Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Оксана
Менеджер по работе с персоналом
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9664283/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 02.04.1985
Місто: Дніпро
Моб. телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Оксана Дуптабі
HR-менеджер
Досвід роботи у державних та приватних підприємствах 13 років. Забезпечувала кадрове адміністрування.
Освіта
Повна вища Дніпропетровська державна фінансова академія
Спеціальність «Управління персоналом і економіка праці»
Кваліфікація спеціаліст с управління персоналом і економіки праці
Диплом з відзнакою
Курси підвищення кваліфікації при Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
Досвід роботи:
Інспектор з кадрів
ТОВ «Сільпо-Фуд»
з квітня 2013 по серпень 2021
Обов'язки:
• Підготовка та здійснення призначення, переміщення, звільнення, відпусток працівників;
• Оформлення особових справ;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Ведення табелю облік робочого часу;
• Організація професійних навчань персоналу;
• Організація та супровід службових відряджень;
• Складання звітів.
Менеджер «Фрунзенського відділення Дніпропетровського регіонального управління
ПАТ Комерційний банк «Приватбанк»
з січня 2013 по березень 2013
Обов'язки:
• Продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб;
• Забезпечення правильного та точного введення даних клієнтів у базі даних банку;
• Дотримання вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені банком;
• Виконання розпоряджень керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань;
• Робота з пошуку потенційних клієнтів та робота з постійними клієнтами, направлена на максимальне задоволення їх потреб та підтримку довгострокової співпраці;
• Не розголошення інформації, що становить службову таємницю або носить конфіденційний характер.
Головний спеціаліст відділу організаційно - кадрового забезпечення та роботи із зверненнями громадян
Головне управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації
з серпня 2007 по червень 2010
Обов'язки:
• Прийом документів від претендентів на участь у конкурсі на заміщення вакантних посад;
• Підготовка матеріалів про призначення, переміщення, звільнення, відрядження, відпустки працівників;
• Оформлення особових справ;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Підготовка щотижневих, щомісячних, щоквартальних, піврічних і річних звітів з кадрових питань;
• Ведення табелю обліку робочого часу;
• Проведення роботи щодо підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів;
• Ведення єдиної державної комп’ютерної програми “Кадри”.
Заступник начальника відділу організаційно - кадрового забезпечення та роботи із зверненнями громадян
Головне управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації
з червня 2010 по листопад 2012
Обов'язки:
• Здійснення організаційно-технічного та діловодного забезпечення;
• Перевірка проектів наказів начальника головного управління відповідно до інструкції з діловодства;
• Підготовка, проведення, протоколювання заходів та нарад голвоного управління;
• Підготовка проектів календарних планів роботи головного управління. Та ведення звітності, щодо виконання цих планів;
• Аналіз та узагальнення стану роботи з документами і організація їх виконання.
Програмне забезпечення:
MS Word, Excel, PowerPoint, Internet, програма ведення кадрового обліку САП, єдина державна комп’ютерна програма «Кадри».
Мови:
Українська – рідна
Англійська – середній рівень
Російська – вільно
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, стресостійкість, вміння працювати у команді, здатність швидко навчатися.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Маю трьох дітей 2014, 2015 та 2018 років народження.
Місто: Дніпро
Моб. телефон: [
E-mail: [
Оксана Дуптабі
HR-менеджер
Досвід роботи у державних та приватних підприємствах 13 років. Забезпечувала кадрове адміністрування.
Освіта
Повна вища Дніпропетровська державна фінансова академія
Спеціальність «Управління персоналом і економіка праці»
Кваліфікація спеціаліст с управління персоналом і економіки праці
Диплом з відзнакою
Курси підвищення кваліфікації при Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
Досвід роботи:
Інспектор з кадрів
ТОВ «Сільпо-Фуд»
з квітня 2013 по серпень 2021
Обов'язки:
• Підготовка та здійснення призначення, переміщення, звільнення, відпусток працівників;
• Оформлення особових справ;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Ведення табелю облік робочого часу;
• Організація професійних навчань персоналу;
• Організація та супровід службових відряджень;
• Складання звітів.
Менеджер «Фрунзенського відділення Дніпропетровського регіонального управління
ПАТ Комерційний банк «Приватбанк»
з січня 2013 по березень 2013
Обов'язки:
• Продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб;
• Забезпечення правильного та точного введення даних клієнтів у базі даних банку;
• Дотримання вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені банком;
• Виконання розпоряджень керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань;
• Робота з пошуку потенційних клієнтів та робота з постійними клієнтами, направлена на максимальне задоволення їх потреб та підтримку довгострокової співпраці;
• Не розголошення інформації, що становить службову таємницю або носить конфіденційний характер.
Головний спеціаліст відділу організаційно - кадрового забезпечення та роботи із зверненнями громадян
Головне управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації
з серпня 2007 по червень 2010
Обов'язки:
• Прийом документів від претендентів на участь у конкурсі на заміщення вакантних посад;
• Підготовка матеріалів про призначення, переміщення, звільнення, відрядження, відпустки працівників;
• Оформлення особових справ;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Підготовка щотижневих, щомісячних, щоквартальних, піврічних і річних звітів з кадрових питань;
• Ведення табелю обліку робочого часу;
• Проведення роботи щодо підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів;
• Ведення єдиної державної комп’ютерної програми “Кадри”.
Заступник начальника відділу організаційно - кадрового забезпечення та роботи із зверненнями громадян
Головне управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації
з червня 2010 по листопад 2012
Обов'язки:
• Здійснення організаційно-технічного та діловодного забезпечення;
• Перевірка проектів наказів начальника головного управління відповідно до інструкції з діловодства;
• Підготовка, проведення, протоколювання заходів та нарад голвоного управління;
• Підготовка проектів календарних планів роботи головного управління. Та ведення звітності, щодо виконання цих планів;
• Аналіз та узагальнення стану роботи з документами і організація їх виконання.
Програмне забезпечення:
MS Word, Excel, PowerPoint, Internet, програма ведення кадрового обліку САП, єдина державна комп’ютерна програма «Кадри».
Мови:
Українська – рідна
Англійська – середній рівень
Російська – вільно
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, стресостійкість, вміння працювати у команді, здатність швидко навчатися.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Маю трьох дітей 2014, 2015 та 2018 років народження.
Похожие кандидаты
-
Рекрутер, менеджер по персоналу (подбор персонала)
Днепр, Винница , еще 3 города -
Начальник відділу кадрів, HR-керівник, HRD, HR-аналітик, тренер персоналу
60000 грн, Днепр -
Менеджер з підбору персоналу, HR-рекрутер
Днепр, Винница , еще 8 городов -
Соціальний працівник, педагог, рекрутер, менеджер по роботі з персоналом
Днепр -
Менеджер по персоналу, HR-директор, рекрутер
20000 грн, Днепр, Винница , еще 5 городов -
Менеджер з адміністративної діяльності, документознавець (управління персоналом, HR, рекрутинг)
Днепр