Резюме від 30 серпня 2022 PRO

Ксенія

Юрисконсульт, менеджер з персоналу, кадровик

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрисконсульт

з 01.2020 по 10.2020 (9 місяців)
КНП "Черкаська міська консультативно-діагностична поліклініка", Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- представництво та захист інтересів підприємства у судах;
- претензійно – позовна робота;
- договірна робота;
- підготовка та надання відповідей на запити (запити контролюючих, правоохоронних органів, адвокатів, ін);
- надання юридичних висновків, консультацій та роз'яснень правового характеру;
- участь та погодження внутрішніх положень, наказів, рішень, ін

Юрисконсульт

з 05.2014 по 07.2015 (1 рік 2 місяці)
ПАТ "Черкасигаз", Черкаси (Газопостачання та газифікація)

- представництво та захист інтересів підприємства у судах;
- претензійно – позовна робота;
- контроль за виконанням судових рішень, наказів;
- супровід та представництво інтересів компанії у відділах виконавчої служби;
- підготовка та надання відповідей на запити, ін.

Менеджер з персоналу

з 03.2012 по 03.2014 (2 роки)
ТОВ "Торговий Дім "Мілк Маркет", Черкаси (Оптова торгівля та виробництво)

- пошук та підбір персоналу;
- ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення, надання відпусток);
- ведення табеля обліку робочого дня;
- складання та внесення змін до штатного розпису підприємства;
- складання внутрішніх наказів та розпоряджень, розробка положень та посадових інструкцій;
- ведення, облік та зберігання трудових книжок;
- співробітництво з державною службою зайнятості (тимчасові оплачувані роботи, стажування);
- контроль за веденням кадрового обліку віддаленого підрозділу підприємства, ін.

Менеджер з персоналу

з 09.2010 по 02.2012 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Торговий Дім "Еліт", Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ведення кадрового обліку (прийом, переведення, звільнення працівників підприємства, оформлення відпусток, ведення табеля обліку робочого часу);
- складання внутрішніх наказів та розпоряджень по філії;
- розробка посадових інструкцій, положень;
- моніторинг ринку праці;
- пошук, підбір, адаптація персоналу, ін.

Інспектор відділу кадрів

з 10.2009 по 07.2010 (9 місяців)
РК "Євротек", Черкаси (Роздрібна торгівля)

- аналіз та вивчення особливостей переміщення та причин плинності кадрів;
- ведення кадрового обліку;
- формування та ведення особових справ співробітників, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю;
- оформлення прийому, переводу, звільнення співробітників;
- наповнення, облік та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу;
- видача довідок про роботу;
- складання звітів;
- складання графіків відпусток, облік, оформлення надання відпусток;
- ведення та перевірка табелів обліку робочого часу працівників;
- ведення штатного розкладу, оформлення документів щодо зміни розміру заробітної плати працівників, ін.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Правознавство, Черкаси
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Спеціаліст з правознавства

Знання і навички

MS Office Користувач Internet ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України 1С:Підприємство Швидкий набір тексту Нарахування зарплати

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Відповідальінсть, аналітичні здібності, вміння працювати з великими обсягами інформації, судова практика.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: