Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9829405/

Виконавчий директор, керуючий справами

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керуючий справами (Виконавчий директор)

с 02.2021 по наст. время (3 года 7 месяцев)
Гірнича промисловість

Підприємство номіновано “Вибір споживача 2022”; підприємство увійшло в число номінантів премії та має право отримати звання «BUSINESS OF THE YEAR 2023».
• Загальне керівництво підприємством на території України (штаб-
квартира розташована в Анкарі, Туреччина);
• Організація, проведення переговорів та ділових зустрічей з
потенційними/поточними замовниками щодо умов договорів;
• Контроль за виконанням календарного графіка підписаних
підрядних контрактів; моніторинг ходу виконання виробничого
процесу;
• Відвідування кар'єрів та інших майданчиків для оцінки майбутніх
та контроль поточних підрядів;
• Управління виробничим колективом підприємства;
• Контроль співробітників та координація їх роботи;
• Контроль складських запасів підприємства;
• Контроль справності технологічного транспорту підприємства;
• Взаємодія з таможенными брокерами, міжнародними
перевезниками;
• Участь у розробці та впровадженні політик, процедур та
стратегій для організації;
•Участь у процесах прийняття рішень, надання рекомендацій та
консультування/рекомендацій керівництва компанії головного
офісу;
• Участь в управлінні бюджетом та фінансами підприємства;
• Контроль розробки та реалізації проектів та ініціатив;
• Участь у профільних виставках, конференціях та інших заходах;
• Моніторинг діяльності організації та виявлення областей для її
покращення;
• Закупівля палива та його облік, а також отримання ліцензій на
його зберігання;
• Закупівля іншого необхідного устаткування для безперебійного
виробничого процесу;
• Отримання необхідних ліцензій та дозволів на проведення робіт;
• Взаємодія з іноземним персоналом щодо адаптації до роботи;
• Рекрутинг працівників.

Project coordinator

с 10.2018 по 12.2020 (2 года 2 месяца)
Alliance Group (Project: Courtyard Marriott Hotel), Батумі, Грузія (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Управління та координація:
• Допомога та підтримка менеджера проекту у його щоденних обов’язках;
• Забезпечення збору та аналізу відповідної управлінської інформації;
• Регулярний моніторинг графіків проекту для визначення будь-яких затримок або відхилень;
• Здійснював контроль за закупівлями та повідомлював про будь-які проблеми менеджеру із закупівель;
• Підтримання тісного контакту з ключовими учасниками проекту та особами, які приймають рішення;
• Відстеження та звітування про хід виконання проекту.
Бюджетування:
• Допомога в бюджетному процесі;
• Формування та виконання бюджету;
• Підготовка підсумкової звітності.
Функції QS:
• Проведення техніко-економічних обґрунтувань для оцінки матеріалів, часу та трудових витрат;
• Підготовка, ведення переговорів та аналіз витрат на тендери та контракти;
• Моніторинг і контроль витрат.
Тендерни процедури (M&E, FF&E):
• Розробка тендерної процедури;
• Процес попередньої кваліфікації та попередній відбір потенційних учасників;
• Забезпечення своєчасного документування тендерів з належним рівнем деталізації, включаючи повні та точні витрати;
• Підготовка тендерних запитів та бюджету;
• Контроль за переможцями торгів щодо підписання договору.

Procurement and Tendering Manager

с 10.2015 по 09.2018 (2 года 11 месяцев)
INTERIORS INTERNATIONAL, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Розробка та разміщення тендерних пакетів на оздоблення та виробництво необхідних єлементів інтер’єру при співпраці з командою дизайнерів;
• Оформлення замовлень та інших супутніх документів (RFP, RFQ, RFI тощо);
• Відстеження цін та знижок, доступних у постачальників;
• Своєчасне розміщення замовлень відповідно до графіків виконання робіт;
• Пошук і проведення попередньої кваліфікації та оцінки постачальників шляхом проведення анкет, співбесід, інспекційного відвідування заводів та перевірки рекомендацій;
• Взаємодія з постачальниками та виробниками, відстеження підтверджень замовлень, проформ, повідомлень про доставку та рахунків-фактур;
• Підготовка фінансових звітів, а також звітів про хід робіт для звітності;
• Допомога в подальшому розгляді та вирішенні гарантійних претензій або заповнення списку недоліків;
• Координація з персоналом складу для перевірки того, що продукт був отриманий і перевірений, і було визнано його в ідеальному стані;
• Взаємодія з постачальниками та виробниками з питань пошкоджених товарів з подальшою заміною;
• Створення точних графіків, бюджетів і часових рамок для проектів і пошук життєздатних альтернатив для дотримання бюджетних/часових обмежень;
• Управління та оновлення графіків та бюджетів закупівель;
• Відстеження всього процесу закупівлі від розміщення замовлення до доставки на місце монтажу;
• Підготовка оцінки витрат і порівняння для розгляду керівництвом.

Заступник директора

с 10.2012 по 10.2015 (3 года)
Вілена-2, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• Забезпечення безперебійної роботи відділів;
• Управління бюджетами всіх підрозділів;
• Нагляд за адміністративною діяльністю організації;
• Планування довгострокових і короткострокових потреб в обслуговуванні;
• Нагляд за підготовкою, аналізом, переговорами та переглядом контрактів, пов’язаних із купівлею чи продажем обладнання, матеріалів, витратних матеріалів, продуктів або послуг;
• Придбання, розподіл і зберігання обладнання та витратних матеріалів;
• Виконання обов’язків у сфері людських ресурсів, таких як адаптація нових співробітників;
• Впровадження та моніторинг допоміжних послуг, включаючи закупівлю матеріалів та послуг; транспорт, подорожі та рух, зв'язок;
• Підготовка великих/складних звітів для керівництва за потреби.

Зам. директора/ Директор

с 10.2006 по 12.2012 (6 лет 2 месяца)
Яросва ЛТД, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Финансовое планирование и организация работы предприятия.
• Ведение переговоров с контрагентами, заключение договоров.
• Представление компании в органах государственной власти.
• Постановка, контроль над выполнением задач всеми структурными подразделениями.
• Контроль жизнедеятельности офисных и складских помещений.
• Организация и контроль эксплуатации и технического обслуживания транспортных средств компании.
• Страховое сопровождение оптовых поставщиков различных групп товаров; размещение страховых рисков в страховых компаниях на тендерной основе с последующим урегулированием убытков.
•Побор персонала.

Образование

Киевский державний торговельно-економічний університет

Економіка підприємства, Київ
Высшее, с 2002 по 2005 (3 года)

Київський національний університет культури і мистецтв

Менеджмент, Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Tacis-MTP, Athens, Greece

2004, 3 місяця

Знание языков

Английский — выше среднего

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: