Резюме від 16 лютого 2021

Алла

Менеджер по персоналу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Windows Internet Explorer Opera

Додаткова інформація

Даниленко Алла Валентинівна

моб.тел. 8/066/648-00-59
e-mail : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Освіта:
1998-2005 рр. Національна Академія Державної податкової служби України
(Кваліфікація – Юрист; Спеціальність – Правознавство)
2005 – 2009 рр. Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана
(Кваліфікація – Економіст; Спеціальність - Економіка підприємства)

Курси (Тренінги)
2013 р. – «Спеціаліст HR управління» (Служба персоналу, підбір і оцінка співробітників, адаптація, корпоративна система заохочення і схеми розрахунку оплати, організація кадрової служби), Навчальний Центр «Gold Staff»
2012 р. – «Державне управління у сфері захисту населення і території від НС техногенного та природного характеру», Інститут державного управління у сфері цивільного захисту МНС України.
2010 р. – «Організаційне та правове забезпечення діяльності підрозділів митних органів, робота з особовим складом. Питання управлінської діяльності» - Хмельницький центр підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів Державної митної служби України.
2005 р. – «Спеціалізований курс з вивчення нормативно – правових актів з питань розгляду звернень громадян» - Секретаріат Президента України Служба з питань звернень громадян

Досвід роботи :

10.2013 р. – до цього часу Державна фіскальна служба України Департаменту персоналу – головний спеціаліст
-ведення обліку особового складу;
-розробка та впровадження посадових інструкцій;
-підготовка наказів щодо призначення на посади та звільнення з посад співробітників;
-здійснення обліку листів тимчасової непрацездатності працівників;
-табелювання робочого часу співробітників;
-здійснення роботи пов’язану з заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок співробітників.

07.2013 р. – 10.2013 р. – Міністерство доходів і зборів України Департамент правової роботи – головний державний інспектор
- розгляд законопроектів;
- надання роз’яснювальної роботи;
- надання правових висновків щодо застосування правових актів.
10.2005 р. – 07.2013 р. - Державна митна служба України Департамент митних інформаційних технологій та статистики – провідний інспектор, головний інспектор, заступник начальника відділу кадрової роботи.
-підбір кадрів, участь в конкурсній комісії;
-участь у прогнозуванні та плануванні потреб в кадрах, формуванні кадрового резерву;
-підготовка періодичної та державної статистичної звітності з кадрових питань до Центру зайнятості населення;
-ведення обліку особового складу;
-підготовка проекту графіка щорічних відпусток працівників та здійснення контролю за обліком надання чергових та інших відпусток працівникам;
-розробка та впровадження посадових інструкцій;
-підготовка наказів щодо призначення на посади та звільнення з посад співробітників;
-здійснення обліку листів тимчасової непрацездатності працівників;
-табелювання робочого часу співробітників;
-здійснення роботи пов’язану з заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок співробітників.

05.2005 р. – 10.2005 р. Секретаріат Президента України Служба з питань звернень громадян – Спеціаліст І категорії.
Обов’язки:
-реєстрація, ведення обліку звернень (скарг) громадян;
-первинна обробка та розгляд звернень громадян;
-аналіз та узагальнення звернень громадян з урахування порушених у заяві (клопотань) питань , які входять до компетенцій відповідних державних органів;
-участь у підготовці аналітичний довідок до відповідних державних органів та органів місцевого самоврядування;
-підготовка матеріалів про відмову або задоволення вимог викладених у заявах (звернення, скаргах, клопотаннях ) громадян;



Додаткова інформація :
-досвідчений користувач ПК (MS Office, Excel, Word)
-вміння збирати, систематизувати та аналізувати інформацію;
-знання оргтехніки.

Особисті якості :
Дисциплінована, відповідальна до виконання обов’язків, принципова, комунікабельна, високий рівень працездатності, наполеглива, вмію працювати у команді, швидко навчаюсь.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: