Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9834021

Комерційний директор

Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Категорійний менеджер

с 09.2021 по наст. время (2 года 8 месяцев)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Досягнення:
•об’єднав товари розрізнених груп в єдину категорію, розробив й впровадив асортиментну матрицю;
•розробив стратегію розвитку категорії та її позиціонування на ринку;
•оптимізував асортимент по товарних групах, досягнувши зниження стоку на 30%;
•збільшив частку новинок в асортименті до 25%;
•оптимізував базу постачальників, збільшивши рентабельність закупівель деяких груп на 10-15%;
•оптимізував ціноутворення, збільшивши націнку на 10% без шкоди для оборотності.

Функціонал:
•аналіз ринку та пошук шляхів розвитку довіреної категорії;
•створення стратегії розвитку категорії на найближчі 2-3 роки;
•аналіз продажів й оптимізація асортименту;
•аналіз бази постачальників й пошук перспективних постачальників в Україні та КНР;
•ціноутворення та конкурентна політика по категорії;
•планування й контроль за реалізацією промо-заходів;
•створення навчальних матеріалів різного формату та навчанні співробітників продажів;
•контроль контенту в облікової базі й сайті В2В;
•планування й проведення сезонних та інших активностів з продуктам категорії (розпродажі, стимулювання й залучення клієнтів);
•переговори з постачальниками з умов поставок, ціна, гарантіям та знижкам;
•планування поставок на тривалий термін й коригування плану закупівель;
•відбір товару для ВТМ й повний цикл роботи з постачальниками по ВТМ;
•створення критеріїв та інструкцій з перевірки й тестуванню нових продуктів;
•робота з сервісним центром по браку й поверненням;
•взаємодія з відділом продажів по нових продуктах.

Бренд-менеджер товарного напрямку

с 01.2018 по 10.2019 (1 год 9 месяцев)
Долфі-Україна, виробництво й дистрибуція товарів медичного призначення, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:
•розробив й вивів на ринок нову лінійку продукції флагманського бренду (10 товарних позицій);
•збільшив оборотність товарних залишків регіональних складів на 20% шляхом оптимізації незнижуваних запасів;
•знайшов нового постачальника з продуктового напрямку з більш вигідними умовами й збільшеною підсумковою рентабельністю на 4-5%;
•розробив й впровадив алгоритм ініціювання й проведення локальних маркетингових активностей у клієнтів та регіонів, в результаті чого їхня ефективність зросла на 20-25%;
•провів ряд локальних й всеукраїнських акцій для клієнтів та кінцевого споживача з метою мінімізації залишків малооборотніх товарних позицій, в результаті чого сток по них знизився на 25%;
•провів по дві річні ATL-активності по флагманському бренду в інтернет-каналі й на ТБ (2018-2019 г.), в результаті яких впізнаваність зросла на 5%, продажі – на 10%.
Функціонал:
•аналіз ринку товарного напрямку: аналітичні бази й агентства, відкриті джерела, потенціал ринку, особливості регулювання з боку держави, конкурентний аналіз, споживчі вподобання в Україні та за кордоном;
•визначення стратегії розвитку торгових марок продукту з товарних груп, каналів збуту, ціновим сегментам;
•бюджетування напрямку: закупівлі, маркетинговий бюджет, виробництво;
•планування продажів по категорії в розрізі товарних груп, брендів, SKU на рік, квартал, місяць;
•керування портфелем брендів напрямку: аналіз прибутковості, АВС, асортимент;
•оптимізація собівартості продукції, пошук й укладення договорів с новими постачальниками продукції та сировини;
•контроль та супроводження підписання договорів, умов роботи й технічної документації;
•взаємодія із суміжними відділами з сертифікації та іншому документальному супроводу продукції;
•розробка й участь в виводі на ринок нових лінійок як своїх продуктів, так и суміжних від ідеї до дистрибуції;
•аналіз ЦА продуктів й вибір каналів комунікації для впливу на неї;
•розробка та впровадження річного промо-плану просування продукції в основних каналах комунікацій;
•розробка, проведення та контроль ATL-активностей, орієнтованих на ЦА в різних каналах комунікації - пряма реклама на ТБ й в інтернеті, від брифу на тендер до узгодження медіаплану/флоу й підписання договорів;
•розробка, впровадження й контроль BTL-активностей в роздробі клієнтів, різних масових заходах та інших місцях зосередження ЦА;
•розробка та проведення трейд-маркетингових заходів: акції, орієнтовані на кінцевого споживача, гуртових клієнтів, торгові точки;
•формування стандартів мерчандайзингу по товарних групах и брендах для різних форматів клієнтського роздробу;
•навчання торгової команди продуктам торгових марок: підготовка навчальних и презентаційних матеріалів для торгуючого персоналу, проведення тренінгів й організація тестування по знанню продукту;
•розробка ПОСМ по брендах, лінійках, продуктах для торгової команди та клієнтів: презентаційні матеріали, зразки продукції, сувенірна продукція.

Бренд-менеджер

с 09.2016 по 08.2017 (11 месяцев)
Asia parts, імпортер (автозапчастини), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:
•розробив та впровадив алгоритми розрахунку потреби й закупівлі товарів на регіональних складах для різних періодів, в результаті чого кількість незадоволених заказів знизилася на 15-20%;
•розробив та впровадив алгоритм формування комплектів та наборів товарів для підтримання необхідної кількості на складах, в результате чого середнє замовлення збільшилося на 5%, а загальний оборот на 10%;
•розробив операційні звіти (оборотність товару/складів, наповнення за асортиментною матрицею, пересток та дефіцит товару на різні періоди й т. п.) для упорядкування аналітики, що дозволило збільшити якість поставок та знизити дефіцит на 10%;
•організував наповнення більш якісним контентом інтернет-майданчики із свого бренду, що дозволило збільшити відвідуваність сторінок свого бренду на 20% й збільшити його продажі в інтернет-каналі на 5%;
•збільшив асортимент із свого бренду на 25%;
•провів ряд маркетингових активностей, в результаті яких знизив долю малооборотніх товарів на 8%, збільшив оборот із свого бренду на 10%.
Функціонал:
•ціноутворення, розподіл товару по складах й магазинах, керування стоком;
•розробка маркетингової стратегії своєї торгової марки;
•розширення асортименту своєї торгової марки різними способами;
•робота з клієнтською базою із збільшення продажів своєї торгової марки;
•створення контенту із своєї торгової марки (фото, відео, описи, упаковка), пошук виконавців й контроль виконання роботи;
•просування своєї торгової марки різними способами та в різних каналах комунікацій (реклама, соцмережі, новинні сайти, партнерські програми);
•бюджетування торгової марки, планування продажів й закупівель;
•цінове позиціонування й ціноутворення товарів торгової марки;
•підготовка й проведення маркетингових активностей в різних каналах збуту.

Категорійний менеджер

с 09.2014 по 08.2016 (1 год 11 месяцев)
інтернет-магазин дитячих товарів uatoys.com.ua, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
•розвинув з нуля категорії великогабаритного товару (дитячи коляски й автокрісла, дитячи товари для дому, дитяча мебель, дитячий транспорт) – близько 800 активних товарних позицій на сайте з фото та унікальними описами;
•знайшов постачальників, домовився про умови поставок (на склад, дропшипінг) – близько 25 активних постачальників;
•за пів-року частка продажів категорії в загальному портфелі досягла 35%;
•впровадив оформлення кредиту на сайті через декілька кредитних організацій, частка покупки в кредит склала 20-25%;
•впровадив схему відвантаження товарів покупцям дропшипінгом, частка відмов склала не більш 3%.
Функціонал:
•ціноутворення, маркетингова активність, планування KPI;
•укладання договорів з постачальниками на поставку товару;
•складання промо-плану на 3-4 місяці по своєму товару;
•розробка та впровадження нової структури каталогу інтернет-магазину з метою спрощення юзабіліті;
•розробка детальної інструкції додавання товару на сайт для контент-менеджерів;
•розробка бізнес-процесу з додавання нового товарів в облікову базу магазину;
•розробка та впровадження бізнес-процесу та інструкції менеджерам по роботі з товаром під замовлення із-за кордону;
•впровадження кредитування на сайті за допомогою кредитних організацій, розробка бізнес-процесу з обробки замовлень на товари, які купляються в кредит;
•розробка та впровадження умов гарантії та гарантійного талону на товар, який вимагає гарантійного обслуговування;
•розробка та впровадження регламенту з поверненню й обміну товару;
•розробка ТЗ на створення парсеру цін;
•планування висвітлення пропозицій із свого товару в соцмережах;
•розробка акцій по своєму товару як в рамках промо-плану, так й поза його, самостійно та спільно з постачальниками;
•організація й контроль наповнення контентом товарних груп та карток товару в своєї категорії (фото, технічна інформація, унікальні описи та SEO-тексти), співробітництво з копірайтинговими агенціями;
•контроль мерчендайзінга сторінок (лістинга видачи), корегування його під поточні задачі (акції, розпродажі, спецпропозиції);
•постановка задач на контекстну рекламу як в рамках промо-плану, так й поза його, відстеження ефективності реклами;
•ведення взаєморозрахунків з постачальниками свого товару й виконувачами з контенту;
•підготування звітності з KPI на свій товар, планування продажів та закупівель.

Бренд-менеджер в категорії мобільних телефонів

с 10.2012 по 03.2014 (1 год 5 месяцев)
ТОВ «Алло» (мережа салонів цифрової техніки), Дніпро (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
•постійне виконання амбіційних планів продажів на 90-110%;
•знизив частку слабооборотнього товару на 20%;
•збільшив частку продажів в інтернет-каналі на 15% за рахунок більш оперативного ціноутворення;
•знизив частку незадоволених заказів на 20% за рахунок більш скрупульозного прогнозування продажів й планування замовлень.
Функціонал:
•формування асортименту лінійок продуктів в своїх брендах для різних каналів збуту (роздріб, гурт, інтернет-магазин);
•формування бюджету продажів із своїх брендів та каналах збуту – від річного до помісячного корегування;
•планування KPI із своїх брендів;
•переговори з постачальниками (вендорами) з вводу в асортимент, отриманню кращих умов та закупках товарів своїх брендів;
•закупки товару – розрахунок потреби й формування замовлень товару, як зовнішніх постачальниців, так й внутрішніх, розміщення замовлень з розрахунком прогнозу потреби до 8 тижнів;
•планування маркетингових активностей по усіх каналах збуту як спільно з постачальниками (вендорами) так й самостійно;
•керування ціноутворенням по всіх каналах збуту з урахуванням усіх зовнішніх й внутрішніх факторів;
•керування стоком в усіх каналах збуту, розробка заходів з його оптимізації;
•контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
•планування й контроль отримання допдоходу, проведення компенсацій та взаєморозрахунків.

Бренд-менеджер власної ТМ, категорія дрібна побутова техніка

с 01.2012 по 10.2012 (9 месяцев)
Корпорація «Алеф» (бізнес товарів народного споживання), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:
•розробив асортимент для лінійки дрібної побутової техніки – близько 100 товарних позицій;
•знайшов в КНР виробників під цей асортимент – близько 10 заводів;
•розробив позиціонування для ТМ цієї лінійки – ціновий сегмент, цільова аудиторія, переважні канали продажів, частка кожної групи в загальному портфелі, характеристики продукції;
•розробив бюджет закупок, графік замовлень на виробництво й графік поставок;
•розробив й презентував навчальні матеріали для торгової команди, провів навчання торгової команди в усіх основних регіонах продажів.
Функціонал:
•розробка концепції бренду - товарні лінійки в групах, цінове, конкурентне позиціонування бренду на ринку ДПТ;
•вивчення ринку ДПТ, зокрема брендів середнього цінового сегменту за допомогою аналізу пропозицій в рітейлі та інтернет-ринку, продажів інших ТМ, аналітичних звітів GFK;
•розробка вимог до виробників продукції: безпека, якість, споживчі властивості, сертифікація та відповідність міжнародним стандартам якості;
•пошук постачальників в КНР, переговори, отримання кращих умов по цінах, термінах виробництва, поставках, оплаті;
•участь у профільних виставках в КНР та Гонконзі, напрацювання контактів, вибір продукції та виробників по ряду критеріїв (функціональність й дизайн продукції, ціна, якість, умови поставки, рівень розвитку виробництва та ін.);
•здійснення й ведення замовлень на виробництво, розробка дизайну упаковки, інструкцій, гарантійних талонів;
•організація сервісної підтримки бренду по Україні, переговори з сервісними центрами, укладання угод на гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції;
•розробка керівних документів з контролю протягом виробництва, перед відвантаженням, здійснення контролю у взаємодії власним представником в КНР;
•здійснення ціноутворення продукції, розробка різних пропозицій з просування продукції бренду;
•маркетингова підтримка продажів продукції бренду, взаємодія із службами продажів та маркетингу.

Провідний фахівець з категорійного збуту ЦУ

с 02.2010 по 10.2010 (8 месяцев)
«Фокстрот – техніка для дому» (мережа супермаркетів електроніки), Київ (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
•виконання планів продажів на 80-100% постійно;
•оптимізація асортименту категорії, виведення й розпродаж близько 80% неліквідного товару, введення 2 нових ТМ в асортимент;
•ріст прибутку категорії склав більш 5%;
•підготовка та проведення маркетингових активностей з своєї категорії, як в окремих регіонах, так й глобально, приріст продажів за час акцій склав 15-25%;
•ріст допдоходу від виробників на 20%.
Функціонал:
•забезпечення ефективного керування службою категорійного збуту для досягнення максимального прибутку;
•формування плану продажів по регіонах;
•контроль розподілення товару по регіонах, каналах збуту (роздріб, гурт, інтернет-канал, корпоративні клієнти);
•формування пропозицій, спрямованих на стимулювання збуту;
•забезпечення асортиментної політики й ціноутворення в мережі у відповідності із стратегією компанії;
•формування ціноутворення й асортименту для рекламних заходів в розрізі каналів згідно стратегії компанії;
•формування пропозицій та затвердження планограм нових й переформатованих магазинів;
•контроль дотримання регіонами рекомендованих роздрібних цін, запланованої вітрини, акцій, товарного наповнення та ін.;
•забезпечення своєчасного й достовірного моніторингу цін конкурентів по всіх регіонах;
•аналіз й корегування асортиментного портфелю по товарних групах та брендах;
•переговори з постачальниками, метою забезпечення найкращих цінових й інших умов поставки;
•розвиток нових брендів в мережі, планування й проведення спільної маркетингової активності, навчання персоналу;
•забезпечення взаємодії служби з підрозділами компанії;
•контроль та підвищення професіонального рівня співробітників служби.

Керівник служби категорійного збуту Придніпровського регіону

с 09.2006 по 12.2008 (2 года 3 месяца)
«Фокстрот – техніка для дому» (мережа супермаркетів електроніки), Дніпро (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
•відкриття близько 8 нових супермаркетів в регіоні;
•частка регіону в загальних продажах мережі виросла на 25%;
•збільшення об’єму продажів региону на 15% за рахунок оптимізації планограм супермаркетів й асортиментної матриці по кожному;
•збільшення рентабельності продажів на 3-5% за рахунок локально орієнтованого ціноутворення;
•збільшення оборотності товару й супермаркетів на 5-8% за рахунок більш гнучкого керування товарними залишками;
•зниження частки неліквідних й сервісних товарів на 30% за рахунок грамотного ціноутровення та керування стоками.
Функціонал:
•забезпечення ефективного керування службою категорійного збуту для досягнення максимального прибутку;
•формування плану продажів по регіону/категоріям /каналам/клієнтам;
•формування планів в розрізі категорій/каналів и магазинів по показникам маржинального прибутку, оборотності;
•розподіл товару по ТТ регіону, каналам збуту (роздріб, гурт, інтернет-канал, корпоративні клієнти);
•формування пропозицій, спрямованих на стимулювання збуту;
•забезпечення асортиментної політики й ціноутворення в регіоні у відповідності із стратегією Компанії;
•закупки товарів для магазинів регіону, а також участь в централізованих закупівлях;
•формування ціноутворення й асортименту для рекламних заходів у розрізі каналів збуту відповідно стратегії Компанії;
•забезпечення оптимальних схем й графіків доставки товарів в магазини мережі;
•формування пропозицій з оптимального розподілу торговельних площ в магазинах мережі;
•контроль дотримання магазинами роздрібних цін, запланованої вітрини, акцій, що проводяться, товарного наповнення тощо;
•забезпечення своєчасного та достовірного моніторингу цін конкурентів по всіх містах мережі;
•організація продажів корпоративним клієнтам;
•забезпечення взаємодії служби з підрозділами Компанії;
•контроль та підвищення професійного рівня співробітників служби.

Регіональний фахівець з категорійного збуту

с 02.2005 по 08.2006 (1 год 6 месяцев)
«Фокстрот – техніка для дому» (мережа супермаркетів електроніки), Дніпро (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
•частка продажів категорії в загальному портфелі зросла на 15%;
•збільшення об’єму продажів категорії на 20% за рахунок оптимізації площ відділів супермаркетів й асортиментної матриці категорії по кожному;
•збільшення рентабельності продажів на 7-8% за рахунок локально орієнтованого ціноутворення;
•збільшення оборотності товару й супермаркетів на 15% за рахунок більш гнучкого керування товарними залишками;
•зменшення частки неліквідних та сервісних товарів на 10% за рахунок грамотного ціноутворення й керування стоками;
•збільшення частки крос-продажів на 20-25% за рахунок підбору аксесуарів й супутніх товарів.
Функціонал:
•участь у відкриттях нових торгівельних точок (5 супермаркетів);
•формування й піддержання асортименту супермаркетів по своїх категоріях;
•заказ товару на центральному складі;
•формування товарного запасу на регіональному складі;
•ведення переговорів й закупівля товарів у сторонніх постачальників за відсутності товару на центральному складі;
•контроль взаєморозрахунків, робота з первинною документацією за місцевих закупівлях;
•ціноутворення товару в регіоні;
•детальній аналіз продажів, пошук шляхів збільшення збуту, оборотності, рентабельності, прибутковості;
•участь в маркетингових дослідженнях й розробці маркетингових активностей;
•навчання й контроль рівня підготовки продавців;
•моніторинг цінової й маркетингової активності конкурентів.

Керівник відділу закупівель

с 02.2003 по 01.2005 (1 год 11 месяцев)
ТОВ «Мобіліс» (мережа салонів мобільного зв’язку), Дніпро (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
•підключив 5 нових постачальників за усіма товарними групами;
•провів переговори з постачальниками та систематизував процес закупівель, що дозволило знизити собівартість закупівель у середньому на 10%;
•оптимізував асортимент по торгових точках, прописавши чіткі матриці, оборотність виросла на 30%, продажі – на 15%;
•систематизував логістичний ланцюжок від постачальників до торговельних точок, що дозволило знизити дефіцит на 15%;
•підняв рентабельність продажів на 5-7% за рахунок більш грамотного ціноутворення.
Функціонал:
•забезпечення роздрібної мережі товаром (мобільні телефони, телефонія, продукція Pre-Paid, аксесуари);
•планування продажів й закупівель товару;
•пошук нових постачальників та підтримання роботи з тими, що існують;
•ведення переговорів з постачальниками, закупка товару, робота з первісною документацією, контроль взаєморозрахунків з постачальниками та гуртовими клієнтами;
•розподіл товару по роздрібній мережі, керування залишками, ціноутворення, моніторинг конкурентів;
•робота з поверненнями, організація сервісного обслуговування й передпродажної підготовки товару;
•управління персоналом (водій-експедитор, менеджер).

Образование

Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту

Управління процесами перевезень, Організація перевезень й управління на залізничному транспорті, Дніпро
Высшее, с 1994 по 1999 (5 лет)

інженер-управлінець

Криворізький політехнічний технікум

Локомотивне господарство промислового транспорту, Кривий Ріг
Среднее специальное, с 1990 по 1994 (4 года)

технік-електромеханік

Знания и навыки

MS Office Adobe Photoshop Adobe Lightroom 1С:Підприємство Таблиці Формування зведених таблиць Фотозйомка Ретушування Робота з великим обсягом інформації Побудова графіків для персоналу Аналітичне мислення Досвід керівництва колективом до 10 чоловік; Розвинуті аналітичні здатності Володіння інструментами різних в Знання принципів розробки асортименту для різних каналів збуту Великий досвід в плануванні й бюджетуванні на тривалий термін; Знання маркетингових інструментів для різних каналів збуту Досвід в промо-плануванні на тривалий термін; Глибокі навички планування поставок з різними термінами; Навички розробки та застосування цінової політики Розвинені переговорні й презентаційні навички на усіх рівнях.

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Тренінг «Майстер управління 1» (2006)
Тренінг «Майстер управління 2» (2007)
Тренінг «Фінанси для спеціалістів» (2007)
Тренінг «Керування конфліктами» (2007)
Тренінг «Керування результатами» (2007)

Досвід відвідування виставок в КНР и Гонконзі (111-th China Import and Export Fair, Hong Kong Electronics Fair).

В/п категорії А1, А, В1, В, С1, С.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: