Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Tetiana

Керівник фінансово-економічної служби

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансовий менеджер

с 02.2022 по 09.2023 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "1 БЕЗПЕЧНЕ АГЕНТСТВО НЕОБХІДНИХ КРЕДИТІВ", Київ (Finance, banking, and insurance)

•Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ по компаніям групи: Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
•Формування бюджету компанії(Робота з формулами в Google Таблицях по бюджетам, розрахунки та підтягнення даних по ЦФО по плановим та фактичним показникам , по статтям, проектам та періодам, з деталізацією платежів по контрагентам та призначенням платежів)
•Складання платіжного календаря
•Формування задач на сплату в bitrix 24 по найбільшим постачальникам компанії,контроль залишку коштів нашої компанії на їх рахунках для проведення поточної діяльності, ведення статистики витрат по цим постачальникам
• Розрахунок розбивки заробітної плати на проекти для управлінського обліку( на базі табелю, відомостей по заробітній платні ,преміям)
•Робота з нерезидентом постачальником, ведення переговорів, формування задач на оплату ,контроль актів звірки,
•Автоматизація процесу управлінського обліку в 1с разом з програмістами ,тестування та настроювання коректного відображення операцій в обліку,внесення додаткових операцій по управлінському обліку в 1с

Досягнення:
Сформувала коректний довідник управлінських статей в 1с з кодуванням, налаштувала коректний управлінський звіт Cash flow по управлінським статям,створила бюджет компанії

Начальник відділу оперативного фінансового планування

с 10.2018 по 04.2021 (2 года 6 месяцев)
MTI high-tech distribution, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки:
•Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ:
Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
•Керівництво відділом: організація діяльності, встановлення цілей, контроль виконання
•Формування прогнозних звітів
•Контроль товарного руху компанії , кредиторської та дебіторської заборгованості
•Формування резервів компанії: простроченої дебіторської заборгованості , резерву старого товару, резерву премій
•Участь в складанні бюджету компанії
•Ведення і контроль взаєморозрахунків з компаніями групи
•Проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів, підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
•Участь в написанні облікової політики компанії
•Робота з нерезидентами по взаєморозрахункам
•Приймала участь в процесі налагодження обліку при переході з ERP JD Edwards, cognos та 1с 8 до програми ERP Navision (Dynamics)
•Розробка та постановка технічних завдань програмістам

Досягнення:
Приймала участь в автоматизації та перенесені даних з однієї бази даних в іншу,як результат-на основі внесених даних і їх настроюванню-був сформований коректний баланс ,P&L , cash flow

Старший Економіст

с 04.2011 по 09.2018 (7 лет 5 месяцев)
Група компаній MTI, Київ (Wholesale, distribution, imports, and exports)

•Формування управлінської звітності компанії на
базі МСФЗ (баланс, звіт про прибутки і збитки , Cash flow)
•Контроль товарного руху компанії , кредиторської та дебіторської заборгованості
•Формування резервів компанії: простроченої дебіторської заборгованості , старого товару, премій
•звірка балансів постачальників, актів звірки,переписка з постачальниками
•звірка бонусів дилерів та бонусних програм, звірка виконання KPI співробітниками для нарахування премій дивізіону
•проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів , підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)

Досягнення:
я при взаємодії з співробітником IT відділу налаштувала, та протестувала звіт ,я виявила проблеми в настройці та в формулах , написала задачу для виправлення та отримала коректний звіт для формування та розрахунку резерва по просроченій дебіторській заборгованості

Економіст

с 01.2007 по 03.2011 (4 года 2 месяца)
Група компаній MTI, Київ (Wholesale, distribution, imports, and exports)

Обов’язки:
•Контроль товарного руху компанії , кредиторської та дебіторської заборгованості
•звірка балансів постачальників, актів звірки,переписка з постачальниками
•звірка бонусів дилерів та бонусних програм, звірка виконання KPI співробітниками для нарахування премій дивізіону
•проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів , підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)

Фінансовий аналітик

с 10.2006 по 12.2006 (2 месяца)
Холдинг “Ritzio entertainment group”, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки :
•складання бухгалтерського та управлінського звітності на базі МСФЗ -IFRS (баланс, Cash flow, P&L)
•нарахування зносу необоротних активів в управлінському обліку та проведення розрахунків їх залишкової вартості
•рознесення банківської виписки за статтями доходів та витрат згідно з кодифікацією організації англійською мовою

Бухгалтер

с 02.2006 по 09.2006 (7 месяцев)
Холдинг Папірус, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки:
•робота з первинною документацією (прибуткові, видаткові та податкові накладні, шляхові листки, ТТН)
•ведення бухгалтерського та податкового обліку організації
ведення складського обліку

Бухгалтер 1- ї категорії

с 09.2003 по 06.2005 (1 год 9 месяцев)
Територіальний центр соціальної допомоги «Центральний», Київ (Government organizations)

Обов’язки:
•складання та подача звітності у відповідні державні органи
(Податкова служба,Пенсійний Фонд,ФССБ,ФССНС,інші)
•облік руху гуманітарної допомоги , лікарських засобів
•оформлення документів співробітників для переходу організації на зарплатний проект з банком
•формування платіжних відомостей
•складання звітів по енергоносіям
•видача зарплати,касова дисципліна

Образование

Київський національний економічний університет

Магістр з Фінансів, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Outlook Express MS Access HCL Notes ERP Express Формування зведених таблиць Легко адаптуюсь до нових інформаційних систем Робота з великим обсягом інформації Систематизація процесів Діловий етикет Ділове листування Ведення ділових переговорів Постійно підвищую свій професійний рівень Наполегливість Організованість Formation of pivot tables Ability to analyze Stress resistance Budget planning BAS Knowledge of IFRS

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Професійні навички:1С:accountancy -6,7; 8.3,MS Excel ( зведені таблиці, ВПР), Google Sheets ,MS Word, ERP JD Edwards, ERP Navision(Dynamics) , Cognos,The Bat, Outlook Express, Access, Internet, MS Power Point, Microsoft Teams, IBM Notes,Бітрікс 24,куби)
Курси, сертифікати:•Сертифікат “МСФЗ та трансформація звітності згідно вимог МСФЗ “
•Mini MBA Ernst and Young -Академия Бизнеса
•міжнародний сертифікат МСФЗ- CAP
•DipIFR (rus)ACCA
•Курси ділової англійської мови в Yappi, British Council
•Участь в форумах і семінарах

Особисті якості :Особисті якості :Відповідальність, порядність , комунікабельність, здатність до самонавчання , прагнення до постійного підвищення професійного рівня ,аналітичний склад розуму

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: