Резюме від 15 грудня 2023 PRO

Альбіна

Адміністратор, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Бориспіль
Готовий працювати:
Бориспіль, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Приймальник замовлень

з 06.2020 по 05.2023 (2 роки 11 місяців)
ПрАт "Тернопільський молокозавод", Філія Київ-молоко, Київ (Харчова промисловість)

- Щоденний звіт для керівництва та торгового відділу (аналітика виконання планових продажів);
- Виконання доручення начальника торгового відділу;
- Встановлення знижок для клієнтів лінійного роздрібу та Horeca;
- Прийняття по телефону замовлення від клієнтів роздрібної торгівлі;
- Забезпечення необхідними матеріалами для подальшої роботи торгового відділу (друк договорів поставки, прайс-листи, аналітика планових продажів, акти звірки);
- При необхідності відвідування торгових точок відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи послідовність візитів (вразі відсутності торгового представника (лікарняний, відпустка, звільнення));
- забезпечення наявності повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території;
- контроль викладки товару за корпоративним блоком в торгових точках;
- контролювання дебіторської заборгованісті клієнтів, ведення переговорів щодо своєчасного погашення заборгованості клієнтами;
- Формування та роздруківка маршрутних листів.

Адміністратор відділу кузовного сервісу

з 03.2020 по 04.2020 (1 місяць)
ТОВ "Віді Автострада", Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Надання інформаційних та консультаційних послуг клієнтам кузовного сервісу.
- здійснення запису клієнтів на кузовний ремонт.
- Ведення журналу попереднього запису.
- Забезпечення безперервного процесу прийому клієнтів консультантами.
- відстеження надходження оплат і запасних частин за рахунками кузовного сервісу, а також інформування клієнтів про надходження оплат, запчастин та запрошення на ремонт.
- ведення архіву кузовних ремонтів.
- Формування звіту щодо кількості виконаних калькуляцій, звіту з продажу послуг сервісу та запчастин.
- Контроль руху та своєчасного надходження документів до структурних підрозділів брендів Компанії.

Адміністратор по роботі з клієнтами відділу обслуговування автомобілів

з 05.2018 по 02.2020 (1 рік 9 місяців)
Філія "Автоцентр на Столичному", Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Щоденний звіт для керівництва (кількість машинозаїздів, кількість оформлених ДО та КАСКО).
- Організація зустрічі клієнтів.
- Внесення нових клієнтів до бази 1С, видача карт лояльності.
- Надання інформаційних та консультаційних послуг клієнтам сервісу.
- Запис клієнта на обслуговування технічного обслуговування.
- Запис клієнта на комплексне миття.
- У столі замовлень, а також у зоні відпочинку контроль наявність, асортимент, належний вигляд та правильне розміщення рекламної продукції на столах та стендах.
- замовлення на канцелярію, візитних карток, рекламного матеріалу для клієнтів.
- Своєчасне реагування на можливі нестандартні чи конфліктні ситуації з клієнтами та їх вирішення.

Старший адміністратор відділу продажу

з 08.2016 по 07.2017 (11 місяців)
ТОВ "НІКО ЦЕНТР КИЇВ", автосалон MITSUBISHI, Киев (Автобізнес та автосервіс)

- Щоденне ведення звітності для імпортера (контракти, дзвінки, відвідування, звіт із тест-драйву);
- Щотижневий звіт з реалізації автотомобілів для керівників автосалону.
- Документальний супровід для реалізації автомобілів: формування актів, накладних, сервісних книжок);
- документальний супровід реєстрації автотомобілів у державних органах: нові авто та трейд-ін(б/в);
- закупівля та отримання транзитних номерів (виїзд до Депаратменту ДАІ);
- ведення журналу реєстрації довідок-рахунків для звітності у державних органах;
- Забезпечення відділу продажу документами необхідними для роботи, а також прайсами, цінниками;
- Складання товарного звіту для бухгалтерії.

Касир, продавець-консультант

з 11.2015 по 02.2016 (3 місяці)
ТОВ "САВ-ДИСТРИБ'ЮШН" - магазин "Фокстрот", Київ (Роздрібна торгівля)

- ведення касових операцій;
- робота з касовою технікою: апаратом, терміналом, сканером;
- Складання звітності, ведення касової книги;
- інкасація;
- Переоцінки;
- прийом, облік, видача, зберігання коштів;
- підготовка торгового залу до відкриття, здавання магазину під охорону;
- прийом та підготовка до продажу товару;
- Забезпечення цінниками та захисними магнітами;
- Контроль за відповідністю ціни на ціннику;
- Викладення товару, контроль над поповненням вітрини та наявністю відсутніх одиниць;
- наявність правильної ціни ціннику;
- Здійснення продажу на касі з випискою чека та гарантійного талона;
- утримання в чистоті торгового залу і асортименту товару, що знаходиться в ньому;
- Оформлення повернень з дотриманням усіх прав споживачів;
- проведення інвентаризації.
- Наявність правильної ціни на ціннику;

Освіта

Київський кооперативний інститут бізнесу і права

Правознавство, Київ
Вища, з 2013 по 2020 (7 років)

Бакалавр

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Администрирование Кассовая дисциплина

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: