Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 31 жовтня 2023 PRO

Михайло

Фінансовий менеджер, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий менеджер

з 04.2021 по нині (3 роки)
Автомагазин «Спринт», Ужгород (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

В квітні 2021 року був прийнятий на посаду бухгалтера в автомагазин «Спринт». В основні обов‘язки тоді входило:
- робота з первинними документами (прихід та повернення товару)
- звірка з постачальниками
Через значні досягнення в роботі та зменшення втрат і оптимізації приходу товару на склад спільно з керівником складу, в листопаді 2021 року був підвищений на посаду керівника фінансового відділу.
До основних обов‘язків крім вище вказаних додалось:
- оплати постачальникам
- касова дисципліна (повна розробка положення для менеджерів магазину, зменшення касових розривів, контроль каси готівкових коштів, ведення надходження коштів з області, контроль безготівкових платежів та СОТА)
- робота з дебіторською заборгованістю
- ведення табелю відвідувань
- нарахування заробітної плати
- інвентаризації основних засобів
- контроль фінансових операцій мережі та бухгалтерії, рахунків ФОП
- участь та розробка з керівником «Фонду забезпечення витрат», повне його ведення

Керівник магазину

з 06.2019 по 02.2021 (1 рік 8 місяців)
Магазин аксесуарів “Access”, Великий Березний (Роздрібна торгівля)

В червні 2019 року почав створювати та розвивати магазин аксесуарів «Access», спочатку в Instagram. Розробив бізнес план, та почав розвиток магазину.
В основні обов’язки входило:
- пошук постачальників
- розробка контент плану
- оформлення логотипу та дизайну
- логістика (упакування, доставка)
- продажі (пошук клієнтів, дірект)
- робота з маркетплейсами (Olx, Шафа, Prom)
- соцмережі Instagram та Facebook
- реклама через Facebook Ads
- фото (створення та обробка)
- аналіз ринку та продажів
- бухгалтерія
З листопада 2019 року було відкрито ФОП та розвиток офлайн магазину в місті Великий Березний. Магазин розвивався, але через значне збільшення витрат, й зменшення продажів в період Covid-19 прийняв рішення закрити магазин повністю як онлайн, так і офлайн точку.

Комірник, Адміністратор

з 11.2018 по 02.2020 (1 рік 3 місяці)
ТМ "Копійочка", Великий Березний (Роздрібна торгівля)

- контроль загрузки та вигрузки товару зі складу, формування документів в 1С (прихідних, видаткових та товарно-транспортних накладних), контроль за порядком на складі, проведення ревізій (квартальні) та інвентаризацій (дистанційні), робота з переоцінкою товару та викладкою цінників в магазині, консультування клієнтів.
- виконання обов'язків заступника керуючого під час його відсутності.

Головний економіст сектору торгового та інтернет-еквайрингу

з 06.2017 по 06.2018 (1 рік)
АТ "Ощадбанк" філія- Закарапатське ОУ, Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Робота з клієнтською базою, пошук та залучення до співпраці нових клієнтів в частині торгового еквайрингу. Проведення переговорів з клієнтами. Укладання договорів про надання торгових POSтерміналів. Повне супроводження клієнта з моменту отримання попередньої згоди до фактичного встановлення обладнання. Консультативне супроводження подальшої роботи клієнта. Моніторинг, контроль та забезпечення заходів щодо підвищення ефективності роботи мережі, збільшення обороту та прибутку від роботи еквайрингової мережі.

Старший касир

з 09.2016 по 05.2017 (8 місяців)
ПАТ АБ "Укргазбанк", Великий Березний (Фінанси, банки, страхування)

Переведений з АТ «Райффайзен Банк Аваль» на посаду старшого касира відділення №141/06

Основні обов’язки:
касове обслуговування клієнтів (фізичних осіб); ведення касових книг та журналів, в яких відображається облік касових операцій, рух готівки та інших цінностей; проведення ідентифікації клієнтів та осіб, які беруть участь у здійсненні фінансових операцій ; прийом та видача коштів ; валютообмінні операції; прийом платежів (єдиний збір та адміністративних правопорушень) ; контроль за своєчасним забезпеченням готівковими коштами каси відділення банку та вивезенням надлишків; формування та пакування банкнот (монет) національної та іноземної валюти згідно вимог інструкцій; прийом до виконання, оформлення, і підготовка касових документів згідно облікової політики та інструкцій щодо касових операцій.

Касир

з 12.2015 по 09.2016 (9 місяців)
АТ "Райффайзен Банк Аваль", Великий Березний (Фінанси, банки, страхування)

Робота в пункті пропуску "Малий Березний" (митний перехід).

Основні обов'язки:
Касове обслуговування клієнтів (фізичних осіб); ведення касових книг та журналів, в яких відображається облік касових операцій, рух готівки та інших цінностей;
проведення ідентифікації клієнтів та осіб, які беруть участь у здійсненні фінансових операцій ; прийом та видача коштів ; валютообмінні операції; контроль за своєчасним забезпеченням готівковими коштами каси відділення банку та вивезенням надлишків; формування та пакування банкнот (монет) національної та іноземної валюти згідно вимог інструкцій; формування розрахунково-касових документів та звітності.

З червня 2016 в.о. керівника відділення, а у вересні був закріплений на посаді керівника відділення.

Основні обов'язки:
Проведення ревізій та інвентаризацій відділення; робота з табелем обліку робочого часу працівників; проведення інструктажів та навчання; формування архіву і його відправка; прийом та оформлення нових працівників. Паралельно виконання всіх вищевказаних обов'язків касира.

Кредитний фахівець

з 07.2014 по 11.2014 (4 місяці)
АТ «Банк Ренесанс Кредит», Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Робота безпосередньо відбувалась в точках продажу «Нова Лінія», «Ельдорадо», «Фокстрот».

Основні обов’язки:

Залучення клієнтів на обслуговування. Просування і консультація клієнтів по продукту (Кредити та страхування). Проведення ідентифікації клієнтів та осіб, які беруть участь у здійсненні фінансових операцій. Заповнення заяви на надання кредиту і здійснення первиної перевірки. Збір та обробка документів, необхідних для формування кредитної справи. Моніторинг і контроль поточних кредитів. Здійснення первинного виклику в разі заборгованості. Також проводились консультації, ведення клієнтів та продажі по телефону з подальшим запрошенням безпосередньо на точки продажу.

Освіта

ЛКА (кол. ЛТЕІ)

Економіки та фінансів, облік і аудит, Львів
Вища, з 2009 по 2013 (3 роки 9 місяців)

Бакалавр

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Windows Ведення соціальних мереж Робата в соціальних мережах Робота з маркетплейсами та дошками оголошень

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: