Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Юлія

Секретарь руководителя, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний інженер відділу технології послуг

з 10.2018 по нині (5 років 6 місяців)
Волинська дирекція АТ «Укрпошта», Луцьк (Державні організації)

-Виконання єдиного технологічного процесу в частині пересилання (приймання, перевезення, доставки (вручення) внутрішніх та міжнародних поштових та інших відправлень) з урахуванням чинних технологічних автоматизованих систем,
-Контроль за наданням універсальних послуг, супутніх послуг та послуг з пересилання інших відправлень «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» «SmartBox», відправлень масою понад 30 кг тощо, а також «Кур`єрська доставка», як додаткового сервісу при пересиланні реєстрованих поштових відправлень, «Масовий кур’єрський забір», що відповідають сучасним вимогам ринку, у тому числі щодо дотримання нормативних строків їх пересилання та послуг, що надаються за агентськими угодами, укладеними з суб’єктами господарювання,
-Розгляд, опрацювання та підготовку відповідей на інформаційні листи, плани – заходів, довідки перевірок, актів – ревізій, які надходять з різних структурних підрозділах та центрального апарату управління Товариства,
-Контроль за дотриманням контрольних строків проходження письмової кореспонденції, посилок та періодичних друкованих видань, за своєчасним та якісним обробленням пошти, плановим направленням всіх видів пошти, виїмки кореспонденції з поштових скриньок,
-проведення виробничих нарад з питань операційної діяльності - з керівниками ОПЗ, операторами, листоношами.

Начальник загального відділу

з 10.2018 по нині (5 років 6 місяців)
Волинська дирекція АТ «Укрпошта», Луцьк (Державні організації)

-Розробка розпорядчих, нормативних, методичних і інших документів філії,
-Приймання, реєстрація, попередній огляд документів, їх відбір і підготовка для доповіді керівництву,
-Реєстрація документів в програмі СЕД,
-Створення та ведення протоколів нарад та доручень керівництва,
-Розгляд та надання відповіді на пропозиції, скарги і заяви, які надійшли до філії,
-Впровадження та контроль за дотриманням структурними підрозділами вимог інструкцій, регламентів і стандартів з питань діловодства,
-Розгляд претензійно-позовних матеріалів, формування відповідної інформації,
-Проведення інвентаризацій філії,
-Приймання, обслуговування делегацій і осіб, які прибули в службові відрядження,
-Оформлення документів на відрядження працівників дирекції для участі в навчальних заходах, семінарах тощо,
-Реєстрація наказів та посвідчень на відрядження,
-Контроль над систематизацією обліку документів у філії та строки виконання документів,
-Написання статей в газети та інтерв`ю для директора,
-Виконання з начальниками відділень проблемних питань після ревізій фахівцями аудиту,
-Формування та ведення архіву апарату управління філії,
-Контроль за формуванням справ у структурних підрозділах філії,
-Підготовка та занесення договорів та інших відповідних документів для занесення на майданчик ProZorro,
-Складання актів на списання продукції службового користування,
-Підготовка довіреностей,
-Підписання документів в установленому порядку в межах своїх обов`язків,
-Подача пропозицій щодо заохочення працівників товариства та створення грамот( дипломів) ,

Керівник віділення №1 ТОВ"Техно-Фінанс"

з 08.2015 по нині (8 років 8 місяців)
ТзОВ"Техно-Фінанс", Луцк (Фінанси, банки, страхування)

- Надання кредитів на потреби бізнесу і споживчі потреби,
-підготовка договорів позики, застави,
-ідентифікація заставодавців.

Фахівець з кредитування

з 09.2013 по 03.2015 (1 рік 6 місяців)
АТ"ОТП Банк", Луцьк (Фінанси, банки, страхування)

- Консультація клієнтів по вибраному продукту в "ОТП кредит",
- правильність заповнення інформації в системі Siebel,
- надання послуг кредиту і готівки,
- залучення клієнтів на обслуговування,
- просування та консультація клієнтів по всіх банківських продуктах,
- здійснення організації і проведення операцій з кредитування:
А) Консультація потенційних позичальників,
Б) Проведення співбесіди з потенційними позичальниками,
- Моніторинг та контроль поточних кредитів.

Продавець

з 06.2013 по 09.2013 (3 місяці)
ТОВ"Ельдорадо", Луцьк (Роздрібна торгівля)

-консультація людей щодо конструктивних особливостей окремих видів товарів, їх призначення, властивостей, якості, правил догляду за ними, цін, стану моди поточного сезону,
- розстановка та поповнення товару на стелажах,
-обслуговування покупців, показ товару, демонстрація їх в дії, стимулювання продажів,
-підрахунок вартості покупки, супровід покупця до каси, пояснення умов гарантійного обслуговування,
-передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванням, огляд на наявність пошкодження, маркування,
- підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару і цінників на ньому, розміщення товару відповідно товарними групами, принципам мерчандайзингу, підтримання чистоти в залі,
- участь в інвентаризації товару .

«Чергова пульту пункту централізованого спостереження охорони».

з 09.2012 по 05.2013 (8 місяців)
Відділ ДДСО при УМВС України. ("охорона майнової і особистої безпеки".)

своєчасне заповнення журналів обліку,
реагування на спрацювання «Тривога».

Освіта

Львівський Державний університет Внутрішніх справ

Юридичного факультету, Львів
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Рівненське вище професійне училище ДДСО при МВС України

Юридичний, Рівне
Вища, з 2009 по 2012 (3 роки)

Спеціаліст по охороні майнової і особистої безпеки .

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer MS Access Mozilla Firefox Safari Express

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно

Рекомендації

Мар`яна Кондратюк

Мар`яна Кондратюк

Начальник фінансових послуг

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

наявність прав категорії В,
готова до ненормованого робочого дня,
шкідливих звичок не маю,
хоббі ( юридична література, вподобання до зброї, спортивна аеробіка).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: