Резюме від 6 серпня 2023 PRO

Аліна

Аналітик, фінансовий менеджер, бухгалтер, керівник відділу закупівель, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аналітик + спеціаліст по ціноутворенню

з 01.2023 по нині (1 рік 4 місяці)
BOX-market, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Аналітик

з 04.2021 по 12.2022 (1 рік 8 місяців)
Підприємницька діяльність ФОП, Киев (Транспорт, логістика)

Паралельно зі здійсненням підприєницької діяльності, працювала аналітиком.
Основні обов'язки:
- щотижнева аналітика за підсумками тижня;
- формування звіту по не наданим послугам за тиждень;
- формування аналітики з відгуків/оцінок/коментарів та розсилання клієнтам (по кожному окремому клієнту презентація + спілкування з клієнтами, у разі виникнення додаткових питань);
- план набору кур'єрів;
- розбір та формування фінансової специфічної звітності, щотижнево;
- аналітика клієнтів за запитами;
- звіти по показникам розрізі місяця, року;
- щомісячна звітність (таблиці+презентація);
- дашборд;
- фактичний звіт по замовленнях + дохід;
-.фактичний звіт по замовленнях в розрізі сегментів діяльності;
- правки та створення макросів;
- аналітика та розбір проблемних питань за топовими клієнтами;
- допомога у формуванні файлів для колег;
- інші разові завдання, що виникають у процесі роботи;
- завдання від керівництва.

Бухгалтер, менеджер з продажу, оператор кол-центру

з 07.2020 по 03.2021 (8 місяців)
ICE-CUBE, Київ (Транспорт, логістика)

Робота без офіційного прцевлаштування згідно КЗпП України за власним бажанням.
Сумісництво посад бухгалтера, оператора кол-центру, менедера по роботі з клієнтами.

Фінансовий менеджер, керівник відділу закупок, спеціаліст відділу закупок

з 06.2018 по 07.2020 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Новий стандарт ділових заходів", Київ (Державні організації)

- обробка та погодження заявок на витрату (розбиття сум, відповідність податків та зборів);
- перенесення оплат та складання гарантійних листів;
- внесення постачальників у 1С та перевірка на відповідність критеріям відбору для компанії;
- укладання договорів із постачальниками (переговори, узгодження вигідних умов співробітництва для обох сторін);
- архівація оригіналів та забезпечення прикріплення скан-копій контрактів, підписаних договорів із постачальниками в 1С;
- акумулювання інформації про умови договорів із постачальниками за ключовими зрізами: умови платежу; умови анулювання/зміни замовлення; ризики, пов'язані з наслідками матеріальних збитків.
- ведення бази постачальників (внесення первинної інформації, як формальної, і додаткової; коригування даних).
- ведення реєстру договорів;
- забезпечення зв'язку з постачальниками з проблемних питань (у тому числі і оплати), а також з питань повернення підписаних договорів;
- розробка пропозицій щодо удосконалення політики закупівель;
- участь у розробці та автоматизації бізнес-процесу «Узгодження договору»
;
- комунікація з постачальниками з метою досягнення найбільш вигідних для компанії умов співробітництва;
- аналіз закупівельної діяльності, надання аналітичних звітів керівнику у межах категорій, структурних підрозділів, товарів.

Бухгалтер

з 12.2015 по 05.2018 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "МЕРКУР ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ" (Ресторан "Космополитъ" и Ресторан "Brasserie"), Київ (Ресторанна діяльність, громадське харчування)

- ведення каси (ВКО, ВКО, підзвітні, зняття з реєстрації РРО, продовження касових книг, ліміт каси);
- Ліцензії (реєстрація, продовження, ануляція);
- акти виконаних робіт;
- звіряння з контрагентами;
- ведення роздрібу в 1С (7.7, 8.3 УТП, 1С 8.3 Smart Accounting);
- кадри (особисті справи, накази, трудові);
- Договори на поставку, на проведення заходів;
- кореспонденція (сортування, складання, відправлення);
- виведення меню в D2 та 1С 8.3 УТП, 1С 8.3 Smart Accounting (виведення нових артикулів (специфікацій), страв, п/ф);
- звіряння акцизного податку щомісяця;
- Виставлення рахунків, робота з клієнт-банком, формування платежів, рознесення банківських виписок;
- податкові зобов'язання (формування, звірка та реєстрація податкових та коригувань);

Бухгалтер

з 02.2014 по 10.2015 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Перший Київський молочний завод", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- первинна документація;
- каса (всі касові операції);
- банківські рахунки (клієнт-банк);
- складський облік готової продукції (ПН, РН, ПН, ВН) та всіх відповідних сполучних документів та операцій;
- Проведення інвентаризації, пересортів;
- звіряння із заводами;
- ведення та звірка окремих клієнтів;
- формування договорів;
- реєстрація ПН та коригування.

Касир

з 01.2012 по 02.2014 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "ЕКО", Київ (Роздрібна торгівля)

- робота з клієнтами (покупцями);
- робота з готівкою;
- введення даних;

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Облік та аудит, Київ
Незакінчена вища, з 2011 по 2013 (2 роки)

Успішно отримано диплом бакалавра.

Торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету ТЕК КНТЕУ

Факультет: Економіки і підприємства, Спеціальність: Бухгалтерський облік, Київ
Середня спеціальна, з 2009 по 2011 (2 роки)

Середній бал у заліковій книжці 4.7 із 5.
Входила до числа 40% найкращих студентів.

Додаткова інформація

- фінансовий облік, ведення первинної документації;
- Впевнений користувач ПК (Пакет MS Office), 1С 7.7, 1С 8.3 УТП, 1С 8.3 Smart Accounting, поштових програм, D2, Інтернету, Medoc;

Особисті якості:
- здатність швидко навчатися;
- стресостійкість;
- вміння працювати в колективі;
- цілеспрямованість;
- комунікабельність;
- відповідальність;
- посидючість;
- бажання вдосконалюватись у професійній сфері;
- висока працездатність;
- доброзичливість;
- працьовитість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: