Резюме від 7 травня 2024 PRO

Володимир

Руководитель отдела продаж

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Фрегат, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

•Організація пошуку нових клієнтів та їх залучення;
•Моніторинг та вивчення ринку;
•Постановка основних завдань для відділу;
•Проведення роботи з основними клієнтами;
•Організація, мотивація та навчання своїх працівників;
•Створення систему мотивації працівників;
•Формування плану продажу;
•Розподіл завдань для менеджерів;
•Організація рекламної політики;
•Робота з партнерами;
•Дослідження на ринку;

Директор департаменту масового сигменту

з 11.2022 по 05.2023 (6 місяців)
Укртелеком, АТ, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

•Забезпечувати організацію продажів телекомунікаційних послуг масовому сегменту через центри обслуговування абонентів (далі ЦОА) філії.
•Забезпечувати організацію роботи та контроль трудової дисципліни працівників ЦОА філії.
•Забезпечувати контроль знань працівників ЦОА щодо продуктів та послуг товариства.
• Забезпечувати виконання доведених планових показників.
•Здійснювати декомпозиції планових показників та доведення їх до ЦОА філії, погодження з Корпоративним центром.
•Проводити аналіз, прогноз попит, підготовку пропозиції і розрахунку проектів по затвердженим ініціативам.
•Проводити аналіз динаміки продажів ЦОА філії та доходів масового сегмента в розрізі абонентів, послуг, ЦОА філії.
• Забезпечувати організацію ефективної роботи відділу, створювати належні умови для їх високопродуктивної праці.
•Забезпечувати організацію активних продажів, телефонних продажів.
•Забезпечувати організацію роботи ЦОА філії відповідно до затверджених режимів роботи.
•Доводити інформаційні матеріали та контролювати використання їх в роботі співробітниками ЦОА філії.
• Здійснювати просування акційних пропозицій щодо продажу телекомунікаційних послуг масовим споживачам через ЦОА та непрямий канал.
•Аналізувати та узагальнювати інформацію, пропонувати нові ідеї та впроваджувати управлінські рішення щодо вдосконалення та оптимізації бізнес-процесів з метою поліпшення функціонування відділу.
•Аналізувати стан виконання планів, організації робіт, виконавчої майстерності працівників, задоволення вимог замовників та технологічні, ринкові, фінансові досягнення чи прорахунки.
•Забезпечувати реалізацію партнерських програм: організовувати продаж продуктів/послуг компаній-партнерів, взаємодіяти з компаніями-партнерами щодо організації процесів навчання працівників ЦОА з питань продукту/послуги та продажу продукту/послуг, забезпечувати інформованість працівників умовами партнерських програм, взаємодіяти з іншими структурними підрозділами та зовнішніми партнерами щодо процесу продажу послуг і подальшої експлуатації послуг клієнтами, організація відряджень

Менеджер територіальний

з 02.2022 по 11.2022 (9 місяців)
Укрпошта, Днепр (Транспорт, логістика)

•Формування, забезпечення та контроль за виконанням планів розвитку мережі у підпорядкованих відділеннях поштового зв'язку (ВПЗ). Постійний моніторинг виконання плану
•Забезпечення показників операційної ефективності відділень, що входять до ввіреної території: збільшення доходів, скорочення операційних витрат на відділень
•Забезпечення показників ефективності кожного операційного працівника, задіяного в процесі надання послуг та обслуговування користувачів
•Забезпечення регулярного контролю за функціонуванням та виконанням підпорядкованими відділеннями вимог щодо об'ємів продажів та якості обслуговування клієнтів
•Коучинг та навчання операторів/листонош технікам ефективних продажів, стандартам обслуговування користувачів, оптимізованим бізнес-процесам
•Забезпечення та контроль за виконанням стандартів якісного обслуговування клієнтів.
•Контроль за виконанням стандартів продажів: використання скриптів, пакетні продажі та крос-продажів. Постійне відвідування відділень, заповнення та аналіз чек-листів, фотофіксація.
•Проведення регулярного моніторингу та контролю за ціновими політиками конкурентів на ввіреній території, доведення оперативної

Менеджер для рішень великого бізнесу

з 12.2018 по 01.2021 (2 роки 1 місяць)
lifecell, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

•Пошук нових потенційних клієнтів з цільових сегментів на підзвітній території
•Розвиток і підтримка існуючої бази клієнтів
•Реалізації ТОП угод
•Розробка індивідуальних комерційних пропозицій
•Проведення переговорів, презентацій (з використанням аналітичних таблиць і інфографіка)
•Організація підключення нових клієнтів
•Організація та контроль технічних заходів
•Кросселл продажу

Регіональный менеджер

з 09.2016 по 04.2018 (1 рік 7 місяців)
Ін-Тайм, Дніпро (Транспорт, логістика)

•Підбір персоналу
•Навчання та управління
•Забезпечення виконання планів продажів,
•Аналіз роботи команди,
•Звітність,
•Планування,
•Пошук партнерів,
•Проведення переговорів,
•Укладення договорів про співпрацю,
•Підтримка зворотного зв'язку,
•Відкриття представництв і організація робочого процесу.
•У підпорядкуванні було 6 чоловік, на обслуговуванні 10 областей.

• Регіональний керівник альтернативних продажів у регіоні

з 02.2016 по 09.2016 (7 місяців)
ПАТ «БАНК Миха́йлівський»/Platinum Bank, Днепр (Фінанси, банки, страхування)

• Організація продажу продуктів банку сегменту МСБ через партнерський канал (Укрпошта)
• Керування результатом
• Контроль виконання плану, контроль продажів
• Розробка та контроль виконання плану, заходів щодо збільшення продажів
• Розвиток співробітників, залучених до проекту, у підконтрольному регіоні
• Проведення регулярних зустрічей із регіональними представниками партнерського каналу

Менеджер з розвитку корпоративних клієнтів

з 04.2015 по 02.2016 (10 місяців)
Нова Почта, Дніпро (Транспорт, логістика)

•Розширення клієнтської бази компанії
•Розвиток та утримання існуючих клієнтів
•Регулярні відрядження по області, спілкування з першими особами компаній
•Супровід угод компанії
•Контроль дебіторської заборгованості
•Генерування і виконання плану продажів
•Організація та ведення продажів компанії
•Пошук нових клієнтів
•Планування та проведення аналітичної роботи
•Забезпечення виконання плану продажів
•Контроль відвантажень товару
.

Експерт з продажу банківських продуктів

з 07.2012 по 04.2014 (1 рік 9 місяців)
АО "ОТП Банк ", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

•Активний пошук і залучення клієнтів на обслуговування банком
•Консультування з питань користування банківськими послугами із подальшим укладанням договорів
•Обслуговування поточних рахунків, депозитів, карт
•Робота з брокерами
•Робота з існуючими базами клієнтів. Холодні дзвінки


Досягнення:
Отримання неодноразового звання «Кращий продавець місяця», «Кращий фінансовий консультант місяця», «Кращий продавець страхових продуктів року».

Освіта

Дніпродзержинський державний технічний університет

Металургія чорних металів, Дніпродзержинськ
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Mercury Professional - Management, Sales and Service

2017

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet Windows Internet Explorer Операційні системи

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Амброзяк Індрій Володимирович

    Амброзяк Індрій Володимирович

    Директор по B2B продажам, ІН- ТАЙМ

    Контактні дані приховані
  • Нагорнюк Ганна Олегівна

    Нагорнюк Ганна Олегівна

    Начальник сектору обслуговування та продажів, АТ ОТП Банк

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Чому саме Я?
1. Різнобічний досвід роботи характеризує мене, як універсального співробітника, корисного в багатьох сферах і напрямках роботи, а також людину яка здатна швидко навчатися новому, швидко переключатися між різноплановими задачами.
2. Вік та сімейний стан є пріоритетом - абсолютно незалежна від проблем по догляду за дітьми, сімейних негараздів, що дає змогу весь свій час і думки присвячувати роботі та готовність до частих відряджень.
3. Аналітичний склад розуму дає змогу швидко опрацьовувати великий потік інформації, прораховувати вигоду та можливі ризики.
4. Вміння бачити в людях сильні та слабкі сторони і використовувати їх найефективнішим способом.
5. Та багато інших переваг, про які Ви зможете дізнатися при співбесіді.
Mої досягнення: побудова ефективних команд з "0"; автоматизація бізнес процесів: налаштування CRM, телефонії, спеціалізованих програм ; досягнення поставлених цілей на 100% і більше (місячний оборот підпорядкованого відділу сягав 18 млн грн); розробка систем мотивацій; персональний підхід до клієнтів; вміння продавати будь-які товари; досвід по роботі з договорами .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: