Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 Файл

Володимир

Директор з продажу

Возраст:
44 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Крячко Володимир Вікторович.
Вік: 43 роки.
Місце проживання: м. Дніпро
Сімейний стан: одружений, двоє дітей
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
skype: v_kryachko

Директор з продажу, маркетингу, комерційний директор, національний менеджер. Виконавчий директор.
__________

Навички та знання:

• Побудова системи продажів на національному рівні (філії прямих продажів – 12, мережа дистриб'юторів – 42).
• Стратегічне та тактичне планування продажу, виробництва, маркетингу, фінансів. Контролює виконання планів з продажу, закупівлі, маржі, витрат. Аналіз та контроль фінансово-економічних показників. Бюджетування.
• Управління продажами у національних та локальних мережах FMCG (100% дистрибуції) та DIY (85% дистрибуції).
• Створення та запуск системи роботи, оцінки та мотивації дистриб'юторів.
• Управління комерційною політикою компанії (ціноутворення, знижки, бонуси, умови мотивації, відстрочення платежу, фінансова політика).
• Створення та виведення на ринок нових торгових марок та продуктів компаній.
• Управління відділом маркетингу та трейд-маркетингу. Розробка та проведення національних заходів щодо просування продукту.
• Розробка та впровадження системи мотивації та оцінки персоналу (KPI), впровадження системи внутрішнього навчання, адаптації та атестації.
• Побудова та керування мережею роздрібних магазинів. Відкриття нових роздрібних торгових точок.
• Навички відкриття та управління представництв та філій.
• Управління закупівель, асортиментними матрицями, категоріями, товарними запасами. Аналіз ринку, формування портфеля брендів.
• Автоматизація системи обліку, продажу, закупівлі, планування.
• Виведення компанії в ОНЛАЙН. Запуск маркет-плейсів, соц. мереж і власного інтернет-ресурсу, що продає.

Знання ринків: FMCG, будівельний, агроринок, ринок автотоварів та посуду.
Досвід роботи:

● ТОВ Таврійська ливарна компанія ТАЛКО. Сталеливарна компанія. Виготовлення та реалізація литого посуду з антипригарним покриттям.
Посада: Директор з продажу та маркетингу
Період: 11.2021- нинішній час.

● ZDF Group. Компанія виробник та дистриб'ютор авто-товарів.
Посада: Директор з продажу.
Період: 03.2020-03.2021р.
Обов'язки:
- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування продажів, маркетингу фінансів. Виконання цих планів та бюджетів.
- Переформатування та управління відділом продажів по лінійному роздробу.
- Створення та управління відділів продажів В2В та відділу тендерних продажів.
- Виведення компанії в онлайн-ринок. Створення відділу та стратегії розвитку даного напряму.
- Розробка та впровадження системи KPI.
- Написання та налагодження всіх бізнес-процесів компанії.
– Виведення на ринок нового бренду. Створення та реалізація маркетингової та комерційної стратегії з даної ТМ.
- Розробка та впровадження маркетингової стратегії розвитку компанії.
Результати:
- Перезапущено систему обліку. Сформовано відділ аналітики. Впроваджено систему планування.
- Введено системи навчання та оцінки персоналу. Зміна системи мотивації персоналу.
- Запущено відділ продажу по новій території. (80% покриття з 0).
- Створено відділ тендерного продажу 2 чол. Виграно 12 тендерів за 2 місяці роботи.
- Старт роботи інтернет-магазину. Створено свої сторінки у соц. мережах та групи в месенджерах. Розробка та впровадження маркетингової стратегії просування. Старт продажів на таких ресурсах: Пром, Розетка, Алло, ОЛХ.
- Створено відділ В2В. 3 чол. 56 підписаних контрактів та відвантажених підприємств.
- Виведення на ринок 2 нових Брендів. Запуск системи збуту територією України.
- збільшення активної клієнтської бази в 2 рази. Збільшення обороту підприємства у 3,5 разу.

● ТОВ «GIR Інтернешнл»
Посада: Керівник бізнес-напрямку нових видів. (Проект)
Період: 01.07.2019 - 01.03.2020
Обов'язки:
- розробка нових видів продукції. Дорожня карта бренду.
- Маркетинговий план розвитку та виходу нових видів.
- Побудова дистрибуції в Україні та за кордоном.
- постачання в національні мережі.
Результат:
- Вихід ринку 5 нових видів продуктів.
- Побудова мережі дистриб'юторів (Україна – 17 дистриб'юторів та 7 закордонних партнерів).
- Продаж у DIY 80% дистриб'юції в Україні. (Епіцентр - Нова лінія, Леруа-Марлен тощо).

● ТОВ «Агрологістикс» (20 чол.) (агросектор, трейдер)
Посада: Виконавчий директор
Період: 01.05.18 - 28.06.19
Обов'язки:
- адміністративне управління компанією.
- управління закупками (фермерські господарства та елеватори).
- управління продажами (експортерами та переробниками).
- Управління логістикою.
- Стратегічне планування та бюджетування закупівель, продажів, фінансами.
Результат:
- Запуск компанії з "0".
- Контракти із 3 провідними експортерами, 5 переробними підприємствами, понад 30 фермерськими господарствами.
- виконання річних планових показників з прибутку на 97%.

● ТОВ «Група компаній Привоз» (150чол) (роздрібна торгівля, 15 магазинів самообслуговування)
Посада: Генеральний директор
Період: 01.05.15 - 25.04.18
Обов'язки:
- Функціональне та адміністративне управління компанією.
- Планування та бюджетування по компанії в цілому.
- Інтеграція системи обліку та планування.
- Розвиток мережі (відкриття нових магазинів)
- Розробка та впровадження системи мотивації та управління роздрібних торгових точок
- Управління постачаннями.
- маркетингова стратегія мережі.
- комерційна політика мережі.
Результат:
- Відкриття мережі з "0". 15 магазинів самообслуговування.
- Виконання трьох річних планів по компанії з обігу та прибутку на 95%.
- продаж мережі оптимальної ціни на піку її розвитку.

● ТОВ «Поліфарб» (330чол) (виробництво та реалізація будівельних матеріалів)
Посада: Директор з продажу
Період: 01.04.14 - 20.04.15
Обов'язки:
- Управління діяльністю філій прямого продажу.
- Розвиток мережі дистриб'юторів територією України.
- Запуск нових продуктів ринку.
- Робота із каналом DIY.
- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування. Виконання планів з продажу та прибутку.
Результат:
- Виконання плану з продажу та прибутку на 85%.
- старт та успішна робота з каналом DIY (Епіцентр, Нова лінія, Леруа Мерлен та ін.) Виконання плану з продажу, представленості, маркетингових активностій.
- мережа дистриб'юторів по Україні (45). У кожній області ексклюзивний партнер із фокусною командою.
- мережа рентабельних філій прямого продажу (6).
- Вихід ринку нового продукту. !00% виконання плану продажів на етапі виходу.
- Ефективна маркетингова стратегія продукту загалом.
- Впровадження нової системи роботи та мотивації дистриб'юторів.
- Впровадження системи мотивації та оцінки персоналу з KPI.

● Корпорація Олімп (1500 чол.), FMCG, (виробництво, реалізація, імпорт, експорт алкогольної продукції)
Посада: Директор з продажу.
Період: 01.06.09 - 01.05.14
Обов'язки:
- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування продажів, виробництва, фінансів. Виконання цих планів.
- управління мережею торгових будинків (філій).
- Стратегічне управління та розвиток мережі дистриб'юторів
- Управління продажами у каналі «Мережі»
- Виведення ринку нових продуктів.
- управління комерційною політикою компанії.
- Стандартизація та управління відділом Маркетингу та Трейд-маркетингу.
Результат:
- частка ринку 19% (старт з 14%). 3 місце над ринком.
- Дистриб'юція: 85% у каналі традиційний роздріб, 100% у каналі мережі.
- Виконання плану з продажу та прибутку на рівні не нижче 90%.
- Успішний запуск та вихід на ринок 5 нових торгових марок. Виконання за ними планових показників на 100%.
- Повна автоматизація процесу планування продажу та виробництва.
- Абсолютно нова, ефективна система роботи та оцінки роботи в каналі мережі.
- Створення та запуск системи внутрішнього навчання та атестації персоналу в компанії.
- Імпорт та реалізація понад 5 торгових марок.
- Впровадження системи мотивації та оцінки персоналу з KPI.

Серпень 2005р. - Травень 2009р. ТОВ «Львівський лікеро-горілчаний ТД» Регіональний менеджер. Національний менеджер.
Серпень 2003р. - Серпень 2005р. ВВН – Україна (ТМ Славутич, ТМ Львівське, ТМ Балтика). ASM (Територіальний менеджер) Дніпропетровська область
Серпень 2002р - Лютий 2003р. ТПГ Рейнфорд (ТМ Балтіка). Керівник торгового відділу.
Серпень 1998р. - Серпень 2002 ТОВ ТД «Мегаполіс». Директор філії м.Дніпропетровськ, начальник торгового відділу.
Освіта: Вища (економічна).
Додаткова інформація:
Понад 30 тренінгів та семінарів з продажу, маркетингу, менеджменту, переговорів, лідерства.
Впевнений користувач ПК. Знання 1С.
Хобі: Управлінська психологія. Полювання та рибальство.
Досвід водіння 22 роки. Особистий автомобіль.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: