Резюме від 29 серпня 2023 PRO

Олег

Керівник, начальник відділу, директор філії

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вінниця, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу фандрайзингу та комунікації / бізнес аналітик

з 07.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
БФ Благомай, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

З фондом працює через власний ФОП 3 група 5%

Ціль: Cтворення та впровадження бізнес плану з реструктуризації фонду, впровадження CRM системи, чітке розділення обов'язків, вихід на планові показники по збору коштів від Благодійників
Досягнення:
* впроваджена нова СРМ система NetHunt, налаштувано автоматизацію по роботі із Лідами
* участь в оновлені сайту, розробка ТЗ для розробників, створення Карти потреб в програмі AwesomeTable
* розроблена та вроваджена матриця розподілу обовязків між відділами та кожним працівником
* розроблено єдині стандарти документів (Google таблиці, презентації) для подальшої побудови аналітичних звітів в Power BI, Looker Studio, AwesomeTable
* впроваджена автоматична система розрахунку ЗП та бонусів в реальному часі для фандрайзерів та грантрайтерів
* перевиконання плану за 2022 рік по зборам коштів від Благодійників на 22,95%
* розроблена стратегія на 2023 рік по роботі з міжнародними фондами UN та Unicef ( розроблені та впроваджені політики фонду)
* розроблена і імплементована система навчання, тестування, адаптація нових фандрейзерів та грантрайтерів

Директор з розвитку

з 05.2021 по 07.2022 (1 рік 2 місяці)
Internationale Container Transport GmbH (ICT), Київ (Транспорт, логістика)

* штат компанії більше 200 осіб
* у підпорядкуванні 25 осіб
* створення та впровадження бізнес плану з реструктуризації філії, впровадження CRM системи, чітке розділення обов'язків, вихід на планові показники
Досягнення:
* впроваджені KPI для відділу логістики та продажів
* повний перехід на модель роботи через CRM систему та бізнес аналіз показників згідно системи
* впровадив нові методики роботи із Клієнтами для менеджерів з продажу
* впровадив нові методики роботи із фірмами підрядниками для менеджерів з логістики
* вихід на планові показники за оборотом та прибутком вже на другий місяць

Директор з розвитку

з 03.2020 по 04.2021 (1 рік 1 місяць)
ТОВ"Смарт Агро Менеджмент" (WINNER GROUP), Київ (Транспорт, логістика)

* штат компанії більше 200 осіб
* у підпорядкуванні 25 осіб
* створення та впровадження бізнес плану поетапної закупівлі на рік автотранспорту в кількості понад 60 одиниць (зерновози, тенти, рефрижератори, трали, автоцистерни) для повного комплексу надання логістичних послуг «під ключ» для агробізнесу
Досягнення:
* Поліпшення за рік показників рентабельності власного транспорту з 18грн/км до 32грн/км
* за рік вихід із внутрішнього ринку перевезень на міжнародний, отримання книжок ЕКМТ
* запуск з «нуля» експедиторського відділу та вихід на планові показники за 3 місяці за оборотом та прибутком, з приростом помісячно 5%
* оборот від прямих Клієнтів за рік зріс з 10% до 75%, відхід від посередницьких компаній
* розроблена та впроваджена система мотивації співробітників від менеджерів до водіїв

Директор філії

з 09.2019 по 02.2020 (5 місяців)
ТОВ "ІТЛ-ГРУПП" (Неоліт), Вінниця (Транспорт, логістика)

* штат компанії більше 100 осіб
* у підпорядкуванні 10 осіб
* запуск філії з «0» на умовах контракту на 6 місяців, від пошуку офісу до підбору персоналу
Досягнення:
* запущено філію у м. Вінниця за короткий термін - 6 міс, згідно з умовами контракту, працює по теперішній час
* Вихід на планові показники за оборотом та прибутком вже на другий місяць
* приріст кожного місяця за клієнтами - 4-5 клієнтів на місяць
* приріст за прибутком на місяць - 10-15%

Директор філії

з 03.2017 по 09.2019 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "ВЕСТТЕК", Вінниця (Транспорт, логістика)

* штат компанії понад 50 осіб
* у підпорядкуванні 10 осіб
* запуск філії з «0», від пошуку офісу до підбору персоналу
* залучення клієнтів шляхом проведення переговорів та укладання контрактів на найвищому рівні, основний акцент на великі агрофірми (АгроКряж, МХП, Кернел, КустоАгро)
Досягнення:
* запущено філію у м. Вінниця за короткий термін 2 місяці
* Вихід на планові показники за оборотом та прибутком вже на другий місяць
* укладання договорів з агрофірмами на перевезення вантажів у сезон прибирання врожаю
* залучення на сезон збирання врожаю понад 60 одиниць найманого транспорту за рахунок комплексного підходу із заправки транспорту 24/7 та гнучкої системи оплати перевізникам
* приріст щомісяця за клієнтами - 3-5 клієнтів на місяць
* приріст за валовим оборотом на місяць - 20-30%
* приріст за прибутком на місяць - 10-15%

Начальник відділу логістики

з 07.2015 по 03.2017 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "ГЛІКОХІМ", Вінниця (Хімічна промисловість, фармацевтика)

* штат компанії більше 150 осіб
* у підпорядкуванні 30 осіб
* планування обсягу запасів з урахуванням витрат на зберігання та обслуговування запасів
* розробка бюджету на логістику та забезпечення його виконання
Досягнення:
* реалізовано проект перевезень наливного вантажу в танк контейнерах залізничним транспортом з України в СНД
* реалізований проект поставки сировини з Європи в Україну у флексі контейнерах, перевалка через порт та доставка до заводу
* впроваджено єдину систему обліку залишків на складах

Спеціаліст відділу логістики

з 04.2014 по 07.2015 (1 рік 3 місяці)
ТД "УКРСЕРВІС", Вінниця (Транспорт, логістика)

* штат компанії більше 100 осіб
* у підпорядкуванні 20 осіб
* управління та контроль процесу закупівель на всіх етапах логістичних ланцюжків
* управління запасами складу, замовлення продукції на склад, оформлення документів на переміщення та облік товарів, АВС XYZ аналіз товарів
Досягнення:
* впроваджено систему складського обліку WMS
* впроваджено систему відвантажень Клієнтам кур'єрськими службами «день в день», понад 100 замовлень на день
* Організація прямого імпорту з Китаю техніки під власною торговою маркою

Освіта

Державний економіко-технологічний університет транспорту

Організація перевезень та управління на транспорті, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Диплом магістра

Додаткова освіта та сертифікати

Курси митних брокерів та декларантів

2011

Продажі, переговори. Сергій Азимов

2019

Бізнес аналіз. Курс від LABA

2021

Power BI. Курс від LABA

2021

"Благодійність.Волонтерство.Гроші" КШДУ

2023

"Корпоративна соціальна відповідальність" Impactorium

2023

"100% успішний проект". Академія фандрайзингу Р.Краплича

2023

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Adobe Photoshop AutoCAD ArchiCAD MS Power BI Adobe MS Excel SQL Agile Користувач ERP-системи Написання ТЗ Оптимізація бізнес-процесів

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

* досвід впровадження стратегії розвитку як комерційних компаній так і некомерційного благодійного фонду на основі бізнес-аналізу даних по методології Agile. Також маю досвід роботи в програмі Power BI, LookerStudio, AwesomeTable
* досвідчений користувач розробками Google (таблиці, презентації, форми) та Microsoft (Word, Excel, PowerPoint і Outlook)
* знання нотацій опису бізнес-процесів BPMN
* понад 8 років досвіду роботи за профільною освітою у сфері транспортної та складської логістики
* більше 5 років досвіду на керівних посадах
* близько 3 років досвіду у продажах на B2B та B2C ринках у сфері транспортно-експедиторських послуг
близько 1 року досвіду у залученні коштів від Благодійників на B2B та B2C ринках
* успішний досвід організації роботи з «0», відкриття та управління філіями у сфері логістики, побудови стратегій розвитку філії у довгостроковій та короткостроковій перспективі
* досвід ведення переговорів на найвищому рівні (власники бізнесу, комерційні директори), уміння переконувати, орієнтація на результат, уміння встановлювати довгострокові відносини
* аналіз основних показників діяльності підприємства: бюджет, баланс, P&L, Cash Flow
* знання основних законодавчих актів, що регулюють митне оформлення товарів, Інкотермс 2010, стандартизація та сертифікація експортованих та імпортованих товарів
* досвід впровадження системи складського обліку WMS, АВС XYZ аналіз товарів, методи оцінки товарно-матеріальних цінностей FIFO та FEFO
* робота в Power BI,Looker Studio, AwesomeTable, 1С, CRM-системах (One Box, ASANA, Bitrix24, NetHunt)
* права водія категорії «В», «С»
* Одружений, двоє дітей

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: