Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 Файл

Tetiana

Заступник фінансового директора

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Шендрик Тeтяна
Заступник фінансового директора
Вік:41 рік
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Фінансовий менеджер
з 02.2022 по 09.2023(1 рік 7 місяців)
ТОВ "1 БЕЗПЕЧНЕ АГЕНТСТВО НЕОБХІДНИХ КРЕДИТІВ", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ по компаніям групи: Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
• Формування бюджету компанії (Робота з формулами в Google Таблицях по бюджетам, підтягнення даних по ЦФО по плановим та фактичним показникам, по статтям, проектам та періодам, з деталізацією платежів по контрагентам та призначенням платежів)
• Складання платіжного календаря
• Формування задач на сплату в bitrix 24 по найбільшим постачальникам компанії,контроль залишку коштів нашої компанії на їх рахунках для проведення поточної діяльності, ведення статистики витрат по цим постачальникам
• Розрахунок розбивки заробітної плати на проекти для управлінського обліку( на базі табелю, відомостей по заробітній платні ,преміям)
• Робота з нерезидентом постачальником, ведення переговорів, формування задач на оплату ,контроль актів звірки
• Автоматизація процесу управлінського обліку в 1с разом з програмістами ,тестування та настроювання коректного відображення операцій в обліку,внесення додаткових операцій по управлінському обліку в 1с
Досягнення:
• Сформувала коректний довідник управлінських статей в 1с з кодуванням ,налаштувала коректний управлінський звіт Cash flow по управлінським статям,створила бюджет компанії
Начальник відділу оперативного фінансового планування
з 10.2018 по 04.2021 (2 роки 6 місяців)
MTI high-tech distribution, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов’язки:
• Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ:
Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
• Керівництво відділом: організація діяльності, встановлення цілей, контроль виконання
• Формування прогнозних звітів
• Контроль товарного руху компанії , кредиторської та дебіторської заборгованості
• Формування резервів компанії: простроченої дебіторської заборгованості , резерву старого товару, резерву премій
• Участь в складанні бюджету компанії
• Ведення і контроль взаєморозрахунків з компаніями групи
• Проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів, підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
• Участь в написанні облікової політики компанії
• Робота з нерезидентами по взаєморозрахункам
• Приймала участь в процесі налагодження обліку при переході з ERP JD Edwards, cognos та 1с 8 до програми ERP Navision (Dynamics)
• Розробка та постановка технічних завдань програмістам
Досягнення:
• Приймала участь в автоматизації та перенесені даних з однієї бази даних в іншу,як результат-на основі внесених даних і їх налаштуванню-був сформований коректний баланс ,P&L , cash flow
Старший Економіст
з 04.2011 по 09.2018 (7 років 5 місяців)
Група компаній MTI, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ (баланс, звіт про прибутки і збитки , Cash flow)
• Контроль товарного руху компанії, кредиторської та дебіторської заборгованості
• Формування резервів компанії: простроченої дебіторської заборгованості , старого товару, премій
• звірка балансів постачальників, актів звірки,переписка з постачальниками
• звірка бонусів дилерів та бонусних програм, звірка виконання KPI співробітниками для нарахування премій дивізіону
• проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів , підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
Досягнення:
я при взаємодії з співробітником IT відділу налаштувала, та протестувала звіт, я виявила проблеми в настройці та в формулах, написала задачу для виправлення та отримала коректний звіт для формування та розрахунку резерва по простроченій дебіторській заборгованості
Економіст
з 01.2007 по 03.2011 (4 роки 2 місяці)
Група компаній MTI, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Обов’язки:
• Контроль товарного руху компанії , кредиторської та дебіторської заборгованості
• звірка балансів постачальників, актів звірки,переписка з постачальниками
• звірка бонусів дилерів та бонусних програм, звірка виконання KPI співробітниками для нарахування премій дивізіону
• проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів , підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
Фінансовий аналітик
з 10.2006 по 12.2006 (2 місяці)
Холдинг “Ritzio entertainment group”, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки :
• складання бухгалтерського та управлінського звітів на базі IFRS (баланс, Cash flow, P&L)
• нарахування зносу необоротних активів в управлінському обліку та проведення розрахунків їх залишкової вартості
• рознесення банківської виписки за статтями доходів та витрат згідно з кодифікацією організації англійською мовою
Бухгалтер
02.2006р.-09.2006р.
Холдинг «Папірус». Посада: бухгалтер
Обов’язки:
• робота з первинною документацією (прибуткові, видаткові та податкові накладні, шляхові листки, ТТН)
• ведення бухгалтерського та податкового обліку організації
ведення складського обліку

Бухгалтер
09.2003р-06.2005р.
Територіальний центр соціальної допомоги «Центральний»
Обов’язки:
• складання та подача звітності у відповідні державні органи
(Податкова служба,Пенсійний Фонд,ФССБ,ФССНС,інші)
• облік руху гуманітарної допомоги , лікарських засобів
• оформлення документів співробітників для переходу організації на зарплатний проект з банком
• формування платіжних відомостей
• складання звітів по енергоносіям
• видача зарплати,касова дисципліна

Освіта
Київський національний економічний університет
Магістр з Фінансів, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Знання і навички
1С:accountancy -8.3,MS Excel ( зведені таблиці, ВПР), Google Sheets ,MS Word, ERP JD Edwards, ERP Navision(Dynamics) , Cognos,The Bat, Outlook Express, Access, Internet, MS Power Point, Microsoft Teams, IBM Notes,Бітрікс 24,куби)
Систематизування даних , Робота з великими масивами даних, Легко адаптуюсь до нових інформаційних систем, Листування та ведення перемовин з нерезидентами( постачальниками - англійською), Ділове спілкування ,
Знання мов:
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній

Сертифікати, курси:
• Сертифікат “МСФЗ та трансформація звітності згідно вимог МСФЗ “ (2019)
• Mini MBA Ernst and Young -Академия Бизнеса (2014)
• міжнародний сертифікат МСФЗ- CAP (2014)
• DipIFR (rus)ACCA (2013)
• Курси ділової англійської мови в Yappi(2017), British Council,Prometheus(2023)
• Участь в форумах і семінарах

Особисті якості : Відповідальність, порядність , комунікабельність, здатність до самонавчання , прагнення до постійного підвищення професійного рівня , аналітичний склад розуму

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: