Резюме від 2 січня 2024 PRO

Олеся

Юрист, діловод, рекрутер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника

з 05.2023 по 11.2023 (6 місяців)
55 управління начальника робіт, Хмельницький (Державні організації)

Заступник керівника установи

Юрисконсульт

з 02.2023 по 05.2023 (3 місяці)
Технопростір / FAMO, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

- юридичний супровід діяльності підприємства;
- проведення аналізу, розробки договорів, додаткових угод, протоколів розбіжностей, попередніх договорів, погодження та організація підписання; підготовка та складання договорів різної категорії: договорів оренди, суборенди, постачання товарів, договорів на надання послуг та інш.
- ведення діловодства, зокрема: забезпечення загального контролю за дотриманням умов договору, ведення реєстрів договорів, контроль платежів, впорядкування вже існуючої бази контрагентів, ведення реєстрів договорів, систематизація, облік і ведення правової документації;
- робота в сфері корпоративного права (внесення змін до установчих документів, тощо);
- розробка та узгодження внутрішніх документів;
- ведення ділового листування;
- вивчення, збір та аналіз інформації на запит керівника;
- формування пакетів документів з метою подання до різного роду організацій.
- ведення претензійної роботи на підприємстві;
- надання усних та письмових консультацій працівникам компанії, надання відповідей на запити споживачам, контролюючим органам, написання інструкцій, положень для роботи магазинів;
- складання скарг, заяв, листів та запитів;
- перевірка різного роду документів на відповідність законодавству;
- аналітична робота: аналіз нормативно-правових актів, моніторинг діючого законодавства та змін до них з урахуванням специфіки роботи;
- проведенням реєстраційних дій щодо Товариства для внесення відповідних змін до єдиних державних реєстрів.

Діловод

з 12.2022 по 02.2023 (2 місяці)
55 УНР МОУ, Хмельницький (Державні організації)

- ведення документообігу, підготування наказів, положень, інструкцій, реєстру договорів,а також здійснення їх пролонгації, розірвання розробки;
- претензійна робота;
- контроль за виконанням термінів документообігу;
- організацію та зберігання документації, ведення, реєстрацію вхідної/вихідної кореспонденції; вхідних та вихідних документів (оформлення, ведення реєстрів, ведення журналів);
- робота з електронною поштою, обробка запитів,
листування з державними органами, надання офіційних відповідей;
- підготовка звітностей та інш..

Юрист договірного відділу

з 10.2021 по 08.2022 (10 місяців)
ТОВ "ФК "A-Finance", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- документальний супровід господарської діяльності компанії, ведення внутрішнього документообігу юридичного відділу;
- договірна робота (розробка та правовий аналіз договорів купівлі-продажу, поставки, фінансового лізингу, надання послуг та інших видів, а також перевірка документів, пов’язаних з договорами);
- супровід лізингових взаємовідносин;
- здійснення правового забезпечення поточних бізнес-процесів компанії,
- надання консультації клієнтам компанії, супроводження укладення договорів фінансового лізингу;
- готування відповідей на листи, звернень, запитів клієнтів компанії.

Юрисконсульт

з 11.2017 по 10.2022 (4 роки 11 місяців)
Fastforward + MBA25, Київ (Консалтинг) https://fforward.biz https://mba25.com, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Функціональні обов'язки:
•Повний документальний супровід господарської діяльності організації: супровід договірних процесів з моменту постановки задач на погодження самого договору, переговорів - погодження умов, його підписання, виставлення рахунків, оплати послуг, закриття актами.
•Юридичне супроводження декількох юридичних осіб;
•Укладання договорів, меморандумів, складання, погодження та підписання інших документів з внутрішніми та зовнішніми (іноземними) партнерами (контрагентами);
•Зовнішнє та внутрішнє врегулювання конфліктів (медіація);
•Відслідковування виконання договірних зобов'язань, застосування юридичних механізмів для відновлення порушених прав, претензійна робота;
•Робота з проблемними контрагентами та підрядниками;
•Робота з державними органами, та іншими установами та організаціями (нотаріат, органи самоуправління, банки та інші установи);
•Підтримка комунікації з бухгалтерією та колективом, оперативне реагування на запити декількох офісів в різних країнах;
•Юридичне консультування, інші юридичні питання;
•Моніторинг законодавства та впровадження необхідних юридичних механізмів.

Юрист-волонтер

з 08.2017 по 10.2017 (2 місяці)
ГО "Серця Батьківщини", Киев (Юридична допомога на волонтерських засадах)

(Розформовано штат ГО:припинення діяльності) (Зв'язок з населенням, надання юридичної консультації з різних питань, написання запитів, повідомлень до державних органів та недержавних організацій, вивчення особливостей та проблематики району, меж округів, дільниць, освоєння специфіки роботи з людьми в розрізі виборчого права, кадрова робота)

• Надання первинної та вторинної правової допомоги мешканцям одного з районів м. Києва;
• Взаємодія з органами державної влади та місцевого самоврядування, неурядовими організаціями м. Києва (підготовка та надсилання звернень, ділові зустрічі та переговори, тощо);
• Проведення правового аналізу юридичних актів організації, нових законодавчих та регуляторних актів, підготовка відповідних аналітичних звітів щодо таких документів;
• Проведення опитувань населення, інших форм вивчення проблематики району міста в розрізі реалізації норм виборчого права;
• Виконання функцій кадровика організації.

Юрист, кадровик, HR, асистeнт гeнeрального дирeктора

з 04.2016 по 07.2017 (1 рік 3 місяці)
VP Group (ВП Груп), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- В якості юриста: ведення обліку договорів, складання, вичитка - написання зауважень, протоколів розбіжностей, влагодження проблемних питань з іншою стороною, контроль за підписанням, наявністю та термінами дії, написання претензій, рекламацій, надання відповіді на запити комерційних та некомерційних структур, державним та приватним організаціям, подання документів у державні структури, суд, ДВС, нотаріат,написання запитів - отримання необхідних документів, внесення змін до статутних документів, і т.д.
- В якості асистента керівника: технічний супровід діяльності, призначення зустрічей,супровідні питання, ведення переписки, пошук інформації, допомога з моніторингом, контролем виконання завдань.
- В якості HR: формування профілю вакансії, пошук та підбір кандидатів за умовними параметрами, відбір кандитатів за допомогою інтерв'ювання (телефонна розмова, співбесіда), офіційне працевлаштуваення (формування наказу, укладання договорів, заведення особової справи) введення в колектив.
- В якості офіс-менеджера: підтримання роботи та, безпосередньо, безпеки офісу (слідчі дії), схоронності майна, забезпечення офісу необхідним, проведення інвентаризацій ( рух в 1С), забезпечення проведення корпоративів, тематичних свят.
- В якості менеджера онлайн-магазину: відслідкування онлайн заявок, приймання замовлень, консультування по телефону, передача замовлень на укомплектування та доставку , відслікування оплати, надання звітності.

Юрисконсульт, кадровик

з 10.2015 по 04.2016 (6 місяців)
LTD "IVeA", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Формування юридичних висновків та проектів договорів, претензій, протоколів, інших внутрішніх та зовнішніх документів компанії, контроль за їх виконанням;
• Отримання дозвільних та інших документів від органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств та установ, нотаріусів, державних реєстраторів;
• Владнання правових розбіжностей та суперечностей з контрагентами;
• Захист інтересів компанії в судових органах;
• Юридичний супровід участі компанії в тендерах, здійснення нею всіх інших статутних видів діяльності.

Секретар судових засідань

з 04.2015 по 10.2015 (6 місяців)
Окружний адміністративний суд міста Києва, Київ (Юриспруденція)

- Здійснювала судові виклики та повідомлення у справах, які знаходяться у провадженні судді, готування копій відповідних судових рішень.
- Здійснювала оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.
- Здійснювала ознайомлення сторін з справами.
- Перевіряла наявність і з'ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.
- Здійснювала перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді.
- Забезпечувала фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами.
- Вела журнал судового засідання, протокол судового засідання.
- Виготовляла копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді.
- Здійснювала оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи.
- Оформлювала матеріали судових справ, а також здійснювала передачу справ до канцелярії суду.
- Виконувала інші доручення судді, керівника апарату суду, помічника судді, що стосуються організації розгляду судових справ.

Консультант, клініцист

з 09.2014 по 02.2015 (5 місяців)
Юридична клініка 'Юстиніан' при НАВС, Київ (Юриспруденція)

Безкоштовна правова допомога (консультативна) населенню.

Освіта

НАВС

Правового забезпечення підприємницької діяльності та психології ; правознавець, Київ
Вища, з 2013 по 2015 (1 рік 5 місяців)

2009 - 2013 р.р. - Національна академія Внутрішніх справ України, Київ. Правознавець (бакалавр права, денна форма навчання)
2013 - 2015 р.р. - студент магістратури (денна форма навчання) спеціалізація "Право" Національна академія Внутрішніх справ України, Київ. Диплом з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Український Центр Медіації при KMBS: "Вступ до медіації"

2019, 1 місяць

Емоційний інтелект – з Оленою Нікольською (семінар)

2018

Знання і навички

MS Office Користувач Internet ЛІГА:ЗАКОН Державні реєстри Управління персоналом Підбір персоналу Кадровий облік Google Інвентаризація Робота над договорами Співпраця з державними виконавчими органами,нотаріатом Юридичний супровід у судових справах, представництво інтересів Допомога з підготовкою до участі у тендерах

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Аудіофіл: подобається AUDI🚙 та колекціоную музику на вінілі🎼🎧
Практикую йогу🧘🏻‍♀️
Обожнюю читати біографії- в особливості📚
Подобається велоспорт та прогулянки🚴🏻‍♀️
Космополіт🌏

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: