Резюме від 24 серпня 2017

Наталія

Офіс-менеджер, 3 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу планування, аналізу та звітності

з 09.2012 по нині (11 років 8 місяців)
Державна інспекція сільського господарства в Рівненській області (організація, планування та аналіз інспекторської діяльності)

Основні обов’язки: координація роботи інспекторського складу; прийом та обробка місячних, квартальних та річних статистичних звітів щодо здійснення державного контролю за використанням та охороною земель на території Рівненської області; розгляд та виконання доручень, листів та клопотань від громадян, юридичних осіб, органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, вимог правоохоронних контролюючих органів; ведення вхідної та вихідної документації тощо. За сумлінну працю, фахову майстерність та за підсумками роботи у 2013 році нагороджена грамотою.

Освіта

Рівненський державний технічний університет

Землевпорядкування, інженер-землевпорядник, Рівне
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 9 місяців)

- 1995-2000 роки - закінчила повний курс навчання у Рівненському державному технічному університеті (денна форма навчання) за спеціальністю "Землевпорядкування", отримала диплом з відзнакою та здобула кваліфікацію інженера-землевпорядника (диплом серії РВ № 13871740);
- 08.09.1998-09.12.1998 року - пройшла спеціалізований курс навчання в Харківському фінансово-економічному інституті за фахом "Бухгалтерський облік" (диплом № 1743/69);
- 01.12.2000-04.07.2001 роки - закінчила повний курс навчання у Рівненському філіалі інституту статистики, обліку та аудиту, отримала диплом та здобула кваліфікацію бухгалтер (диплом № 699, р. № 18-2000).
- 04-07.2012 роки – закінчила факультет довузівської та післядипломної освіти Рівненського інституту слов’янознавства за курсом підвищення кваліфікації «Менеджер з продажу і реклами».

Додаткова освіта та сертифікати

Факультет довузівської та післядипломної освіти Рівненського інституту слов'янознавства "менеджер з продажу і реклами"

11.04-13.07.2012р

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Email Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з факсом Робота з принтером Вмію працювати на ПК (Word, Exsel, Internet, e-mail) Використання офісної техніки (принтер, телефон, ксерокс, сканер) Володію навичками роботи на ПК (Word, Exsel, Internet)

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Трудова діяльність:
- з 08.2000 року - прийнята на роботу в КП "Графос" на посаду комп'юторщика (основні обов’язки: ведення архіву та оформлення технічної документації із землеустрою);
- з 03.2001-11.2009 роки - працювала в ТзОВ "Рівненський ЗКЦ" на посаді інженера-землевпорядника, з 2004 року - головного інженера проекту (основні обов’язки: відбір та прийом необхідних документів від клієнтів; заключення договорів на виконання робіт та надання консультацій; виготовлення технічної землевпорядної документації по оформленню права власності, користування (постійне чи на умовах оренди) земельними ділянками);
- з 11.2009-03.2010 роки - переведена до ПП "Земельно-кадастровий та архітектурний центр" та прийнята на посаду інженера-землевпорядника;
- з 03.2010-10.2010 року - призначена на посаду старшого державного інспектора відділу організації, планування та аналізу інспекторської діяльності Управління Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель головного управління Держкомзему у Рівненській області (скорочена у зв’язку зi скороченням штатної чисельності працівників). Основні обов’язки: консультаційно-роз’яснювальна робота з державними інспекторами територіальних органів; прийом та обробка місячних, квартальних та річних статистичних звітів щодо здійснення державного контролю за використанням та охороною земель на території Рівненської області; розгляд та виконання доручень, скарг та клопотань громадян; внесення пропозицій щодо розробки методичних вказівок, рекомендацій; ведення вхідної та вихідної документації (заповнення журналів вхідної та вихідної документації).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: