Резюме від 29 листопада 2023 PRO

Альона

Бізнес-аналітик, менеджер проєктів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експерт з інформаційної аналітики

з 04.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
Право на захист, БФ, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- впровадження системи обліку матеріальної допомоги (складський облік);
- впровадження системи обліку персоналу та обліку робочого часу;
- розробка інструкцій користувачів;
- навчання та підтримка користувачів;
- розробка та підготовка звітів про надану матеріальну допомогу

Фахівець з процесного управління

з 09.2021 по 03.2022 (6 місяців)
ФІТОФАРМ, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- розробка та впровадження методології управління процесами (BPM);
- проведення інтерв'ю з власниками та учасниками процесів;
- моделювання процесів компанії (BPMN 2.0, VisualParadigm)
- розробка бізнес-вимог до програмного забезпечення з управління процесами (BPMS);
- пошук та аналіз на відповідність вимогам програмного забезпечення з управління процесами

Заступник начальника відділу

з 10.2020 по 08.2021 (10 місяців)
Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- формалізація процесів управління проектами;
- розробка методологія управління проектами, портфелем проектів;
- розробка навчальних курсів з управління проектами для працівників банку;
- участь в погодженні документів внутрішніх нормативних документів;
- участь в розбудові та підтримці процесного управління

Менеджер проектів, бізнес-аналітик

з 05.2009 по 09.2020 (11 років 4 місяці)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- управління проектами з автоматизації процесів (закупівлі, транспорт, адміністрування договорів, документообіг з постачальниками);
- оптимізація процесів (закупівлі, транспорт, управління нерухомістю, управління ОЗтаНА) з використанням інструментів Lean&6Sigma;
- картографія та опис бізнес-процесів (BPMN);
- розробка бізнес-вимог для розробки/налаштування програмного забезпечення;
- навчання та підтримка користувачів програмного забезпечення;
- розробка та актуалізація інструкцій для користувачів програмного забезпечення;
- розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів (порядки, інструкції, що регламентують процеси, діяльність працівників та підрозділів);
- здійснення аудитів процесів, підготовка відповідних висновків та пропозицій;
- розробка та підтримка статистичних звітів щодо показників діяльності підрозділів, розробка КРІ;
- реєстрація, моніторинг інцидентів операційних ризиків, підготовка аналітичної звітності про інциденти, розробка пропозицій з мінімізації операційних ризиків.

Провідний економіст, Відділ управління витратами

з 08.2007 по 05.2009 (1 рік 9 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- контроль витратної частини бюджету;
- підготовка аналітичних висновників щодо економії/перевитрат бюджету;
- розробка пропозицій щодо оптимізації витрат;
- розробка та підготовка управлінських звітів в розрізі статей бюджету.

Провідний економіст, Сектор економічного аналізу

з 05.2006 по 05.2007 (1 рік)
Укрексімбанк, АТ, Харків (Фінанси, банки, страхування)

- планування і контроль витратної частини бюджета;
- розрахунок прогнозу та фактичного фінансового результату філіалу та відділень
- встановлення курсів обміну валют;
- виконання функцій секретаря крединої комісії;
- укладення договорів на виготовлення та розміщення рекломної продукції;
- підготовки управліньської звітності

Головний економіст, Відділ економічного аналізу та казначейських операцій

з 11.2004 по 05.2006 (1 рік 6 місяців)
АКБ "Надра", Харків (Фінанси, банки, страхування)

- планування та контроль витратної частини бюджету регіонального управління;
- розрахунок прогнозу та фактичного фінансового результату регіонального управління;
- розрахунок та контроль ліміту зовнішніх платежів;
- встановленні курсів обміну валют;
- контроль валютної позиції в межах встановлених нормативів;
- підготовка управліньської звітності

Освіта

Ecole Centrale de Lyon (Франция)

Менеджмент промислових систем, Ліон, Франція
Вища, з 2003 по 2004 (1 рік)

Національний Технічний Університет "Харківський Політехній Інститут"

Экономічний, менеджмент ЗЕД, Харків
Вища, з 1997 по 2003 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ACE managment (Париж, Франція)

2011, 7 дней

Знання і навички

MS Visio BPMN UML SAP ERP Управління ІТ-проєктами Уміння аналізувати Нормативна документація Оптимізація бізнес-процесів Ведення звітності

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Французька — просунутий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: