Резюме від 27 квітня 2022

Елена

Руководитель, помощник руководителя, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Логист транспортный

з 06.2020 по нині (3 роки 11 місяців)
Тов Корса, Одеса (Транспорт, логістика)

обработка заказов клиентов, работа с перевозчиками и транспортными заказчиками
поддержка деловых отношений с заказчиками и перевозчиками
полный цикл организации и контроль процесса перевозок
документальное сопровождение процесса перевозок
составление отчетности, работа с файлами Excel, внесение сделки в программу 1С.

Помощник бухгалтера

з 01.2020 по 05.2020 (4 місяці)
Фортуна, Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Оприходование товаров и их движение по складам

Ведение управленческого учетапроизводственного предприятия.
Взаимодействие с бухгалтером по ведению налогового учёта.
Формирование первичной и кадровой документации.
Контроль и осуществление всех платежей.
Работа с контрагентами, ведение взаиморасчетов, деловая переписка.
Ведение кассы предприятия.
Формирование отчетов
Складской учет

Додаткова інформація

Шерстюкова Олена Олександрівна

Дата народження: 20.05.1974р.
Моб.телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: одружена
Діти: син 1992р.н.,донька 1997р.н.


Освіта: 1992-1999 Одеська державна академія харчових технологій; факультет «Економіка підприємства», присвоєно кваліфікацію інженера-економіста;
2007-2010 Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (м.Київ), факультет «Фінансово-кредитний», присвоєно кваліфікацію
спеціаліста з банківської справи.

Досвід роботи: 01.08.1991р. - 27.07.1995р. - Одеський рибкомбінат, контролер Яківської ділянки ;
01.08.1995р. - 01.12.1999р. - бухгалтер в приватному підприємстві ; 05.05.2000р. - 31.08.2000р. - КП «Черкасиводоканал» , економіст
планово-виробничого відділу ;
01.09.2000р. - 07.07.2002р .- ЧФ АКИБ «УкрСиббанк», касир ;
08.07.2002р. - 13.01.2006р. - ЧФ АКИБ «УкрСиббанк»,спеціаліст відділу валютних операцій УОС ;
16.01.2006р.-01.04.2008р.-ЧФ АКБ «Мрія», після реорганізації - Банк «ВТБ», начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності ;
02.04.2008р.-31.05.2011р.- ЧФ ЗАТ «ОТП Банк», після реорганізації
відділення АТ «ОТП Банк» в м.Черкаси , начальник відділу клієнтських рахунків ;
01.06.2011р. - 14.12.2012р. - відділення АТ «ОТП Банк» в м.Черкаси, начальник відділу обслуговування клієнтів.
17.12.2012р. - 22.05.2012 АТ «ОТП Банк» в м.Київ, провідний економіст відділу контролю імпортних операцій управління валютного контролю.
23.05.2013р. по 30.03.2014р.
ФАТ «ІМЕКСБАНК» в м.Одеса, начальник відділення.
01.04.2014р.по 14.12.2015р. Старший операційний менеджер
ПАТ Діамантбанк
15.12.2015р.по 19.05.2017р.
Директор вiддiлення ПАТ Діамантбанк


Функціональні
обов’язки:- організація роботи та забезпечення виконання планових
показників діяльності відділення;
-забезпечення організації та своєчасного виконання якісного
розрахунково-касового обслуговування клієнтів Банку;
- забезпечення організації та контролю на належному рівні, оперативної та якісної роботи з готівковими коштами та іншими цінностями;
- координація та контроль загальних організаційних питань ,
з метою забезпечення ефективної поточної діяльності відділу;
- залучення нових клієнтів роздрібного бізнесу;
- здійснення продажу повного спектру банківських продуктів для клієнтів роздрібного бізнесу, СМБ, корпоративного бізнесу;
- супроводження та контроль за експортно-iмпортними операцiями юридичних осiб.

Знання мов:Українська та російська - вільно, німецька та англійська – початковий рівень.

Додаткова
інформація:- маю досвід роботи по супроводженню банківських операцій, касових операцій та валютного контролю;
- знання бухгалтерського, валютного законодавства України;
- вiльний користувач ПК, маю досвід роботи з програмами Клієнт-Банк, Lotus Notes, B2, CAБ «SAKR» , САБ « Cash» , MS WORD, MS Excel, 1С: Предприятие 7.7;
- формування статзвiтностi, аналіз діяльності підприємства;
- маю водійські права та власний автомобiль

Особисті якості: Організаційні здібності, відповідальність, вміння організувати роботу в команді, бажання навчатися та прагнення до професійного розвитку, ініціативність, орієнтація на результат, комунікабельність , цілеспрямованість , порядність , вміння систематизувати , аналізувати та обробляти інформацію, вміння вживати заходи щодо усунення виявлених недоліків в роботі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: