Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 июля 2023 PRO

Олександр

Начальник адміністративно-господарського відділу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник адміністративно-господарського відділу

с 01.2020 по наст. время (4 года 4 месяца)
Міністерство культури та інформаційної політики України, Київ (ЦОВВ)

керівництво діяльністю відділу, розподіл обов'язків між працівниками відділу;
• забезпечення використання бюджетних коштів в межах компетенції відділу;
• підтримка приміщень і відповідних інженерних систем в належному санітарно-технічному і протипожежному стані;
• організація експлуатації, обслуговування і ремонт оргтехніки та обладнання;
• організація і проведення інвентаризації матеріальних цінностей.

Начальник адміністративно-господарського відділу

с 02.2018 по 02.2019 (1 год)
ТОВ "СТБ", Киев (Медиа/ СМИ)

Організація техобслуговування у приміщеннях

Рішення пов'язаними з орендою офісу, ремонтом, переїздом

організація робочих місць; планування офісного простору.

Контроль за виконанням робіт клінінгових компаній.

Контроль виконання робіт прибиральниць, завгоспів, техніків.

Проведення тендерів із залучення підрядних організацій.

Підбір та управління персоналом.

Організація та реалізація планів з проектування, будівництва, ремонту об'єктів, робіт з підбору приміщень, вибору підрядних організацій

Управління, контроль робіт із господарського обслуговування компанії.

Повна життєдіяльність підприємства.

Начальник адміністративно-господарського відділу

с 06.2017 по 11.2017 (5 месяцев)
ТОВ "МИДГАРД", Киев (Освіта, наука)

Відкриття школи з початку існування.

Планування та організація ремонтних робіт у новому приміщенні.
Контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт.

Організація технічного обслуговування в орендованому приміщенні.

Проведення тендерів із залучення підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних госптоварів, матеріалів, інвентарю тощо

Керує всіма питаннями, пов'язаними з орендою офісу, ремонтом, переїздом.

Організація робочих місць, планування офісного простору.

Організація щоденного контролю скарг та аварій, своєчасне усунення.

Взаємодіяти з орендодавцями та експлуатаційними службами, підрядними організаціями

Начальник адміністративно-господарського відділу,інженер з охрани праці

с 10.2011 по 06.2017 (5 лет 8 месяцев)
VostokFinance Group, Киев (Фінанси, банки, страхування)

Організація діяльності компанії, керівництво нею та контроль за розвитком цієї діяльності;

Керівництво колективом персоналу;

Здійснення контролю за обслуговуванням та належним станом компанії.


- Планування та організація періодичних та позапланових ремонтів та техобслуговування;

- контроль взаєморозрахунків за використані ресурси та їх раціонального використання;

- планування, організація та нагляд за виробництвом ремонтних, оздоблювальних, будівельних робіт будь-якої складності; контроль за дотриманням технології та якості виконуваних робіт; приймання та оформлення виконаних робіт з боку замовника;

- проведення тендерів із залучення підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних госптоварів, матеріалів, інвентарю тощо

Помічник менеджера, товарознаівець.

с 01.2010 по 12.2010 (11 месяцев)
Грин Гелери, Київ (Торгівля, декор.)

- Вивчення попиту на групи товарів та тенденції його розвитку;
- Здійснення зв'язку з постачальниками;
- Добуток закупівлі товару;
- здійснення контролю за балансом товарно-матеріальних цінностей усередині торгової сети;
- забезпечення необхідного режиму зберігання та збереження товару та документів при їх транспортуванні;
- підготовка товару до відправки до торгового залу;
- Контроль своєчасного відвантаження зворотної тари.

Помічник директора по адміністративно - хоз.частині.

с 05.2005 по 12.2010 (5 лет 7 месяцев)
Грин Гелери, Київ (Послуги декора, продажі.)

- забезпечення справного стану, безаварійної роботи систем, що обслуговуються, своєчасний якісний ремонт;
- ліквідація несправностей у роботі систем, ремонт, монтаж, регулювання;
- прийняття участі у розробці заходів щодо підвищення надійності, якості роботи систем, що обслуговуються;
- Складання заявок на матеріали, запасні частини, інструменти;
- Виконання дрібних ремонтних та господарських робіт;
- Контроль якості виконуваних робіт;
- Розрахунок потреби матеріалів;
- Проведення тендерів.

Отделочник

с 05.2001 по 01.2005 (3 года 8 месяцев)
Частник (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ремонт жилых, офисных помещений под ключ.

Образование

Национальный авиационный университет

Менеджмент и логистика , Менеджмент, Київ
Высшее, с 2017 по 2022 (5 лет)

Высшее профессиональное училище

: Станочник широкого профиля. Оператор станков с ЧПУ, 4-ый разряд., г.Кировоград
Среднее специальное, с 1996 по 1999 (2 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Права категории В,С

Личные качества
- ответственность;
- дисциплинированность;
- коммуникабельность;
- работоспособность.
-желание работать;
-быстрая обучаемость;
-пунктуальность;
-исполнительность;
-организованность.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: