Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 апреля 2024 Файл

Виктория

Менеджер з розвитку фінансового бізнесу

Возраст:
40 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Чала Вікторія Сергіївна
(15.10.1983 р.н., м. Харків)
Освіта: Українська інженерно-педагогічна академія.
• 2005 р. - бакалавр в УІПА, диплом спеціаліста за фахом «Менеджмент»;
• 2006 р.- магістратура в УІПА, диплом спеціаліста за фахом «Менеджмент організації».
Грудень 2023 р. по теперішній час.
Менеджер з розвитку фінансового бізнесу АТ «Укрпошта»
Посадові обов’язки :
Організовувала:
• Залучення контрагентів (проведення переговорів щодо умов співпраці з потенційними клієнтами (компаніями), підготовка комерційних пропозицій).
• Підготовка до укладання та погодження згідно затверджених у Товаристві вимог проектів договорів з контрагентами про надання фінансових послуг Товариством.
• Підписання, в рамках наданих повноважень, договорів та додаткових угод до них з приймання платежів, послуг з формування електронних реєстрів за прийнятими платежами, приймання, виплати, пересилання, обміну грошових переказів (у тому числі поштових) та суміжних (допоміжних) послуг до них, надання баз заборгованостей, виплати пенсій та грошової/соціальної допомоги та інших фінансових послуг.
• Відстоювання інтересів Товариства під час проведення перемовин або ведення поточної комунікації з клієнтами або потенційними клієнтами.

Розробляла та впроваджувала:
• Заходи, спрямовані на збільшення кількості споживачів Послуг, обсягів наданих Послуг, задоволення потреб клієнтів у Послугах.
• Проекти розпорядчих, нормативних, методичних та інших документів Товариства з питань напрямку фінансового бізнесу, забезпечує їх впровадження.
• Заходи, спрямовані на оптимізацію діючих нормативних документів та процесів, шляхом ініціювання пропозицій, щодо доцільності внесення змін.
• Заходи спрямовані на підвищення якості надання фінансових послуг.

Брала участь у:
• Формуванні планових показників напрямку фінансового бізнесу та контролює його виконання.
• Визначенні заходів з ліквідації причин, що призвели до нещасного (-их) випадку (-ів) у Підрозділі.

Забезпечувала:
• Надання методичної допомоги працівникам відділень поштового зв’язку (далі – ВПЗ) у процесі надання Послуг.
• Взаємодію з контрагентами, підтримку та розвиток ділових відносин та співпраці.
• Підготовку та проведення конференцій, семінарів, презентацій Послуг, надання консультацій щодо оформлення та функціонування Послуг.
• Розгляд та аналіз комерційних пропозицій, листів, звернень від контрагентів стосовно співпраці у напрямку надання фінансових послуг та виконання умов укладених договорів.
• Надання інформації відповідним підрозділам для проведення налаштувань договірних умов у програмних комплексах Товариства.
• Доведення до працівників ВПЗ інформації щодо укладених нових договорів/додаткових угод до договорів з контрагентами та умов, що ними передбачені (строки дії, тарифи, реквізити одержувача тощо).
• Здійснення заходів для виконання плану продажів Послуг та забезпечення виконання плану доходів від продажів Послуг Харківського регіону.

Здійснювала:
• Аналіз стану виконання показників, планів щодо напрямку фінансового бізнесу у Харківському регіоні
• Пошук та впровадження способів/інструментів збільшення обсягу продаж Послуг.
• Функції ініціатора (замовника) договорів з надання фінансових послуг Товариством (підготовка, оформлення, узгодження, укладення, контролю за належним виконанням договорів тощо), укладання та виконання яких входить до функцій та завдань, визначених розпорядчими документами Товариства. Здійснює припинення та/або зняття з обліку договорів, виконання яких втратило актуальність для Товариства.
• Ведення бази договорів, проведення аналізу їх ефективності для Товариства через аналіз обсягів наданих послуг та отриманих доходів.
• Створення бази потенційних клієнтів та плану залучення нових клієнтів, аналіз ефективності проведених власних заходів.
• В межах компетенції своєчасний розгляд звернень громадян та контрагентів.
• Погодження від імені керівника ініціатора проектів дохідних договорів за напрямком фінансового бізнесу, якщо ініціатором виступає менеджер з продажу фінансових послуг.

2.1.6. Виконує інші завдання керівника в межах функціоналу Департаменту фінансового бізнесу Товариства.

Липень 2023 р. по листопад 2023р.
Фахівець з обслуговування клієнтів АТ КБ «Приватбанк»
Посадові обов’язки:
-Продаж продуктів банка: кредити, страхування, депозити, картки.
-Відкриття рахунків фізичним особам та ФОП, оформлення депозитів, видача кредитів (підвищення лімітів по кредитним картам, кредит готівкою, авто в кредит, житло в кредит), відкриття пластикових карток, проведення ідентифікації клієнтів, контроль виконання планових показників. Виконання індивідуальних планових показників.
-Продаж продуктів в телефонному режимі.
Квітень 2023 р. по липень 2023р.
Начальник сектору підтримки фінансових послуг відділу послуг Харківської дирекції АТ «Укрпошта»
Посадові обов’язки:
-підтримка продажів відділень, виконання фінансового плану і плану продажу фінансових послуг на відділеннях. Взаємодія та співпраця з клієнтами (компаніями) підтримка, та розвиток ділових відносин;
-ведення бази договорів з продажу фінансових послуг;
-підготовка документів для укладання нових договорів, узгодження та підписання на рівні Дирекції;
-взаємодія з контрагентами щодо ведення договірної роботи;
-співпраця зі страховими компаніями та представниками підрозділів щодо супровіду продажів страхових договорів у поштових відділеннях регіону;
-обробка операційної інформації та оформлення аналітичніх звітів для операційного управління керівництвом Дирекції та залученими відділами;
-розгляд «проблемних» ситуацій та скарг, листування та вирішення питань щодо задоволення потреб клієнтів у якісному обслуговуванні.

Листопад 2012р.-червень 2022р.
Спеціаліст по обслуговуванні масових роздрібних клієнтів АТ «Сбербанк»
Посадові обов’язки:
-оформлення пакету послуг, продаж преміальних карт класу Platinum. Залучення депозитів, продаж депозитних сертифікатів.
- продаж партнерських продуктів: страховки (ОСАГО, страхування від нещадних випадків, страхування життя, нерухомості, туристичне страхування). Телемаркетинг (продаж продуктів, та залучення клієнтів в телефонному режимі).
- виплата та оформлення міжнародних переказів WesternUnion, MoneGram, Swift. Купівля/продаж валюти на міжбанкі. Оформлення платіжних доручень юридичних осіб, формування виписок. Оформлення та видача чекових книжок. Формування та зшив меморіальних документів дня.

Квітень 2012р.-листопад 2012р.
Старший касир АТ «Сбербанк Росії»
Посадові обов’язки:
-платежі клієнтів, в тому числі комунальні, валюто-обміні операції, виплата та оформлення міжнародних переказів WesternUnion, MoneGram, Swift, операції з дорогоцінними металами, продаж ювілейних монет, робота з позабалансом ( пластинкові карти, чекові та трудові книжки і др.), операції з видачі готівки, робота з POS терміналом, завантаження та розвантаження банкомата. Формування та зшив касових документів.
Квітень 2012р.-квітень 2012р.
Касир-операціоніст АТ «Піреусбанк МКБ»
Посадові обов’язки:
--платежі клієнтів, в тому числі комунальні, валюто-обміні операції, операції з видачі готівки, робота з POS терміналом. Формування та зшив касових документів.
Лютий 2010 р.-квітень 2010р.
Старший касир КБ «Хрещатик»
Посадові обов’язки:
-прийом платежі клієнтів, в тому числі комунальні, валюто-обміні операції, операції з дорогоцінними металами, продаж ювілейних монет, операції з видачі готівки, робота з POS терміналом, завантаження та розвантаження банкомата. Формування касових документів.
Серпень 2006р.-лютий 2010р.
Старший касир АТ «Укрпромбанк»
Посадові обов’язки:
-платежі клієнтів, в тому числі комунальні, валюто-обміні операції, операції з дорогоцінними металами, продаж ювілейних монет, робота з позабалансом ( пластинкові карти, чекові та трудові книжки і др.), операції з видачі готівки, робота з POS терміналом, загрузка та розвантаження банкомата. Формування та зшив касових документів. Опит роботи в касі перерахунку.
З липня 2008р. по 2010р.- завідуюча касою АТ «Укрпромбанк»
Контроль лімітів готівки сховища, належне зберігання договорів АТ «Укрпромбанк» , контроль роботи всіх касирів мережі. Контроль оформлених звітів, касових документів, меморіальних документів дня. Контроль своєчасного завантаження/розвантаження касет банкоматів. Виконувала зведення операційної каси. Формувала вивіз цінних посилок, та підготовку документів для вивозу валютних цінностей. Займалася веденням касових книг.

Додаткова інформація:
- володіння мовами: українська – вільно.
- володіння ПК на рівні користувача;
- розлучена, маю 1 дитину 7 років
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: