Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 марта 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/976227

Економіст з праці, фахівець з компенсацій та пільг, 55 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з компенсацій та пільг

с 12.2021 по наст. время (2 года 5 месяцев)
Гірнича промисловість

Ведення штатного розпису Компанії, внесення змін до нього в SAP та Excel.
Перевірка на відповідність, складання посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи.

Провідний фахівець з мотивації, компенсацій та пільг

с 07.2020 по 12.2021 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "Фінансова компанія "Кредіплюс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

ФОП (формування, аналіз), розрахунок зарплати, KPI, положення про оплату праці, накази про преміювання та матеріальну допомогу, ведення штатного розпису

Начальник сектору з організації праці та заробітної плати

с 07.2014 по 09.2019 (5 лет 2 месяца)
Державне підприємство "Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки", Київ (Атомна енергетика)

Обов'язки та функції:
- складання та ведення штатного розпису, змін до нього;
- формування організаційної структури підприємства, внесення змін до неї;
- розробка тарифної сітки розрядів та відповідних схем посадових окладів працівників;
- щомісячне планування та аналіз фонду оплати праці працівників підприємства;
- нараховування заробітної плати працівникам (окладів, надбавок та доплат, преміювання тощо);
- планування, облік та аналіз показників діяльності підприємства щодо заробітної плати та чисельності персоналу;
- ведення табельного обліку робочого часу працівників підприємства;
- складання й ведення цивільно-правових договорів з фізичними особами;
- складання та оформлення наказів щодо змін штатного розпису, організаційної структури, оплати праці, надання матеріальної допомоги, преміювання та інших питань з особового складу;
- складання статистичних звітностей, аналітичних довідок та презентацій (в тестовому, табличному, графічному вигляді);
- підготовка, оформлення та ведення Колективних договорів підприємства, змін до них;
- участь в комплексному аналізі діяльності підприємства;
- участь у формуванні програм, стратегічних та річних планів діяльності підприємства.
Досягнення:
1.Розробила:
- стандарт підприємства "Положення про оплату праці";
- стандарт підприємства "Вимоги до організаційної структури та штатного розпису підприємства".
2. Пройшла підготовку (отримала свідоцтво 30.09.2009) за програмою "Системи управління якістю (ISO 9001:2008) й внутрішній аудит (ISO 19011:2003)".
4. Закінчила курси англійської мови рівня Advanced в 2016 році.

Заступник начальника планово-економічного відділу

с 04.2012 по 06.2014 (2 года 2 месяца)
Державне підприємство "Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки", Київ (Атомна енергетика)

Провідний економіст

с 06.2000 по 03.2012 (11 лет 9 месяцев)
Державне підприємство "Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки", Київ (Атомна енергетика)

Образование

Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, Київ

Психологія/практична психологія, Київ
Высшее, с 2001 по 2003 (1 год 8 месяцев)

Заочна форма навчання

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, Київ

Управління персоналом (магістр), Київ
Высшее, с 1996 по 2001 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси англійської мови English Prime, рівень Advanced.

2016, 9 місяців

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint M.E.Doc САПР Зведені таблиці MS Visio Робота з великим обсягом інформації Створення діаграм Водіння автомобіля

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Рекомендации

Зуєва Ірина

Зуєва Ірина

Начальник відділу кадрів та підготовки персоналу, Державне підприємство "Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Особисті якості:
Щирість, відкритість, відповідальність, порядність, пунктуальність, толерантність, ініціативність, енергійність, налаштованість на позитив.
Готовність до співробітництва, здатність знаходити спільну мову з іншими людьми, швидко адаптуватись в будь-якому колективі, знаходити спільну мову з конфліктними людьми; здатність оперативно реагувати на зміни. Легко, із задоволенням, навчаюсь новому.
Я можу дуже ретельно виконувати будь-яке завдання; одночасно тримати на контролі багато питань і приділяти необхідну увагу кожному з них.
Вмію працювати з великими обсягами інформації (швидко опрацьовувати, аналізувати інформацію, використовувати її в залежності від поставленої мети, структурувати інформацію й зберігати все так, що кожен, хто має доступ, зможе легко знайти необхідне (як в паперову, так і в електронному вигляді)); концентруватися й приймати рішення самостійно;
прагну отримувати необхідний результат якісно та швидко – націлена на результат.
Ціную час свій і колег.


__________
У вільний час подобається займатись садівництвом, вирощуванням квітів й вивчення історії.
Намагаюсь допомагати безхатнім тваринам.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: