Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 апреля 2024 Файл

Ігор

Директор

Возраст:
45 лет
Город проживания:
Херсон
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ющенко Ігор Васильович

Дата нарождення: 02.10.1978 Сімейний стан:
Реєстрація: м. Херсон одружений, донька 2009 р.н.
Проживання: м. Рівне (ВПО)
Бажаний графік роботи:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») повний робочий день
Ел.пошта:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: вища економічна
2010-2015 Херсонський державний аграрний університет
Спеціальність: Менеджмент

Досвід роботи:
08.2021- Управління з питань туризму та курортів Миколаївської обласної державної
05.2023 адміністрації
Сфера – державна служба
Посада: головний спеціаліст відділу розвитку курортно-рекреаційних
територій та супроводження інвестиційних проектів
- забезпечення реалізації на території області державної політики з розвитку
туристичної діяльності;
- розробка та впровадження заходів для забезпечення зростання обсягів реалізації
регіонального туристичного продукту ;
- проведення роботи щодо створення на території області сприятливих умов для
розвитку різних видів туризму. підготовка пропозиції щодо його ефективного
розвитку;
- організація заходів щодо розвитку туристичної діяльності на територіях об’єктів
природно-заповідного фонду, історико-культурної спадщини;
- підготовка пропозиції до заходів Стратегії розвитку області, обласних програм
соціально-економічного розвитку області та покращення інвестиційного клімату,
міжнародних програм та проектів розвитку туристичної галузі, у межах
компетенції забезпечення їх реалізації, узагальнення матеріалів про хід їх
виконання;
- проведення комплексного аналізу і прогнозування розвитку галузі туризму на
території області, участь у визначенні пріоритетних видів туризму для розвитку на
території області та підготовці пропозицій із зазначених питань,
- участь в організації та проведенні вітчизняних і міжнародних виставкових заходів,
форумів, фестивалів, методичних і науково-практичних семінарів, конференцій
тощо;
- участь у підготовці плану роботи відділу, управління, проектів нормативних та
організаційно-методичних документів, що стосуються відповідного напряму роботи
відділу, аналітичних матеріалів, звітів про результати цієї роботи;
- консультативно-методична допомога фахівцям підрозділів місцевих органів
виконавчої влади у сфері туризму і курортів;
- виконання функцій уповноваженої особи з питань державних закупівель.
06.2007- ПП «Лідер-Плюс»
11.2019 Сфера – охоронна діяльність
Посада: комерційний директор
- керівництво відділом (у підпорядкуванні 7 менеджерів)
- планування роботи відділу в цілому та індивідуальних планових показників
менеджерів;
- контроль виконання підлеглими функціональних обов'язків та планових
показників;
- щомісячний аналіз результатів та оптимізація роботи відділу;
- ведення переговорів;
- заключення договорів, контроль їх виконання;
- відслідковування платежів; контроль дебіторскої заборгованості;
- моніторинг ринку; аналіз потенційних клієнтів;
- підбір, навчання, адаптація менеджерів;
- поточне планування й звітність в програмі Бітрікс 24.
- контроль роботи відділу забезпечення:
- планування, розрахунок потреби матеріальних цінностей, своєчасне розміщення
заявок на їх отримання;
- переговори з постачальниками по забезпеченню підприємства основними й
додатковими матеріальними цінностями для безперебійної роботи;
-вивчення и впровадження нових розробок і технологій, пов'язаних з діяльністю
підпримства;
- інші функції:
- вирішення спірних питань та конфліктних ситуацій пов’язаних з діяльністю
підпримства;
- підготовка тендерних матеріалів та участь в тендерах;
- організація й проведения рекламних кампаній;
- взаємодія з представниками контролюючих органів і держструктур.
11.2006- ОДА «Альфа-А»
04.2007 Сфера – охоронна й детективна діяльність
Посада: виконавчий директор
- підбір і навчання персонала;
- складання графіків роботи співробітників й табелювання;
- контроль роботи підлеглих;
- ведення переговорів, заключення договорів та контроль їх виконання;
- анализ постачальників і замовників;
- вирішення спірних питань та конфліктних ситуацій пов’язаних з діяльнітю
підпримства;
- відслідковування платежів; контроль дебіторскої заборгованості;
- моніторинг ринку; аналіз потенційних клієнтів;
- взаємодія з представниками контролюючих органів і держструктур.
04.2004- ЗЦО «ВАРТА» при УМВС України в Сумскій області
11.2006 Сфера – охоронна діяльність
Посада: начальник команди воєнізованої охорони
- підбір і навчання персонала;
- складання графіків роботи співробітників й табелювання;
- контроль роботи підлеглих;
- забезпечення ефективної роботи відділу;
- складання звітності до керівних структур.
09.2001- Нововоронцовська райдержадміністрація Херсонської області
02.2004 Сфера – державна служба
Посада: спеціаліст по роботі з молоддю та спортом
- виконання планових розпоряджень та протокольних доручень;
- моніторинг змін і доповнень в законодавстві;
- ведення справ осіб, що знаходяться на обліку в кримінальній міліції;
- профілактична робота з населенням;
- організація й проведення заходів на рівні района;
- взаємодія з представниками контролюючих органів і органами влади;
- складання звітності до керівних структур.
Професійні знання та навички:
 Досвід ефективного управління
 Досвід проведення успішних переговорів із замовниками, постачальниками, арендодавцями,
представниками контролюючих органів і держструктур
 Досвід підбора й організації роботи персонала
 Знання основ планування, обліку й аналізу господарської діяльності
 Знання методів та інструментів отримання економій, зменшення ризиків для компанії
 Знання документообігу, ділової переписки
 Досвід роботи з правовими, законодавчими, договорними документами
 Досвід проведення продаж
 Вміння приймати самостійні рішення та нести відповідальність за них
 ПК – впевнений користувач офісних програм
 Грамотна мова (українська, російська)
Особисті якості:
- відмінні організаторські й управлінські здібності;
- вміння працювати на результат;
- високий рівень відповідальності;
- комунікабельність;
- самоорганізація;
- стресостійкість;
- активна життєва позиція;
- честність;
- аналітичні здібності;
- саморозвиток і прагнення професійного зростання.
Додатково:
- Водійські права категорії «В»
- Можливість переїзду
- Можливість відряджень;
- Статус ВПО;
- Рекомендації будуть надані за вимогою.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты