Резюме від 30 листопада 2016

Стойко Андрій Олексійович

Бухгалтер

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
26 лютого 1993 (23 роки)
Місто:
Хмельницький


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Бухгалтер-ревізор

з 11.2015 по нині (1 рік 1 місяць)
ТМ "7 Континент", Хмельницкий (торгівля)

проведення ревізій на магазинах

Бухгалтер бухгалтерії

з 05.2013 по 11.2015 (2 роки 6 місяців)
Підприємство Райківецької Виправної колонії (№78), с. Райківці (Хмельницька область) (Металообробка, деревообробка, текстильна промисловість)

Приймаю до виконання i перевіряю правильність заповнення документів на відвантаження продукції, послуг i матеріалів, правильність застосування цін.

Здійснюю накопичення даних по відомості № 16, 16а на відвантажену продукцію, послуги, матеріали, веду облік взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками аналізую дебіторську та кредиторську заборгованості.

Забезпечую контроль за:
1) відвантажену продукцію зі складу;
2) своєчасною оплатою рахунків i при необхідності проводжу переписку/звірки з контрагентами;
3) станом розрахункової дисципліни, не допущенням простроченої дебіторської i кредиторської заборгованостей;

Веду інвентарні списки, довіреності, накладні, переліки зобов'язань тощо. Беру участь у проведенні інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів інвентаризації.

Співпрацюю з торговельними, посередницькими організаціями, є представником підприємства у процесі обслуговування замовників, обслуговую провідного клієнта (надання послуг по виготовленню хромового напів-фабрикату із шкірсировини, питома вага реалізації у даному напрямку складає третю частину від загальної).
Спільно з:
1) відділом матеріально - технічного постачання проводиться робота по замовленню сировини та матеріалів;
2) планово - економічним відділом проводиться аналіз собівартості а також перегляд оптових цін;
3) юрисконсультом - укладання договорів та протоколів погодження цін.
Контролюю вірність оформлення документації на всіх етапах, від замовлення сировини і до реалізації напів-фабрикату. Приймаю виробничі звіти, опрацьовую їх, складаю калькуляції, готую пакет документів на кожну партію.

Оператор автозаправних станцій (по супутніх товарах)

з 02.2013 по 05.2013 (3 місяці)
Хмельницька філія ТзОВ "Золотий Екватор", (торгівля паливом/супутніми товарами)

Діяльність оператора АЗС (по супутніх товарах) можна розподілити на такі основні напрями:

Співпраця із постачальниками:
- замовлення необхідної кількості продукції;
- вирішення питань по поверненню продукції у якої закінчується/закінчився термін придатності.

Операції із товарами:
- здійснення операцій по прийманню товарів (перевірка кількості, наявності браку, термінів придатності);
- розміщення товару на торгових площах відповідно методу "FIFO" а також контроль залишків у власних підсобних приміщеннях.

Робота із первинними документами:
- створення первинних документів у програмі 1С: 8.2 (замовлення, накладна);
- перевірка відповідності штрих кодів на товарах з обліковими даними;
- виконання обміну даних між програмою 1С: 8.2 та касою;
- складання податкових накладних
- розподіл торгових площ між різними торговими марками у відповідності до їх питомої ваги зазначеної у планограмах;
- формування пакету документів (за 10 днів) по товарних операціях на АЗС.

Інші:
- підтримання чистоти на торговельних площах;
- перевірка інформації вказаної на цінниках та співставлення її з обліковими даними.

У зміні працювало два оператора. Займався співпрацею із постачальниками та працював з первинною документацією. Так як робочий графік передбачав 12-годинний робочий день працював три дні через три. У вільний від роботи час підзаробляв продавцем на ринку. Звільнився за власним бажанням у зв'язку з одержанням посади бухгалтера на Підприємстві Райківецької виправної колонії (№78).

Різноробочий, Комірник

з 09.2012 по 01.2013 (4 місяці)
ТзОВ "Укроптторг", (Оптова торгівля алкогольними напоями.)

Трудова діяльність розпочалася із посади вантажника. На початку листопада з'явилось вакантне місце комірника на яке і був тимчасово призначений (попередник потрапив до лікарні).

Основні обов'язки: здійснювати керівництво роботами по прийому товарно-матеріальних цінностей на складі, по їх розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку і відгрузки. Участь у проведенні інвентаризацій.

Різноробочий

з 06.2009 по 09.2009 (3 місяці)
ПП "Аграрна компанія 2004", (Вирощування зернових, технічних та інших сільськогосподарських культур)

Працював літом під час канікул 2009, 2010, 2011 рр.


Освіта

Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут

Економічний факультет, спеціальність облік та аудит, менеджмент, Хмельницький

Незакінчена вища, з 09.2012 по 02.2015 (2 роки 5 місяців)

Хмельницький кооперативний торговельно економічний коледж ХКТЕІ

Економіка та підприемництво, бухгалтерський облік, Хмельницький

Середня спеціальна, з 09.2009 по 06.2012 (2 роки 9 місяців)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Користувач ПК на рівні адміністратора.
    Впевнений користувач excel, word, internet, 1C 7.7.

Знання мов

  • Український — середній
  • Російський — середній
  • Англійський — початковий
  • Французький — початковий

Додаткова інформація

Дотримуюся активної життєвої позиції, розвинуті комунікативні і презентаційні навики, постійно намагаюсь вдосконалювати вміння розставляти пріоритети а також працюю над раціональним плануванням і організуванням свого часу.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: