Резюме від 16 травня 2020 PRO

Anton

Директор з Public Relations, комунікацій, реклами

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з комунікацій

з 01.2016 по 09.2017 (1 рік 8 місяців)
Український страховий омбудсмен, Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка комунікаційної стратегії
•Зв’язки із ЗМІ
•Розробка та втілення окремих інформаційних кампаній
•SMM
Результати у 2016 році: 2633 телефонних звернень громадян, 138 редакційних матеріалів, 5 медійних подій, 6 ефірів; Facebook: 73 пости, 2848 підписантів на сторінку, макс. охоплення одним постом 6184 користувачів, 14 відео-історій, 6 відео-інструкцій

PR-директор

з 11.2013 по 04.2016 (2 роки 5 місяців)
Фінансова компанія «Альпарі», Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Налагодження зв’язків із цільовими ЗМІ України
•Підтримка репутації ключового фінансового та економічного експерта
•Створення інформаційних приводів
•Корегування напрямків роботи аналітиків для створення якісних інформаційних повідомлень
•Організація заходів для ЗМІ

Заступник Генерального директора з маркетингу

з 01.2013 по 10.2013 (9 місяців)
Готель «Ялта-Интурист», Ялта (Готельно-ресторанний бізнес)

•Розробка маркетингової стратегії на 2013 рік (цільова аудиторія, канали комунікації, ключові повідомлення, бюджетування)
•Управління Департаментом з маркетингу, 8 осіб, реструктуризація департаменту, формування переліку завдань, контроль виконання, бюджетування)
oВідділ по зв’язкам з громадськістю (2 співробітники): налагодження зв’язків із ЗМІ, створення та розміщення контенту для соціальних мереж Facebook і VKontakte, створення промо відео, написання та розміщення позитивних відгуків у Інтернеті, внутрішні комунікації з гостями;
oВідділ реклами (2 співробітники): розробка та впровадження рекламних кампаній, дизайн рекламних матеріалів, SEO-оптимізація веб-сайту, контекстна-реклама;
oВідділ з організації заходів (2 співробітники+10 аніматорів): створення календарю подій (внутрішніх та зовнішніх), створення та організація розважальних програм для гостей,
•Розробка та впровадження системи бонусів для персоналу департаменту
•Переклад на англійську мову (меню ресторанів, елементи навігації, інфраструктури та ін.)

Директор з комунікацій

з 01.2013 по нині (11 років 4 місяці)
Саламандра-Україна, ДІМ Старахування, Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка комунікаційних стратегій
•Зв’язки із ЗМІ
•Розробка та втілення окремих коммунікаційних кампаній
•Маркетинг: розробка презентацій та рекламних матеріалів
•SMM
•Кризовий комунікаційний менеджмент після купівлі СК «Ілліччівське»
Загальні результати у 2016 році: 85 редакційних матеріалів, 3 медійних івента; Facebook: 53 пости, 1000 підписантів, макс. кількість охоплених читачів 4238, 2 прямих ефіри

Account Director

з 01.2011 по 09.2012 (1 рік 8 місяців)
Adjutant Communication Group (www.adjutant.com.ua), Київ (Агенція надає послуги з Public Relations, маркетингу та реклами, а також з послуги із стратегічного планування, досліджень, медіа-планування, продакшн та івент-менеджменту.)

•Управління проектами:
- Нерухомість (аналіз ринку, медійне планування, дизайн, кризове управління)
- Фінанси (дослідження цільової аудиторії, стратегічне комунікаційне планування)
- Автомобілі (організація супроводження сторінки клієнта у Facebook)
- Металургія (стратегічне комунікаційне планування)
- FMCG (івент-менеджмент)
- Сфера розваг (аналіз ринку нічних клубів Києва, медійне планування, зв’язки із ЗМІ, реклама)
- Європейська інтеграція України (створення концепції державної інформаційної кампанії щодо євроінтеграційних кроків України)
- Мистецтво (івент-менеджмент)
- Raiffeisen Private Wealth Forum 2011 (івент-менеджмент)
•Передпроектна робота (аналіз, медійне планування, бюджетування, аналіз ресурсів тощо)
•Перемови із клієнтами, підрядниками
•Пошук нових клієнтів

Результати: досягнення визначених клієнтом цілей, позитивні результати запропонованих комунікаційних стратегій, встановлення успішних та професійних зв’язків клієнта із ЗМІ та стекхолдерами, підвищення рівня впізнання бренду, кризовий менеджмент (зменшення репутаційних ризиків, нейтралізації негативних ефектів), залучення нових клієнтів

Представник в Україні

з 01.2011 по 04.2016 (5 років 3 місяці)
Амальтеа-Сервіс (www.vodougol.ru, www.dewa.ru), Киев (Інжинірингова компанія, яка впроваджує водовугільні технології на існуючих об'єктах або будує нові інфраструктурні енергетичні об’єкти.)

Представник в Україні
•Промоція водовугільних технологій в Україні: зв’язки із ЗМІ, участь у профільних заходах, ділові перемови
•Пошук об’єктів для впровадження водовугільних технологій
•Пошук інвесторів та перемови про інвестиційні потенціали

Результати:збільшення рівню впізнання компанії та її послуг серед цільової аудиторії, налагодження постійних зв’язків із ЗМІ (інтерв’ю, коментарі тощо), організації переговорів із енергетичними компаніями

Менеджер проекту

з 01.2010 по 05.2010 (4 місяці)
Raiffeisen Private Wealth Forum 2010 (на умовах підряду для Adjutant Communication Group) (Фінанси, банки, страхування)

•Визначення тематики Форуму
•Створення плану та сценарію Форуму
•Залучення спікерів
•Залучення спонсорів та партнерів
•Зв’язки із громадськістю та ЗМІ
•Залучення VIP учасників

Результати: 200 учасників Форуму (бізнесмени, топ-менеджери – половина учасників залучені агенцією), спонсори преміум класу, висвітлення Форуму у ЗМІ, позитивні відгуки учасників, збільшення рівню обізнаності ЦА про наміри Raiffeisen обговорювати та розвивати внутрішнє інвестування.

PR-менеджер

з 05.2009 по 09.2009 (4 місяці)
Благодійний фонд Арсенія Яценюка «Відкрий Україну» (http://openukraine.org) (Міжнародний благодійний фонд, заснований у липні 2007-го року з ініціативи Арсенія Яценюка та Збіґнева Джимали для зміцнення та розвитку авторитету України у світі.)

•Стратегічне планування з зв’язків з громадськістю та ЗМІ
•Організація заходів для преси
•Написання прес-релізів та створення прес-матеріалів
•Супровід сайту

Результат: збільшення рівня обізнаності ЦА про проекти Фонду, встановлення професійних зв’язків із ЗМІ, організація заходів

Начальник відділу зв’язків із громадськістю

з 01.2005 по 05.2009 (4 роки 4 місяці)
Моторне (транспортне) страхове бюро України (www.mtibu.kiev.ua) (МТСБУ є єдиним об'єднанням страховиків, які здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам)

•Створення та впровадження інформаційної кампанії з роз’яснення основних принципів обов’язкового страхування відповідальності автовласників
•Налагодження зв’язків із ЗМІ
•Створення рекламних матеріалів, написання текстів та прес-релізів
•Івент-менеджмент: прес-конференції, семінари, майстер-класи
•Підготовка виступів та презентацій
•Налагодження зв’язків із органами влади: ДАІ, Держфінпослуг, Комітет ВРУ з питань фінансової та банківської діяльності.

Результати: збільшення рівня обізнаності автовласників про обов’язкове страхування відповідальності (10 млн. автовласників), створено та впроваджено серію інформаційних кампаній (локальних та національних), організація навчальних заходів для працівників ДАІ та журналістів, налагодження професійних зв’язків із ЗМІ (центральними та регіональними), провадження комунікаційної підтримки діяльності Президента МТСБУ та Дирекції МТСБУ.

PR-менеджер

з 06.2004 по 01.2005 (7 місяців)
Ліга страхових організацій України (www.uainsur.com) (ЛСОУ є професійним об’єднанням страхових компаній України.)

•Стратегічне планування з зв’язків з громадськістю та ЗМІ;
•Написання прес-релізів;
•Супровід сайту
•Виробництво електронного інформаційного дайджесту

Освіта

Університет Колорадо (University of Colorado at Denver)

College of Liberal Arts and Sciences, Денвер
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 9 місяців)

Московський державний університет

Факультет іноземних мов, Москва
Вища, з 1995 по 2001 (5 років 9 місяців)

Магістр, спеціалізація «Зв’язки з громадськістю та масовим комунікаціям»

Додаткова освіта та сертифікати

Королівський Інститут зв’язків із громад кістю (Charted Institute of Public Relations)

2008-2009

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office PC User Internet User MS PowerPoint Email Поштовий клієнт Веб-браузери

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Орієнтований на результат, командний гравець, чітке розуміння глобальних економічних та політичних процесів, стратегічне мислення, абстрактний погляд на звичайні речі

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати