Резюме від 27 лютого 2018 PRO

Былина Олеся Николаевна

Менеджер административной деятельности, помощник руководителя, 10 000 грн

Повна зайнятість.

Дата народження:
16 грудня 1979 (38 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Помощник директора, менеджер HR отдела

з 06.2017 по 01.2018 (7 місяців)
Домашняя офисная мебель, Киев (Производство мебели)

•Планирование рабочего графика директора компании, ведение календаря встреч и совещаний;
•Анализ и распределение входящей корреспонденции, деловая переписка;
•Сбор и анализ необходимой информации по запросу директора;
•Анализ продаж по каждой группе товара, по каждому менеджеру отдела продаж;
•Работа с прайсом компании, изменение цен в оптовых продажах+розница;
•Разработка и составление отчетности по деятельности отделов компании;
•Участие в разработке стандартов, регламентов, инструкций и контроль их выполнения;
•Ведение документации по проекту;
•Координация работы участников проектной группы;
•Сбор необходимой информации для выполнения проекта;
•Разработка должностных инструкций (производство, офис);
•Ведение кадрового делопроизводства (личные дела, приказы, распоряжения, инструкции);
•Поиск и подбор персонала, размещение вакансий на сайтах поиска работы;
•Организация и проведение интервью с кандидатами;
•Формирование резервной базы данных кандидатов на замещение должностей;
•Прием, увольнение, перевод, изменение условий труда;
•Составление, заключение трудовых договоров;
•Расчет, начисление заработной платы сотрудникам.

Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника проектів

з 05.2006 по 03.2017 (10 років 10 місяців)
“UIC LOUISE HAMILTON DATA MANAGEMENT CENTER” ЦЕНТР ОБРОБКИ ДАНИХ м.Київ, Київ (Виконання міжнародних проектів, обробка та аналіз даних)

-Ведення фінансової діяльності центру;
-Складання фінансової звітності;
-Організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань;
-Контроль робочого часу персоналу;
-Розрахунок заробітної платні;
-Відкриття та ведення поточних рахунків у національній валюті та іноземній;
-Ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП (обробка банківських виписок, платіжних доручень, валюта, ведення книги обліку доходів та витрат, складання та подача звітності).
-Розробка протоколів та документації щодо обробки даних;
-Виконання роботи для Центру, який працює у двох філіях на базі Інституту педіатрії, акушерства та гінекології та Інституту ендокринології та обміну речовин АМН України.

Інженер 1 к. Відділення медичних та психо-соціальних проблем здоров‘я сім’ї

з 04.2006 по 12.2014 (8 років 8 місяців)
ДУ «ІНСТИТУТ ПЕДІАТРІЇ, АКУШЕРСТВА та ГІНЕКОЛОГІЇ НАМН УКРАЇНИ» Центр обробки даних ІМ. ЛУІЗ ХАМІЛЬТОН, Київ (Виконання міжнародних проектів, обробка та аналіз даних)

Виконання проекту „Сім‘я та Діти України”:
-Розробка протоколів та документації щодо обробки даних;
-Ведення статистичного контролю якості роботи відділів кодування, мед. кодування, введення даних;
-Розробка кодифікаторів та класифікаторів для використання при обробці даних досліджень.

Кодувальник

з 04.2000 по 10.2005 (5 років 6 місяців)
ДУ «ІНСТИТУТ ПЕДІАТРІЇ, АКУШЕРСТВА та ГІНЕКОЛОГІЇ НАМН УКРАЇНИ» Центр обробки даних ІМ. ЛУІЗ ХАМІЛЬТОН, Київ (Виконання міжнародних проектів, обробка та аналіз даних)

Кодування запитників (перше кодування та перевірка);
-Введення даних;
-Розробка кодифікаторів та класифікаторів для використання при обробці даних досліджень.


Освіта

Міжнародний Університет Фінансів

Програма MBA «Управління розвитком бізнесу», Спеціальність «Бізнес-адміністрування», Киев

Вища, з 10.2013 по 12.2015 (2 роки 2 місяці)

Ступінь магістра, 93

Національний Технічний Університет України „Київський Політехнічний Інститут”

Факультет „Менеджменту та маркетингу”, спеціальність „Менеджмент у виробничій сфері”, Киев

Вища, з 09.1997 по 02.2003 (5 років 5 місяців)


Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Пользователь MS Office, 1-С, MindJet, Битрикс 24

Додаткова інформація

Мета: Отримати цікаву, перспективну високооплачувану роботу, з метою ефективної роботи та розвитку організації, в який працюватиму, а також, з метою особистісного розвитку, професійного зростання, реалізації свого інтелектуального потенціалу та знань отриманих в процесі навчання та попередньої роботи.

-Бажання постійно удосконалювати професійний рівень, знання, навички;
-Здатність легко навчатися, засвоювати нові практичні навички, застосовувати знання на практиці;
-Висока відповідальність за свою роботу;
-Активність, комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з людьми, поводитися дипломатично, застосовувати індивідуальний підхід до людей.

Маю водійські права к."В", авто.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: