Каплун
Секретарь-референт, 4 500 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Суми
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1603044
Освіта
CГПУ им. А.С. Макаренка
Соц. гуманитарный, Сумы
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Каплун Тетяна Миколаївна
м.Суми, вул. Інтернаціоналістів, буд. 43
Телефон: [
e-mail: [
Д.н. 15.01.1981р.
МЕТА
Заміщення вакантної посади .
ОСВІТА
•У 1998 році закінчила загальноосвітню школу I-III ступенів с. Олексіївка, Сумського р-ну, Сумської обл.
• У 2003 році закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Соціальна педагогіка. Педагогіка і методика середньої освіти. Історія . Та здобула кваліфікацію соціального педагога. Вчителя історії.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
•У 2005-2007 рр. Соціальний педагог та вчитель історії ССШ №9 м. Суми.
- отримання діагностичних відомостей про учнів школи.
- проведення заходів превентивно-профілактичного напрямку.
- допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультує з питань аспектів розвитку, навчання, виховання учнів;
- необхідну консультативну психолого-педагогічну допомогу дітям, підліткам, які потребують піклування і підтримки (діти з обмеженими фізичними можливостями, сироти, напівсироти, діти-інваліди);
- роботу з групами ризику в умовах неформального спілкування.
- пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей;
•У 2007 – 2008 рр. – секретар директора ПВІВП «Вальма» .
- облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
- підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень і інших документів;
- прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції, підготовка справ до здачі на державне зберігання і у внутрішній архів фірми.
- організація прийому працівників і відвідувачів;
-
•У 2008-2013 рр. – інспектор з кадрів ПВІВП «Вальма».
- ведення табеля обліку робочого часу і т.д.
- оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу;
- ведення записи в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
- оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям;
- ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання готує документи для здавання їх до державного архіву.
- 03.2014- 04. 2014 р. - Шосткинський районний соц. центр дiтей та молодi - фахiвець iз соцiальноi роботи.
- 06.2014 - 07.2016 - менеджер в iнтернет магазинi.
- 07.2016-09.2016 - Акваприлад (диспетчер)
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність . Швидко вливаюсь в новий коллектив. Шкідливих звичок не маю.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
•Володію українською та російською мовами, англiйська зі словарем . Рідна мова – українська.
• Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel) навички роботи з Internet ( Mozilla Firefox, Opera)
•Володію офісною технікою прінтер, сканер, факс.
ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ
•Кулінарія, домашні тварини, квітництво, мистецтво
Інші резюме цього кандидата
4 500 грн
Суми
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Администратор (диспетчер), Администратор, (диспетчер) Акваприлад, 3 місяці
- Социальный работник, Шосткинский социальный центр, 3 місяці
Схожі кандидати
Офис-менеджер, администратор, бухгалтер первичной документации
Суми
Офис-менеджер
Суми
Секретар
Суми
Администратор, секретарь, мерчендайзер
8000 грн, Суми
Помічник керівника
Суми