Олександр
Начальник адміністративно-господарського відділу
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/996632
Опыт работы
Начальник адміністративно-господарського відділу
с 01.2020 по наст. время
(4 года 4 месяца)
Міністерство культури та інформаційної політики України, Київ (ЦОВВ)
керівництво діяльністю відділу, розподіл обов'язків між працівниками відділу;
• забезпечення використання бюджетних коштів в межах компетенції відділу;
• підтримка приміщень і відповідних інженерних систем в належному санітарно-технічному і протипожежному стані;
• організація експлуатації, обслуговування і ремонт оргтехніки та обладнання;
• організація і проведення інвентаризації матеріальних цінностей.
Начальник адміністративно-господарського відділу
с 02.2018 по 02.2019
(1 год)
ТОВ "СТБ", Киев (Медиа/ СМИ)
Організація техобслуговування у приміщеннях
Рішення пов'язаними з орендою офісу, ремонтом, переїздом
організація робочих місць; планування офісного простору.
Контроль за виконанням робіт клінінгових компаній.
Контроль виконання робіт прибиральниць, завгоспів, техніків.
Проведення тендерів із залучення підрядних організацій.
Підбір та управління персоналом.
Організація та реалізація планів з проектування, будівництва, ремонту об'єктів, робіт з підбору приміщень, вибору підрядних організацій
Управління, контроль робіт із господарського обслуговування компанії.
Повна життєдіяльність підприємства.
Начальник адміністративно-господарського відділу
с 06.2017 по 11.2017
(5 месяцев)
ТОВ "МИДГАРД", Киев (Освіта, наука)
Відкриття школи з початку існування.
Планування та організація ремонтних робіт у новому приміщенні.
Контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт.
Організація технічного обслуговування в орендованому приміщенні.
Проведення тендерів із залучення підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних госптоварів, матеріалів, інвентарю тощо
Керує всіма питаннями, пов'язаними з орендою офісу, ремонтом, переїздом.
Організація робочих місць, планування офісного простору.
Організація щоденного контролю скарг та аварій, своєчасне усунення.
Взаємодіяти з орендодавцями та експлуатаційними службами, підрядними організаціями
Начальник адміністративно-господарського відділу,інженер з охрани праці
с 10.2011 по 06.2017
(5 лет 8 месяцев)
VostokFinance Group, Киев (Фінанси, банки, страхування)
Організація діяльності компанії, керівництво нею та контроль за розвитком цієї діяльності;
Керівництво колективом персоналу;
Здійснення контролю за обслуговуванням та належним станом компанії.
- Планування та організація періодичних та позапланових ремонтів та техобслуговування;
- контроль взаєморозрахунків за використані ресурси та їх раціонального використання;
- планування, організація та нагляд за виробництвом ремонтних, оздоблювальних, будівельних робіт будь-якої складності; контроль за дотриманням технології та якості виконуваних робіт; приймання та оформлення виконаних робіт з боку замовника;
- проведення тендерів із залучення підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних госптоварів, матеріалів, інвентарю тощо
Помічник менеджера, товарознаівець.
с 01.2010 по 12.2010
(11 месяцев)
Грин Гелери, Київ (Торгівля, декор.)
- Вивчення попиту на групи товарів та тенденції його розвитку;
- Здійснення зв'язку з постачальниками;
- Добуток закупівлі товару;
- здійснення контролю за балансом товарно-матеріальних цінностей усередині торгової сети;
- забезпечення необхідного режиму зберігання та збереження товару та документів при їх транспортуванні;
- підготовка товару до відправки до торгового залу;
- Контроль своєчасного відвантаження зворотної тари.
Помічник директора по адміністративно - хоз.частині.
с 05.2005 по 12.2010
(5 лет 7 месяцев)
Грин Гелери, Київ (Послуги декора, продажі.)
- забезпечення справного стану, безаварійної роботи систем, що обслуговуються, своєчасний якісний ремонт;
- ліквідація несправностей у роботі систем, ремонт, монтаж, регулювання;
- прийняття участі у розробці заходів щодо підвищення надійності, якості роботи систем, що обслуговуються;
- Складання заявок на матеріали, запасні частини, інструменти;
- Виконання дрібних ремонтних та господарських робіт;
- Контроль якості виконуваних робіт;
- Розрахунок потреби матеріалів;
- Проведення тендерів.
Отделочник
с 05.2001 по 01.2005
(3 года 8 месяцев)
Частник (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ремонт жилых, офисных помещений под ключ.
Образование
Национальный авиационный университет
Менеджмент и логистика , Менеджмент, Київ
Высшее, с 2017 по 2022 (5 лет)
Высшее профессиональное училище
: Станочник широкого профиля. Оператор станков с ЧПУ, 4-ый разряд., г.Кировоград
Среднее специальное, с 1996 по 1999 (2 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
Права категории В,С
Личные качества
- ответственность;
- дисциплинированность;
- коммуникабельность;
- работоспособность.
-желание работать;
-быстрая обучаемость;
-пунктуальность;
-исполнительность;
-организованность.
Похожие кандидаты
Керівник адміністративно-господарського відділу, технічний директор, заступник керівника
Киев
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков
Административный директор, управляющий отелем, руководитель АХО
Киев
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Керівник адміністративно-господарського напряму, начальник АГВ
Киев
Виконавчий директор, керівник департаменту, керівник юридичного відділу
Киев