Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Олена

Керівник відділу продажу, аналітик

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер з первинної документації

з 03.2024 по нині (2 місяці)
ФОП Селезньов О. П., Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

• ведення фінансового та товарного обліку (Poster);
• внесення первинної документації (оприбуткування, повернення, переміщення складами, списання товару);
• робота із калькуляційними картами;
• введення інвентаризаційних відомостей до 1с (Poster);
• внесення цін у план меню;
• формування внутрішньої звітності.

Начальник відділу збуту

з 05.2023 по 12.2023 (7 місяців)
ТОВ "Інфотел", Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Управління персоналом.
• Навчання та розвиток персоналу.
• Розробка системи мотивації.
• Ведення табелю, участь у нарахуванні заробітньої плати, проведення інвентаризації, списання та оприбуткування товару.
• Розробка заходів для розвитку ТП та покращення показників відділу (створення планограм, програм розвитку та навчання персоналу, активна участь у розробці та втіленні маркетингової стратегії).
• Аналіз успішності планограм. Результат: ТО відділу збільшився в середньому на 90%.
• Встановлення плану продажу для відділу (загальний, індивідуальний).
• Контроль виконання плану продажу.
• Прогнозування плану продажу, контроль виконання планових та ключових (KPI) показників.
• Ведення щомісячної/щотижневої/щоденної звітності по результатам роботи відділу (продажі план-факт, ефективність).
• Аналіз клієнтів, попиту.
• Аналіз реалізації товарів в динаміці в розрізі товарних категорій, брендів, найменувань, проведення ABC та XYZ-аналізу.
• Активна участь/ініціативність у прийнятті рішень щодо формування асортиментного ряду, виведення/введення з/в асортимент(у) категорій, груп, підгруп.
• Участь у процесі оптимізації обліку та звітності.
• Створення комплексних інтерактивних звітів та дашбордів.
• Обробка та систематизація великих об'ємів даних в Microsoft Excel, зведених таблицях, Pivot Table, (понад 10 000 SKU).
• Створення презентацій у Power Point.

Адміністратор магазину

з 01.2019 по 04.2023 (4 роки 3 місяці)
ТОВ "Лабурнум" мережа магазинів "Yves Rocher", Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

• Забезпечення виконання плану продажів магазину.

• Пошук нових співробітників та їх адаптація.

• Навчання персоналу, координація та контроль його роботи.

• Аналіз економічних показників магазину.

• Розробка та реалізація заходів щодо збільшення продажів.

• Забезпечення дотримання стандартів та вимог компанії (мерчандайзинг, стандарти обслуговування, знання продукції, техніки продажу).

• Облік товарів, участь в інвентаризації.

• Оперативне управління магазином (чистота, господарські питання тощо).

Особисте досягнення: розробка навчального посібника для мережі магазинів.

Продавець-консультант

з 02.2012 по 01.2019 (6 років 11 місяців)
ТОВ «Лабурнум» мережа магазинів "Yves Rocher", Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

• Консультація клієнтів у торговому залі.

• Дотримання стандартів обслуговування, прийнятих у компанії.

• Робота з касовим апаратом.

• Підготовка торгового залу для роботи.

• Підтримка чистоти та порядку у торговому залі.

• Контроль та збереження матеріальних цінностей.

Завідуюча магазином

з 04.2010 по 10.2011 (1 рік 6 місяців)
Мережа магазинів «Золото Клеопатри», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

• Прийом, облік, продаж ювелірних виробів.

• Викладення на вітрині товару.

• Складання товарних звітів.

• Облік коштів.

• Підтримка магазину в належному стані.

• Розробка рекламних кампаній та макетів.

Особисті досягнення - запровадження системи кредитування і розстрочки на придбання ювелірних виробів шляхом ведення переговорів із представниками банків. Завжди проявляла ініціативу та розвивалася у компанії, відвідувала семінари та тренінги.

Менеджер зі збуту

з 07.2007 по 01.2010 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "Сервіс № 100". Автосалон., Кривий Ріг (Автобізнес та автосервіс)

• Виконання планових показників продажу автомобілів.

• Консультація клієнтів з асортименту, технічних характеристик автомобіля та послуг автосалону.

• Демонстрація автомобілів та додаткового обладнання клієнтам автосалону.

• Контроль за передпродажною підготовкою, оцінка готовності автомобіля до видачі клієнту.

• Видача автомобіля клієнту в термін, первинна консультація після продажу, інформування про сервісне обслуговування.

• Контроль належного стану автомобілів, представлених у салоні.

• Оформлення страховки.

• Виконання обов'язків маркетолога за сумісництвом.

• Брала участь в автомобільних виставках і презентаціях.

Освіта

Криворізький національний університет

Факультет економіки та управління бізнесом, спеціальність менеджмент ЗЕД, Кривий Ріг
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)

Магістр.

Криворізький технічний університет

Факультет економіки та управління бізнесом, спеціальність менеджмент, Кривий Ріг
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Бакалавр.

Додаткова освіта та сертифікати

Криворізький економічний інститут. Спеціальність: «податковий облік та звітність».

з 12.12.2011 р. по 16.01.2012 р.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Наполегливість Уміння аналізувати Poster Key CRM Управлінські навички

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Німецька — середній

Рекомендації

Соколенко Олена Юріївна

Соколенко Олена Юріївна

Виконавчий директор, Мережа магазинів «Золото Клеопатри»

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Мені характерні чесність, відкритість, тактовність, відповідальність, комунікабельність, креативність.

Вважаю, що ніколи не пізно відкрити в собі новий потенціал для кращого пізнання самого себе.
Маю творчий підхід до роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: