Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 февраля 2024 Файл

Катерина

Адміністратор

Возраст:
34 года
Город:
Борисполь

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кацан Катерина Михайлівна
Дата народження: 27.09.1989р.
Сімейний стан: заміжня, маю доньку 10р.
Адреса: м. Бориспіль, вул. Київський шлях 1д.
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») mailto:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2007-2011р Академія муніципального управління (АМУ), спеціальність - фінанси і кредит ( денна форма навчання), кваліфікаційний ступінь- спеціаліст.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів; — навички ведення документообігу;
— грамотна письмова та усна мова; — вміння вільно вести переговори;
Досвід роботи: З 2017р – 2018р. ТОВ «Ікема Фуд» менеджер з продажів інгредієнтів до кондитерських та хлібобулочних виробів, снекової та масло- жирової продукції. Функціональні обов’язки:
— оптовий продаж продукції власного виробництва ;
— пошук нових клієнтів;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль заповнення документів;
— забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, логістика, виробництво);
— ведення внутрішньої звітності;
— ведення переговорів;
— обробка вхідної кореспонденції;
— контроль виконання обов’язків клієнтів;
— виконання особистих доручень керівника. Досягнення: після двох місяців роботи виконання планів продаж, в сезони перевиконання.
З 2019р. -2020р. ПП «Агроелектроплюс» помічник директора. Сфера діяльності компанії - електромонтажні роботи, надання послуг в сфері електроенергетики. Функціональні обов’язки: —консультування клієнтів; —складання ( прорахунок) кошторисів; —закупка матеріалів; —виконання доручень директора; —підтримка, контроль і розвиток ділових відносин з партнерами; —введення документації; —заповнення та подача необхідних документів до ДТЕК Київські регіональні електромережі; —контроль виконання робіт в терміни; —планування, виконання та контроль бюджету; —підготовка та підписання договорів з замовниками. Досягнення: вивчення даного ринку з можливістю працювати самостійно.
З 2020р частково займалась діяльністю в сфері енергетики. Функціональні обов’язки: —консультування клієнтів; —пошук та напрацювання клієнтської бази; —супровід виготовлення проектів внутрішнього електропостачання; —підготовка заявок до ДТЕК; —супровід підключення тарифу електроопалення; —підтримка, контроль і розвиток ділових відносин з партнерами; —введення документації; —проведення рекламної компанії в соцмережах та інтернет для залучення клієнтів;
Особисті якості: — націленість на результат; — здатність до швидкого навчання; — уважність до деталей; — вміння працювати з великими обсягами інформації; — ініціативність та порядність; — товариська людина, але в роботі намагаюся вибудовувати ефективні комунікації; — навички побудови взаємовигідних відносин з клієнтами; — вміння переконувати і домовлятися; — висока працездатність; — вміння організовувати людей для виконання поставлених завдань; — здатність самостійно приймати рішення; — не маю шкідливих звичок.
Спеціальні навички: водійські права категорії В".

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: