Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 Файл

Володимир

Фінансовий директор

Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кацевич Володимир Костянтинович

Посада: фінансовий директор

Повна зайнятість

Вік 55 років, місто Луцьк

Контактна інформація: тел. моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

З 09.2020 р. по даний час – фінансовий директор мережі ресторанів «Чевермето».
До спектра моїх обов’язків входило:
- керівництво обліковою службою мережі ресторанів, до складу якої входило 4 працівників (головний бухгалтер -1, бухгалтер з оприбуткування – 1, бухгалтер по заробітній платі – 1, обліковець (технолог) -1);
- підготовка плану проведення оплат по фізичних та юридичних особах;
- організація та ведення готівкових касових операцій у мережі ресторанів;
- контроль за касовою дисципліною та щоденним формуванням звітів по ПРРО у мережі ресторанів;
- контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю мережі ресторанів;
- підготовка, складання, подання власнику та уповноваженому ним органу фактичної звітності про фінансові результати кожного структурного підрозділу мережі ресторанів.

З 09.2010 р. по 19.02.2020 р. – керівник служби внутрішнього аудиту ТзОВ «Торговий Дім «Аванта»,
м. Луцьк, роздрібна та оптова торгівля продуктами харчування.

До спектра моїх обов’язків входило:
- керівництво службою внутрішнього аудиту до складу якої входило 10 працівників (начальник КРВ -1, бухгалтер – ревізор – 8, аудитор -1);
- проведення внутрішнього аудиту фінансово-господарської діяльності окремих підприємств групи компаній «Аванта», аудиту структурних підрозділів товариства, пов'язані із різними аспектами бізнесу;
- проведення перевірок первинних та зведених бухгалтерських документів, податкової, статистичної та фінансової звітності підприємств, оцінка її достовірності, а також внутрішній і зовнішній контроль законності здійснюваних фінансових операцій, відповідності їх законодавчим і нормативним актам, дотримання встановленого порядку оподаткування;
- надання необхідних рекомендацій та пропозицій з метою попередження прорахунків і помилок, які можуть залучити штрафні та інші фінансові санкції, зменшити прибуток і негативно вплинути на репутацію підприємства, консультування юридичних та фізичних осіб з питань оподаткування господарської та фінансової діяльності, складання фінансової, податкової та статистичної звітності, проблем оподаткування, діючого порядку заперечування незаконно пред'явлених позовів та іншими питаннями, які входять в його компетенцію;
- приймання участі у супроводженні перевірок, які проводились органами Державної податкової служби;
- підготовка заперечень на винесені податкові повідомлення – рішення органами ДПС та приймав участь у адміністративних оскарженнях рішень контролюючих органів та у підготовці адміністративних позовів до контролюючих органів в адміністративних судах. Загалом за період роботи, спільно з юридичним відділом, скасовано податкових повідомлень – рішень на суму, яка перевищує 18 млн. грн. Останнім рішенням, винесеним 13.01.2020 р. Волинським окружним адміністративним судом на користь ТОВ «ТД «Аванта», скасовано податкові повідомлення - рішення на суму 932 700 грн.
- супроводження зовнішнього аудиту групи компаній «Аванта», який проводився за міжнародними стандартами та постійна співпраця із працівниками аудиторських фірм;
- забезпечення проведення перевірок причин та стану виникнення протермінованої дебіторської заборгованості.

З 06.2009 по 09.2010 р. – начальник контрольно – ревізійного відділу ТзОВ «Торговий Дім «Аванта»

До спектра моїх обов’язків входило:
- керівництво контрольно - ревізійним відділом, до складу якої входило 7 працівників (начальник КРВ -1, бухгалтер – ревізор – 6 осіб);
- проведення внутрішнього фінансового контролю за ефективним використанням та збереженням фінансових ресурсів товариства, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в оборотних коштах та взятих зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського та оперативного обліку і звітності в структурних підрозділах, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому;
- організація та проведення інвентаризацій товару у структурних підрозділах, основних та оборотних фондів у матеріально – відповідальних осіб та виведення їх результатів;
- контроль за дебіторською заборгованістю підприємств;
-контроль за виконанням бюджетів окремих підприємств групи компаній «Аванта»;
- контроль за додержання працівниками підприємств групи компаній «Аванта» правил проведення річних та поточних інвентаризацій, касової дисципліни, а також, за окремими вказівками, правил внутрішнього трудового розпорядку.

З 10. 2004 р. по 05.2009 р. – начальник контрольно – ревізійного відділу ПрАТ «Агроконтракт»

До спектра моїх обов’язків входило:
-обов’язки та функції, які визначені попередньому розділі «Начальник контрольно – ревізійного відділу ТОВ «ТД «Аванта».

З 05. 2003 р. по 09.2004 р. – бухгалтер – ревізор ЗАТ «Агроконтракт»

До спектра моїх обов’язків входило:

- організація та проведення інвентаризацій товару у структурних підрозділах, основних та оборотних фондів у матеріально – відповідальних осіб та виведення їх результатів;
- утворення та функціонування контрольно – ревізійного відділу.

З 04.1997 по 04.2003 р. – начальник відділу бухгалтерського обліку, звітності, ревізійної роботи та фінансів – головний бухгалтер Головного управління агропромислового розвитку Волинської обласної державної адміністрації

До спектра моїх обов’язків входило:
• керівництво відділом (5 працівників);
- організація та ведення бухгалтерського обліку, подання фінансової, податкової та статистичної звітності;
- фінансування державних програм підтримки підприємств агропромислового сектору Волинської області;
- узагальнення фінансової звітності сільськогосподарських підприємств Волинської області (16 районів, 411 сільськогосподарських підприємств) та подання її до Міністерства аграрної політики України.

З 04.1991 по 03.1997 р. головний бухгалтер управління агропромислового розвитку Любешівської районної державної адміністрації

До спектра моїх обов’язків входило:
- керівництво бухгалтерією (2 працівники) та 22 головних бухгалтера сількогосподарських підприємств;
- організація та ведення бухгалтерського обліку, подання фінансової, податкової та статистичної звітності;
- фінансування державних програм підтримки підприємств агропромислового сектору Любешівського району;
- узагальнення фінансової звітності сільськогосподарських підприємств району та подання її до Головного управління агропромислового розвитку Волинської обласної держаної адміністрації.

Робота за сумісництвом:
З 10.2014 р. по 31.12.2019 р. – фінансовий директор ТОВ «Фабрика фасування».

З 09.2000 р. по 05.2008 р. – старший викладач кафедри обліку та аудиту Луцького національного технічного університету, голова державних екзаменаційних комісій у 2003, 2006, 2008, 2010 та 2013 рр.

З 09.2003 по 01.2005 – головний бухгалтер ВАТ ХК «Єврохолдінг» - надання послуг (49 працівників) та ТОВ «Брюс» - здача в оренду приміщень (5 працівників).

До спектра моїх обов’язків входило:
-організація та ведення бухгалтерського обліку, подання фінансової, податкової та статистичної звітності.

Освіта – Житомирська державна агроекологічна академія.
Спеціальність – «Облік і аудит»,
Кваліфікація спеціаліста – «Економіст з бухгалтерського обліку і фінансів»

Професійні та інші навички:
Навички роботи з комп’ютером:
Впевнений користувач, 1С Підприємство – використовую та працюю.

Знання мов:
Українська, російська – вільно,
Німецька – зі словником.

Рекомендації:
Терешкович Дмитро Володимирович – адміністративний директор ТОВ «ТД «Аванта», тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
Циплюк Ольга Дмитрівна – головний бухгалтер ТОВ «ТД «Аванта», тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
Пасенко Сергій Анатолійович – колишній начальник юридичного відділу ТОВ «ТД «Аванта», тел. - [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: