Резюме від 6 лютого 2017 PRO

Алла

Офис-менеджер, администратор, секретарь, помощник руководителя, 3 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 06.2016 по 12.2016 (6 місяців)
ТОВ "Трейді", Ровно (Будівельна промисловість, деревообробка)

робота з електонною поштою, сайтами Флагма, ОЛХ, Ворк юа та работа юа, написання Листів прохання партнерам, пошук необхідної інформації в глобальній мережі інтернет, формування пакету документів (видаткові накладні, специфікації, ТТН, в т. ч. після рекламації) та запис на відвантаження продукції, розрахунок кубатури деревини, ведення кредиторської заборгованості по перевізнику та постачальникам, ведення дебіторської заборгованості з покупцями, щотижневий звіт по виробництву, нарахування заробітної плати працівникам, прийом телефонних дзвінків.

Офіс - менеджер

з 04.2015 по 08.2015 (4 місяці)
ФОП Ковтун С. М. (фірма «Рівне - батут»), Ровно (дитячі розваги)

пошук та прийом на роботу працівників, організація та контроль праці, робота з електронною поштою, пошук необхідної інформації в інтернеті, оплата всіх необхідних платежів (в т. ч. оренда приміщень), робота з готівкою, обдзвін міських, селищних та сільських рад з метою домовитись про участь у святкуванні Днів міст та різного роду фестивалів.

Адміністратор

з 05.2014 по 03.2015 (10 місяців)
ЦРД "Зернятко", Ровно (центр розвитку дитини)

консультація відвідувачів та клієнтів по телефону стосовно послуг, які надаються закладом, робота з внутрішньою документацією, забезпечення закладу канцтоварами, видатковими матеріалами, водою, миючими засобами, контроль за станом офісної техніки, оперативний виклик майстра, розрахунки з клієнтами, касова дисципліна, оформлення необхідних платіжних документів, ведення документації по анкетних даних працівників і клієнтської бази, координування розкладу занять та регулювання робочого графіка працівників.

Старший адміністратор

з 10.2012 по 10.2013 (1 рік)
готельно-розважальний спортивний комплекс "Хутір", Ровно (спорт (теніс))

продаж клієнтам абонементів, видача спортивного інвентарю, реєстрація і поселення гостей готелю,контроль за своєчасною підготовкою номерів, дотриманням чистоти, регулярною зміною білизни у номерах, збереженням майна і устаткування, ведення каси та документації.

Офіс - менеджер

з 05.2011 по 04.2012 (11 місяців)
ТОВ «ЯТЕСС», Ровно (Фінанси, банки, страхування)

пошук клієнтів , робота з оргтехнікою, консультація в офісі та по телефону потенційних клієнтів, заключення договорів.

Помічник диспетчера по транспорту

з 12.2007 по 12.2010 (3 роки)
ТОВ „ТБ „ Мегаполіс”, Ровно (алкогольна промисловість)

видача нормативних документів по стандартизації та сертифікації на кожну торгову точку (Рівненська та Волинська обл.), ротація складу, прийом товару на складі по якості, забраковка продукції, складання актів забраковки, звіт про забраковану продукцію на центральний офіс, аналіз заявок торгових агентів в програмі Money, друк сортувальних партій на склад, друк видаткових і податкових накладних.

Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Документальних комунікацій та менеджменту, Ровно
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

MS Office MS Outlook Opera Робота з оргтехнікою Outlook Express Знання офісних програм ABBYY FineReader Google Express Комунікабельність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Цілеспрямована, легко засвоюю нову інформацію, завжди знаходжу вихід в складних ситуаціях, не конфліктна, врівноважена, відповідальна, порядна, вмію працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: