєчасних планових візитів до клієнтів - інтервал візиту зменшено з 30 до 15 хвилин, кількість візитів «вчасно» збільшено з 83% до 95%;
- впровадив СМС-інформування клієнтів про плановий час візиту, рівень сервісу співробітників (не враховуючи своєчасності візитів), збільшив з 70 до 93%;
- показник км/точку доставки зменшив на 5%;
- загальний баланс тари зменшив на 15% при збереженні та збільшенні об`єму продажів;
- показник грн/км зменшив на 10%.

Заступник директора

с 11.2010 по 06.2014 (3 года 7 месяцев)
Кондитерська Корпорація ROSHEN (транспортна компанія), Яготин (Харчова промисловість)

Обов'язки:
- управління парком автомобілів (75 пар тягачів та напівпричепів);
- стратегічне та оперативне планування;
- складання, моніторинг та виконання бюджету (всі витрати та доходи підприємства, в тому числі придбання транспорту та обладнання), впровадження cash-flow графіку по процесу придбання та продажу автомобілів;
- розрахунок собівартості пробігу, встановлення цін на перевезення;
- організація доставки транспорту (тягачі та напівпричепи з Франції, Німеччини, Польщі, Литви);
- розробка місячних та річних планів на перевезення та вантажно-розвантажувальні операції на основі плану виробництва та продажів корпорації, визначення необхідної кількості найманого транспорту та рейсів для «закриття» зворотного пробігу;
- підбір та ротація персоналу (більше 200 співробітників, включаючи 175 водіїв);
- контроль витрат палива, робота з ДТП, страхування, судові розгляди, виконання вимог з безпеки дорожнього руху, робота з інспекціями та контролюючими органами;
- підготовка та контроль бюджету з ремонтних робіт, моніторинг роботи диспетчерської служби, бухгалтерії, заправного та мийного комплексів;
- робота з автоматизованою програмою обліку (ERP - власна розробка, + 1С). Формулювання технічних завдань для розробників прийомка виконаних завдань.

Досягнення:
- Покращив роботу транспорту та складу як єдиного механізму;
- Забезпечив вступ компанії до АсМАП (Асоціації Міжнародних Автомобільних Перевізників), перевезення готової продукції та сировини у міжнародному сполученні;
- Збільшено кількість оплаченого пробігу на 10 відсоткових пунктів - до 90%;
- витрати на ремонт зменшено на 7% (на км пробігу).

Образование

Київський Національний Університет ім. Т. Шевченка

Юридичний, Господарське право, Київ
Высшее, с 2000 по 2004 (4 года)

Вивчення право зі спеціалізацією в господарському - досі користуюся навиками та знаннями в роботі.

Міжнародний інститут ринкових відносин та підприємництва

Економічний, банківська справа, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Базові принципи функціонування економіки, робота комерційної фірми, оцінка кількісних показників роботи фірми, прикладні аспекти управління компанією.

Дополнительное образование и сертификаты

Google Project Management

2022, 3 місяці
Сертификат

MIT CTL.SC2x: Supply Chain Design

2019, 3 місяці
Сертификат

CTL.SC1x: Supply Chain Fundamentals

2019, 3 місяці
Сертификат

Транспортна логістика торгівельної компанії (ТОВ "Енциклопедія Бизнесу")

2015

Стратегічне управління логістикою в ланцюгах постачання (ТОВ "Trade Master Group")

2015

Міжнародні вантажні та пасажирські перевезення

2012

Бухгалтер, ТОВ "Голден стафф"

2010

Знания и навыки

Продуктивність Управління персоналом Оптимізація процесів Оптимізація витрат Комунікабельність MS Excel TMS

Знание языков

  • Английский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: