Резюме від 2 лютого 2017

Галина

Администратор, менеджер по организационным вопросам, 4 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець відділу організаційного забезпечення та моніторингу якості навчання

з 04.2007 по нині (17 років 1 місяць)
Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів НАДУ при Президентові України (підвищення кваліфікації керівних кадрів)

організація навчального процесу, забезпечення навчальною документацією, розробка плану підвищення кваліфікації керівних кадрів тощо

Завідувач відділу діловодства секретаріату партії

з 09.2005 по 02.2007 (1 рік 5 місяців)
партія «Відродження» (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

організація з’їзду партії, організація роботи офісу партії, робота з ЦВК під час виборів; робота з документами кандидатів у депутати ВРУ, взаємодія з кандидатами шляхом обміну необхідною документацією (онлайн-режим, пошта, факс).

Адміністратор клініки

з 03.2001 по 02.2005 (3 роки 11 місяців)
клініка «Промінь» (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

забезпечення клініки медикаментами (купівля, доставка); добір персоналу; чітке виконання завдань керівника; організація роботи персоналу, контроль за чіткістю виконання персоналом службових обов’язків; робота з вхідною і вихідною документацією; ведення телефонних розмов; запис-реєстрація пацієнтів; робота з касовим апаратом;. Здійснення загального контролю за діяльністю персоналу і функціонуванням клініки

Освіта

МАУП

Фінанси, економіст, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років 5 місяців)

КМУ №4

Медсестра, Київ
Середня спеціальна, з 1995 по 1998 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Windows

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Резюме
П.І.П. Бондаренко Галина Іванівна
Домашня адреса м. Київ, вул. Драйзера Т.
Дата народження 05 квітня 1980 р.
Телефон моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний станодружена.
Освіта:
1995 – 1998. Київське медичне училище № 4, медсестра.
2004 – 2009. Міжрегіональна академія управління персоналом, спеціальність «фінанси».
Досвід роботи:
04.2007 і до цього часу - Провідний фахівець відділу організаційного забезпечення та моніторингу якості навчання Інституту підвищення кваліфікації керівних кадрів НАДУ при Президентові України (організація навчального процесу, забезпечення навчальною документацією, розробка плану підвищення кваліфікації керівних кадрів тощо).
09.2005 – 02.2007. - Завідувач відділу діловодства секретаріату партії «Відродження» (організація з’їзду партії, організація роботи офісу партії, робота з ЦВК під час виборів; робота з документами кандидатів у депутати ВРУ, взаємодія з кандидатами шляхом обміну необхідною документацією (онлайн-режим, пошта, факс).
03.2005 – 08.2005. - Менеджер з персоналу, ПП «Укрвторресурс».
02.2004 – 02.2005. - Заступник директора, ТОВ «Київпромбудкомплект».
03.2001 – 02.2004. - Адміністратор клініки, клініка «Промінь» (забезпечення клініки медикаментами (купівля, доставка); добір персоналу; чітке виконання завдань керівника; організація роботи персоналу, контроль за чіткістю виконання персоналом службових обов’язків; робота з вхідною і вихідною документацією; ведення телефонних розмов; запис-реєстрація пацієнтів; робота з касовим апаратом;. Здійснення загального контролю за діяльністю персоналу і функціонуванням клініки).
09.2000 – 03.2001. - Секретар-референт, Народно-демократична ліга молоді.
05.2000 – 09.2000. - Медсестра клініки, клініка «Промінь».
09.1998 – 05.2000. - Медсестра, КМКЛ № 2.
Додаткові вміння:
-впевнений користувач ПК (Windows XP, Office, Internet);
-знання мов (українська, російська);
-робота з офісною технікою.
Ділові й особисті якості:
-цілеспрямованість, ініціативність, організаторські здібності, наполегливість в досягненні поставленої мети, чітке виконання службових обов’язків;
-стійкість до стресів і внутрішня налаштованість на успіх – головні якості, які допомагають досягти гарного результату й ефективності професійної діяльності;
-вміння планувати свою діяльність;
-послідовність у виконанні поставлених завдань;
-пунктуальність і відповідальність;
-комунікабельність;
-здатність до оволодіння новими програмами;
-відсутність шкідливих звичок.
Мета:
-професійне зростання і самореалізація;
-цікава робота;
-офіційне працевлаштування.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: