- Файл
Ілона
Керівник контакт-центру
- Возраст:
- 27 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9765713/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Досвідчений керівник напрямку продажів та контакт-центру з чіткою орієнтацією на результат.
Моїм пріоритетом є - забезпечувати контроль над виконанням поставлених задач, будувати та
контролювати операційні процеси у відділі, підтримувати здорову та комфортну атмосферу в
команді.
Досвід роботи
Особисті дані
Керівник контакт-центру лип. 2023 - квіт. 2025
Ім'я Premier FOOD, Київ
Ілона Данішевська управління командою менеджерів з продажу В2В
Адреса оцінка якості розмов та здійснення заходів для її підвищення
Київ забезпечення планового рівня доступності лінії
Номер телефону ведення звітності та супровідної документації
[
Email створення, актуалізація та впровадження скриптів
[
ініціація та проведення внутрішніх та зовнішніх тренінгів для команди
Soft skills адаптація новачків
мотивація та побудова команди
Наставництво пошук співробітників
Самонавчання Керівник відділу супроводження корпоративних клієнтівлют. 2022 - черв. 2023
Комунікабельність bodocard, Київ
Стресостійкість контроль операційної роботи відділу;
Тайм менеджмент впровадження та реалізація ідей для покращення роботи відділу (створення інструкцій,
скриптів, шаблони чек листів);
Лідерство
забезпечення дотримання якості і термінів виконання задач внутрішніми та зовнішніми
Критичне мислення
ресурсами;
вивід нових партнерів на сайт;
Technical Skills контроль дебіторської заборгованості;
підбір та навчання персоналу.
1С
Керівник відділу логістики та виробництва лют. 2022 - черв. 2023
CRM System
bodo, Київ
Google Sheets
контроль операційної роботи відділу;
MS office впровадження та реалізація ідей для покращення роботи відділу;
JIRA забезпечення дотримання якості і термінів виконання задач внутрішніми та зовнішніми
ресурсами;
Мови отримання від кур'єрських служб гідний рівень обслуговування;
контроль та забезпечення складських запасів на всіх складах;
підбір та навчання нового персоналу.
Українська Рідна мова
Англійська A1 Керівник групи контакт-центру жовт. 2021 - лют. 2022
bodo, Київ
організація та контроль роботи групи операторів в офісі;
організація та проведення навчання нових співробітників;
контроль якісних та кількісних показників операторів (прослуховування розмов);
своєчасне реагування на запити співробітників суміжних відділів компанії, операторів у
чат‑групах;
допомога співробітникам та участь у вирішенні нестандартних питань клієнтів;
складання щоденної та оперативної звітності за показниками роботи операторів;
дотримання зазначених KPI, розрахунок мотивації персоналу.
Менеджер відділу якості лист. 2020 - жовт. 2021
bodo, Київ
робота зі скаргами клієнтів, вирішення їх проблем та забезпечення зворотного зв'язку;
перевірка, модерація та публікація відгуків у Facebook, Instagram та на сайті компанії;
контроль та перевірка дотримання регламентів роботи співробітників усіх відділів;
перевірка коректної роботи партнерів в системі компанії.
Освіта і кваліфікації
Бакалавр вер. 2018 - трав. 2021
Київський національний університет технологій і дизайну, Київ
Факультет мехатроніки і комп'ютерних технолологій
Молодший спеціаліст вер. 2015 - лип. 2018
ОМК Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Київ
Програмна інженерія
Похожие кандидаты
-
Керівник контакт-центру
70000 грн, Киев -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Киев, Днепр , еще 4 города -
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Киев, Вишневое (Киевская обл.), Удаленно -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Заступник керівника
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Керівник call-центру
65000 грн, Киев