Резюме від 29 березня 2018 PRO

Таня

Менеджер по персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер із персоналу

з 07.2015 по 04.2017 (1 рік 9 місяців)
Оптово - роздрібні продажі ( "Київ-Захід"), Львов (продажі)

-пошук і підбір персоналу в компанії (керівний склад)
-координація пошуку і підбору персоналу в компанії
-навчання і координація роботи менеджера із підбору персоналу
-моніторинг заробітних плат
-робота над проектом «робота із студентами»
-розробка НR бюджету
-проведення HR -аудиту в компанії
-розробка і впровадження програми адаптації в компанії
-участь в розробленні системи мотивації продавців, зав магазином, працівників складу
-організація навчання для працівників компанії, аналіз ефективності навчання
-участь в систематизації роботи відділу рітейлу
-участь в розробленні стандартів компанії (для керуючих магазином, продавців, вантажників, прибиральниць), впровадження стандартів обслуговування, контроль дотримання стандартів поведінки
-робота над проектом: побудова навчального центру на базі зразкового магазину - даний проект припинив існування із зміною керівництва
-підвищення ефективності взаємодії підрозділів компанії між собою
-робота над брендом роботодавця
-аналіз лояльності персоналу і надання рекомендацій для підвищення лояльності працівників
-організація корпоративних заходів, ведення рубрики в Бітрікс 24, робота над випуском корпоративної газети

Менеджер із персоналу (робота над проектом)

з 08.2014 по 03.2015 (7 місяців)
Продажі, Львов (продажі)

Основні обов’язки:
-координування та участь в розробці стратегічних цілей компанії
-оптимізація організаційної структури компанії
-діагностика внутрішніх комунікацій в компанії і запровадження заходів для покращення комунікації
-діагностика основних проблем, які існують в компанії ( не кадровий аудит )
-здійснення оцінки раціонального використання робочого часу працівників (здійснення фото робочого дня працівників)
-участь у розробленні програми мотивації працівників
-пошук і підбір персоналу, проведення групових співбесід
-розробка і впровадження необхідної документації в компанії:положення про пошук і підбір персоналу,положення про адаптацію персоналу, положення про відрядження персоналу, положення про оцінку персоналу, положення про внутрішні комунікації в компанії, посадові інструкції, стандарти поведінки.

Менеджер із персоналу

з 05.2013 по 08.2014 (1 рік 3 місяці)
Банк (Надрабанк), Львов (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов’язки:
-участь у пошуку і відборі персоналу;
-організація та координування процесу адаптації нових працівників;
-участь в оцінці банківського персоналу
-побудова і оптимізація комунікаційних зв’язків між топ-менеджерами та лінійними керівниками банківської установи
-аналіз ефективності виконання розпорядчих документів та внесення змін в документи з ціллю виконання наказів і задач підпорядкованих підрозділів

Менеджер по оцінці персоналу (робота над проектом)

з 09.2012 по 01.2013 (4 місяці)
Мережа аптек (фармацевтика)

Основні обов’язки:
-розроблення та впровадження програми оцінки персоналу
-оцінка ділових та особистісних якостей персоналу
-оцінка та контроль за дотриманням вже існуючих стандартів поведінки
-запуск програми «Таємний покупець»
-консультація в.о. за підбір персоналу з питань пошуку і підбору персоналу

Менеджер з персоналу (робота над проектом)

з 02.2012 по 09.2012 (7 місяців)
Мережа магазинів, Львов (торгівля)

Основні обов'язки - впровадження всіх процесів з 0:
-налагодження процесу пошуку і підбору, адаптації персоналу
-пошук і відбір персоналу
-оцінка персоналу;
-розроблення документації необхідної при пошуку і підборі персоналу;
-розроблення посадових інструкцій та організаційної структури;
-аналіз лояльності персоналу; аналіз плинності персоналу;
-розроблення стандартів поведінки для продавців-консультантів

Менеджер із персоналу

з 02.2011 по 01.2012 (11 місяців)
Дистрибуція ("Платан"), Львов (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов’язки :
-пошук і підбір персоналу у ввіреному підрозділі (Західний регіон)
-виконання заходів по адаптації персоналу;
-складання табеля робочого часу;
-ведення кадрової документації;
-оцінка персоналу;
-організація та участь в тренінгах для торгового персоналу;
-здійснення управлінської звітності;
-підтримання лояльності працівників до компанії; участь у формуванні корпоративної культури

Менеджер із персоналу

з 03.2007 по 02.2011 (3 роки 11 місяців)
Проектування ("ІП "Комфортбуд"), Львов (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні обов’язки - впровадження всіх процесів з 0:
-пошук і відбір персоналу;
-формування кадрового резерву;
-вивчення ринку праці і заробітної плати конкурентів;
-адаптація нових працівників;
-атестація працівників;
-проведення діагностики персоналу;
-формування графіків відпусток;
-розроблення посадових інструкцій;
-розробка та впровадження Положення про адаптацію, Положення про пошук та підбір персоналу;
-організація тренінгів для працівників;
-вирішення конфліктних ситуацій;
-контроль за дотриманням правил внутрішнього розпорядку;
-участь у формуванні корпоративної культури;
-організація корпоративних заходів

Менеджер із персоналу

з 10.2006 по 03.2007 (5 місяців)
кадрово-рекрутингове агентство (надання кадрових та рекрутингових послуг)

Основні обов'язки: проведення співбесід з пошукачами роботи та консультування щодо пошуку роботи, пошук інформації щодо нових вакансій, ведення бази даних агентства, сортування та відбір резюме, рекрутинг.

Освіта

ЛНУ ім.Івана Франка

Філософський, психологія, Львів
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

тренінг “Основи рекрутингу”

2006 р

курс навчання кататимно-імагінативній психотерапії на семінарах. Здобутий ступінь: поглиблений основний В1

2004-2006рр

тренінг «Основи управління»

2008р

тренінг «Мотиваційний менеджмент»

2010р

тренінг "Досягнення цілей", "Результативний торговий візит"

2011

НЛП практикум 1 ступінь

2018

тренінг "Індивідуальний план розвитку працівників"

2018

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Знання офісних програм

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

На даний момент працюю в м КиЇві. Шукаю роботу у зв'язку з реструктуризацією компанії: зміни керівництва, зміни функціональних обов'язків, змуншення рівня заробітної плати. Більш детально розповім під час співбесіди.

Велике прохання: вакансії менеджера із підбору персоналу, рекрутера, або менеджера із персонала ( підбір персонала займає 50% часу і більше) не пропонувати. Дякую.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: