Резюме від 2 грудня 2016 PRO

Кравчук Кирило Андрійович

Економіст, бухгалтер, 5 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
23 травня 1986 (30 років)
Місто:
Червоноград


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Економіст з фінансової роботи

з 07.2016 по 11.2016 (4 місяці)
ТзОВ "ЄВРО-КОМЕРС", м. Червоноград (торгівля)

Робота в 1С. Внесення, реалізації, приходів від постачальників. Створення переміщень та на їх основі заказів на роздрібну торгівлю (чеків). Створення коригувань боргу, робота з дебіторською і кредиторською заборгованістю (звірка, створення коригувань на банківські платіжки). Створення актів звірок з клієнтами, робота з оборотно-сальдовою відомістю. Створення бізнес-процесів в програмі MindMenedger.

Представник торговий відділу продажу

з 08.2012 по 05.2016 (3 роки 9 місяців)
ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР», м. Одеса, Одесса (фармацевтична компанія)

Робота з клієнтами в процесі прийому і обробки замовлень на медикаменти та засоби гігієни. Робота у напрямку погашення дебіторської заборгованості клієнтом (складання актів звірення, телефонна розмова та електронна переписка з клієнтом).
Складання щомісячних товарних звітів в 1С та щоденних звітів по продажам, оформлення і підготовка договорів для клієнтів на кожен новий робочий рік.

Ріелтор

з 10.2011 по 06.2012 (8 місяців)
АН «Титул», м. Одеса, (продаж нерухомості)

Робота з клієнтами в процесі покупки-продажі об’єктів нерухомості. Організація показів об’єктів нерухомості для клієнта та їх пошук і реклама в інтернеті та інших засобах масової інформації.

Головний спеціаліст управління по корпоративним продажам

з 12.2009 по 06.2011 (1 рік 6 місяців)
ООД ВАТ НАСК «Оранта», м. Одеса, (страхування)

Робота в системі 1С: Бухгалтерія 7.7. зі страховими документами, складання щомісячних звітів по договорам і страховим продуктам. Обробка банківських виписок и передача даних в бухгалтерію.
Робота з клієнтами в процесі страхування. Контроль формування пакета документів для підписання страхових договорів і їх розірвання. Практика складання договорів та їх перевірка.

Помічник начальника відділу обслуговування юридичних осіб

з 04.2008 по 06.2008 (2 місяці)
Державна Податкова Служба у Сокальському районі Львівської області, (оподаткування)

Робота з реєстром платників податків. Перевірка правильності заповнювання податкових накладних і систематизація документів.


Освіта

Львівський національний університет імені Івана Франко

Економічний факультет, денна форма навчання, спеціальність «Фінанси», Львів

Вища, з 09.2003 по 06.2008 (4 роки 9 місяців)

Магістратуру закінчив на «відмінно». Тема магістерської дипломної роботи: «Стратегічне управління фінансовою діяльністю підприємства». Є практика проведення фінансового аналізу діяльності підприємства та вміння читати фінансову звітність.


Додаткова освіта

  • Школа Мистецтв (живопис, рисунок, композиція, скульптура) (1992 – 1996 рр. (4 роки). Закінчив з відзнакою.)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач ПК: Word, Excel, PowerPoint, Internet, e-mail. Знання 1С: Бухгалтерія 7.7, 8.0, програма «Клієнт-Банк», модуль для бухгалтерського контролю та звітності в страховій компанії «Юпітер».
    Графічні і модельні редактори: Adobe Photoshop, 3ds Max, ArchiCAD, Sweet Home 3D.

Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — експерт
  • Французька — середній

Рекомендації

  • Крижановська Наталія Олександрівна
    Зам. директора, Агенство нерухомості "Президент", 067 717 30 89

Додаткова інформація

Практика роботи:
•Виробничо-господарська – в Ощадбанку м. Червонограда
•переддипломна – у Державній Податковій Службі у Сокальському районі Львівської області

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Серйозний, відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, впевнений у собі, націлений на роботу.
Здатен швидко приймати рішення. Відзначаюсь високою працездатністю і швидким засвоєнням нового матеріалу.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: