Наталія
Оператор call-центра
- Возраст:
- 54 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9746643
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Emai: [
Тип роботи: Повний робочий день
Особиста інформація
Місто проживання: м.Київ, дніпровський р-н
Освіта: вища
вік :50років
Стать жіноча
Сімейний стан: Перебуваю в шлюбі, дорослий син.
Досвід роботи:
-З 01.10. 2017 до нинішнього часу МЦ «Агапіт» фахівець відділу медичного сервісу, з 2018 року провідний фахівець
Фукціональні обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків від пацієнтів, запис в CRM, обробка заявок на сайті та звернень в чаті, комунікації зі страховими компаніями(прийняття гарантій, перевірка фінансової звітності тощо.)
-З 24.02.2014 по 21.01.2016 - ПАТ "Страхова група ТАС"
менеджер з продажу першої категорії.
Функціональні обов'язки:
Продаж продуктів страхування та виконання щомісячних планів; допомога у врегулюванні страхових випадків (частково); Залучення нових клієнтів; Підготовка щомісячних звітів керівництву до 1С; Презентація страхових продуктів.
-З 02.02.2011 по 21.02.2014 - ПРАТ "Страхова компанія "Рітейл-страхування"
оператор кол-центру (02.02.2011-03.09.2012)
Функціональні обов'язки:
Здійснення дзвінків. Ведення бази клієнтів. Підготовка звітів про виконану роботу. Прийом вхідних дзвінків. Продаж продуктів автострахування.
-З 03.09.2012 по 21.02.2014 менеджер відділу управління прямого продажу.
Функціональні обов'язки:
Презентації та продажу продуктів страхування;
підготовку типових договорів страхування;
передачу (за потреби) договорів страхування до центру андеррайтингу;
вручення повністю оформлених договорів клієнту;
введення договорів у базу даних та перевірка;
зберігання всіх договорів страхування в електронному та паперовому видах
контроль за своєчасністю та повнотою надходження страхових внесків при сплаті їх на виплат.
Комп'ютерні навички: Вільний користувач, знання Word, Excel, Internet
Особисті якості: працездатність, доброзичливість, стресостійкість, добре навчаюсь.
Похожие кандидаты
Администратор мед. центра, оператор колл-центра
Киев
Оператор call-центра
16000 грн, Киев
Оператор call-центру
25000 грн, Киев
Оператор call-центра
Киев
Оператор call-центра
Киев
Оператор call-центра
8000 грн, Киев