Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Мария

Бухгалтер

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер фоп

з 07.2023 по нині (10 місяців)
Curaprox, Київ (Роздрібна торгівля)

Повний супровід 8 ФОП 2 група
Ведення 9 торгових точок по торгових центрах в Києві
Реєстрація ПРРО, встановлення РРО
Оплата податків, здача звітності по ФОП
Заробітна плата, кадровий облік
Клієнт-банк, ligpay, фіскалізація наложок через чекбокс

Бухгалтер фоп

з 09.2022 по 07.2023 (10 місяців)
Bonlook, Київ (Роздрібна торгівля)

Повний супровід бухгалтерсього обліку таких магазинів одягу як Marella, Luisa Cerano, Brax, Marc Aurel, Marina Rinaldi, Riani
1. Ведення (відкриття/закриття) ФОП 2, 3 гр (12 шт);
2. РРО; ПРРО; LigPay
3. Розрахунок заробітної плати (40 чол);
4. Кадровий облік;
5. Здійснення оплат через клієнт-банк (Приватбанк)
6. Внесення в 1С (8.2);
7.Здача звітності через Medoc , електронний кабінет

Бухгалтер

з 04.2019 по 09.2022 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "Дизель Студіо", Київ (Шоу-бизнес, искусство, культура)

1) Нарахування заробітної плати працівникам 2 ТОВ та по договорам ЦПХ
2) Кадровий облік ( прийняття, звільнення, заповнення трудових книжок, повідомлення в податкову про прийом співробітника)
3) оформленням відряджень;
4) авансові звіти;
5) резерв відпусток
6) клієнт-банк ( рознесення виписки в 1С, набиття платежів і оплата)
7) первинні документи, акти звірок з контрагентами
8) ведення ФОП (2-3 групи);
9) Об'єднана звітнійсть ПДФО та ЄСВ, 1ПВ

Бухгалтер

з 05.2017 по 03.2019 (1 рік 10 місяців)
ТМ Комильфо, Киев (Роздрібна торгівля)

1. Регистрация/закрытие ФЛП 2,3 гр.
2. Ведение книги учёта доходов.
3. ТОВ на едином налоге 5%, и 3% с НДС.
4. Расчет зп (30 чел).
5. Кадровый учет, хранение трудовых книжек.
6. клиент-банк (Приватбанк)
7. Ввод и обработка документации в 1С (приходных, расходных, возвратных накладных, актов выполненных работ, выписка счетов-фактур, выписка доверенностей);
8. Производство (отчет производства за смену);
9. Склад ( инвентаризация, оприходование, списание)
10. Сдача отчетов (Медок, Электронный кабинет)
11. Ввод ОС в эксплуатацию, списание ОС, перемещение.

Бухгалтер

з 10.2016 по 08.2017 (10 місяців)
ТОВ ГК УкрСпецТепло, Киев (Энергетика)

- выписка и регистрация налоговых накладных;
- регистрация входящего налогового документа;
- ввод и обработка первичной документации в 1С (приходных,расходных,возвратных накладных, актов выполненных работ, выписка счетов-фактур, выписка доверенностей);
-контроль 631, 361, 6432.
-клиент-банк,разнесение банковской выписке в программу, проведение платежей.
- расчет зп
- проведение в програме МЕДОК (отправка запроса про прием на роботу, отчет по ЕСВ)

Бухгалтер

з 12.2014 по 10.2016 (1 рік 10 місяців)
ТОВ Город Дверей, Киев (Торговля)

Разноска банковских выписок
Работа с первичной документацией (формирование счетов, актов оказания услуг, приходных накладных, в базе 1С);
Проведение сверок с контрагентами;
Контроль наличия оригиналов документов, подписанных клиентами;

Главный специалист

з 11.2011 по 11.2014 (3 роки)
Национальная комиссия, осуществляющая государственное регулирование в сфере коммунальных услуг,, Киев (Услуги для населения и бизнеса)

Подготовка проектов ответов на запросы. Организация плановых и внеплановых проверок лицензиатов в сфере централизованного водоснабжения и водоотведения. Рассмотрение анализа документов и актов об осуществлении государственного надзора (контроля) в сфере услуг по централизованному водоснабжению и водоотводу. Подготовка проектов решений Комиссии.
предоставление консультаций о порядке формирования цен и тарифов в сфере теплоснабжения. Участие в разработке проектов постановлений, распоряжений, приказов и форм отчетности Комиссии. Анализ нормативно-правовых актов в сфере теплоснабжения.

Освіта

Національний університет водного господарства та природокористування

Економіка підприємства, Рівне
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Облік і аудит, магістр

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Пользователь ПК Клиент-Банк 1С УТП

Додаткова інформація

Особисті якості: комунікабельна, не конфліктна. Люблю навчатись новому. Шкідливих звичок немає. Живу в Солом‘янському районі. Розглядаю гібридний графік роботи, тобто 1-2 дні можливість працювати з дому

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: