- Файл
Тетяна
Помічник інспектора з кадрів, офіс-адміністратор
- Рассматривает должности:
- Помічник інспектора з кадрів, офіс-адміністратор, Адміністратор, Адміністратор залу
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Бровары, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9688353/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 08.12.1986р.
e-mail: [
Тел: [
Досвід роботи:
2008 – 2018 - Богуславська центральна районна лікарня - Бухгалтер з обліку
основних засобів та матеріалів, касир.
Обов`язки:
- облік, введення в експлуатацію, переміщення, списання основних засобів (ОЗ);
- облік нематеріальних активів, малоцінні необоротні матеріальні активи
(МНМА), запасів і матеріалів;
- відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій по ОЗ,
нематеріальних активів, МНМА, запасів і матеріалів;
- проведення інвентаризації, складання документації по інвентаризації, аналіз
за підсумками інвентаризації;
- складання звітності;
- ведення каси, здача готівки в банк.
2018 - 2019 - Аптека при Богуславській Центральній районній лікарні -
Бухгалтер
Обов`язки:
- робота з первинними документами, націнка медикаментів, облік ОЗ, ведення
кадрової справи, ведення каси, здача готівки в банк.
2021 - 2022 - Логістичний відділ СТОВ РОСЬ – Бухгалтер.
Обов`язки:
- робота з первинними документами, ведення звітності в 1С 8.3., ведення реєстру
товаро-транспортних накладних, ведення актів-звірок з контрагентами,
списання паливно-мастильних матеріалів, ведення шляхових листів.
2022 - 2023 - Богуславська районна філія Київського обласного центру
зайнятості - Провідний фахівець з питань зайнятості сектору взаємодії з
роботодавцями.
Обов`язки:
- прийом документів (у тому числі засобами електронної ідентифікації) та
організації роботи щодо:
взяття на облік осіб, які шукають роботу, шляхом внесення даних до ЄІАС;
оформлення довідок про перебування на обліку в центрі зайнятості, про
проведені виплати та про суми нарахованого доходу тощо;
Інформування відвідувачів про їх права та обов`язки у процесі надання
послуг, актуальні на дату звернення вакансії, перелік документів,
необхідних для взяття на облік у центрі зайнятості, реєстрації як
безробітного та /або призначення допомоги по безробіттю;
надання допомоги у написанні резюме;
надання консультацій про послуги та заходи центру зайнятості;
вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
вирішення інших питань;
Освіта:
2004 - 2008 - Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Спеціальність: «Економіка підприємства», бакалавр.
2008 – 2010 - Міжрегіональна Академія управління персоналом,
Спеціальність: «Облік і аудит», спеціаліст.
Спеціальні знання та навики:
- володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача (Word, Excel,
Internet та інше);
- українська мова (рідна), російська мова (вільно), англійська – базова
(розмовна, письмова).
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість,
порядність, вміння працювати у команді.
Додаткова інформація:
Водійські права категорії «В».
Похожие кандидаты
-
Junior HR Manager
Киев -
Адміністратор офісу
30000 грн, Киев -
Адміністратор офісу
35000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 2 города -
Менеджер з персоналу
Киев -
Адміністратор рецепції
Киев -
Інспектор відділу кадрів, кадровик, спеціаліст кадрового обліку, адміністратор
Киев