Лілія
Керівник проєктів, event-, акаунт-, менеджер із зв'язків з громадськістю, 45 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2660426
Досвід роботи
Керівник проектів
з 05.2019 по нині
(5 років)
ТОВ "PRS", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Обов'язки:
- Комунікації з представниками ЗМІ
-Розміщення матеріалів у друкованих та онлайн ЗМІ
-Організація івентів для Замовника під ключ: внутрішні маркетингові івенти компанії, пресзустрічі, онлайн-трансляції.
-Розробка креативних ідей
-Написання сценарію заходів
-Складання бюджетів
-Пошук локацій
-Складання меню
-Організація технічного оснащення заходу
-Пошук підрядників та комунікація по всій Україні
-Організація логістики
-Замовлення брендованої продукції
-Постійний контакт Клієнт-Підрядник
- Підготовка презентацій
- Розробка медіа-планів
- Співпраця з продакшенами
- Контроль виконання роботи підрядників на всіх етапах
-Ведення декількох проєктів одночасно
Директор з маркетингу
з 08.2017 по 05.2019
(1 рік 9 місяців)
ТОВ "Фінансовий клуб", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Обов'язки:
•організація семінарів, засідань, тренінгів для представників фінансового сектору;
•пошук актуальних тем та наповнення програм заходів;
•комунікації із спікерами;
•запрошення учасників заходів;
•пошук локацій;
•організація технічної підтримки заходу та оснащення, в залежності від формату заходу;
•складання бюджету;
•організація харчування, складання меню;
•робота з підрядниками (кейтеринг, поліграфія і т.п);
•пошук партнерів, спонсорів та комунікації із ними;
•займаюсь плануванням роботи компанії, в частині проведення заходів;
•підготовка презентацій до заходів;
•робота з базою даних (оновлення, доповнення);
•пошук нових напрямків та сфер розвитку компанії;
•написання сценарію Церемонії нагородження;
•запрошення артистів;
•написання відео та звукового сценарію до Церемонії нагородження;
•співпраця з відеоопертором у підготовці ролику;
•повний контроль на майданчику;
•організацію внутрішніх івентів компанії;
•ідеї подарунків для партнерів;
•написання комерційних пропозицій для партнерів;
Досягнення:
За час роботи запровадила два нових формати заходів: профільні семінари та тренінги для HR-спільноти.
Організувала Церемонію нагородження на понад 200 осіб на дуже високому рівні, що підверджують відгуки учасників, фото та відео-матеріали.
Керівник проекту
з 02.2017 по 08.2017
(6 місяців)
Освітній простір INVEGA https://invega.com.ua/, Киев (Освіта, наука)
Обов'язки:
- наповнення простору заходами;
- організація тренінгів "під ключ";
- пошук актуальних тем для заходів;
- пошук і комунікації зі спікерами;
- контроль роботи проекту (4 людини);
- написання текстів для постів і для розсилок;
- розробка концепції роботи простору;
- пошук партнерів;
- робота з сайтом і його вдосконалення; ;
- Google analytics;
- робота в CRM системі Redmine;
- робота з договорами та документацією;
- креативні ідеї, акції;
- пошук орендарів (з метою, щоб простір ніколи не пустувало)!
- ведення бази.
Досягнення:
- підвищилася пізнаваність простору;
- збільшення клієнтської бази;
- розширення напрямків і тематик тренінгів, майстер-класів, ворк-шопів;
- завдяки моєму контролю і аналізу, були виправлені помилки у налаштуванні аналітики, що дало можливість виправити недоліки і підвищити відвідуваність сайту.
Event-менеджер
з 12.2015 по 01.2017
(1 рік 1 місяць)
Multi Brand Marketing, Киев (Маркетинг, реклама, PR)
Організація конференцій, тренінгів, вебінарів. Пошук локації. Повне облаштування залу, згідно з форматом заходу. Підготовка бюджету. Комунікації з підрядниками. Пошук партнерів. Замовлення готелів, трансферу, проїзду (найкращий варіант ціна/зручність). Підготовка поліграфічної продукції. Написання сценарію заходу. Організація харчування. Підбір технічного обладнання для офлайн заходів і для онлайн-трансляцій. Організація пересилки продукції по всій Україні та за її межі.
Організація вечірок для VIP.
Підготовка звітів з проведення заходу.
Досягнення:
Проведення на найвищому рівні 3-о денної конференції на 650 учасників (відеостіни, 5 камер з трансляцією, VIP гості, харчування, поліграфія, сценарій відеоряду, сценарій аудіосупроводу, партнери).
Дистанційний пошук приміщень, обладнання, партнерів. Організація проживання, харчування, перелетів, трансферу спікерів. Робота з волонтерами. Замовлення поліграфічної продукції
Чому досягнення? тому, що все організовувалось дистанційно і зал бачила ввечорі, на передодні заходу, під час монтажу майданчику.
Заступник директора
з 05.2015 по 12.2015
(7 місяців)
Консалтингова компанія "КІМО", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Обов'язки:
Планування та проведення семінарів, тренінгів, майтер-класів. Пошук актуальних тем заходів. Пошук та комунікації з лекторскьким складом. Підготовка програми заходу. Робота з сайтом компанії (наповнення, редагування в програмі Wix). Напис текстів для розсилки. Налаштування розсилки в MailChimp.
Досягнення:
Розширення тематики заходів. Залучення нових спікерів (залишила компанії дуже корисні звязки).
Завідувач сектору освітньої роботи
з 02.2011 по 04.2015
(4 роки 2 місяці)
ВГО Асоціація платників податків України, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
OПланування та проведення заходів з нуля (практикуми, тренінги, вебінари, інтернет-конференції, семінари, міжнародні конференції, форуми, бізнес зустрічі для VIP-клієнтів, круглі столи) від 10 до 600 учасників;
oОрганізація конкурсу дитячої творчості :написання сценарію, організація з нуля).
o Організація корпоративних заходів для колективу;
oПошук місця проведення заходу по всій території України;
oЗатвердження бюджету;
oПроведення телефонних переговорів;
oНаписання офіційних листів до Центральних органів влади України.
oОрганізація та розподіл роботи підлеглих;
oРозробка теми й програми заходу
o Написання сценарію;
oПошук спікерів-доповідачів на заходи;
oПошук та запрошення учасників заходів;
oСкладання меню харчування учасників;
oЗатвердження всіх організаційних питань;
oРеєстрація учасників;
oРобота з підрядниками;
oФормування та ведення бази даних учасників;
oРозробка концепції рекламних матеріалів;
oПошук нових форм проведення освітніх програм;
oКоординація роботи Територіальних підрозділів (у 25 областях України) у напрямку масово-роз'яснювальної роботи для платників податків;
oСкладання щоквартальної звітності роботи відділу та роботи Територіальних підрозділів освітніх заходів;
oНаписання аналітичних матеріалів до доповідей по роботі відділу.
За час роботи організувала понад 80 заходів по всій Україні.
Помічник керівника
з 05.2010 по 02.2011
(9 місяців)
ТОВ "Поліал", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Підготовка, оформлення, робота з договорами, акти, рахунки (1: С), Клієнт-банк. Пошук і підбір персоналу. Прийом дзвінків (міні АТС), вхідна/вихідна кореспонденція. Ділове листування з клієнтами. Забезпечення офісу. Вирішення всіх організаційних і внутрішніх питань. Облік кадрів.
Менеджер з комерційної діяльності та управління, помічник керівника.
з 05.2006 по 03.2010
(3 роки 10 місяців)
ТОВ "КАМАН", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)
Робота з клієнтами, ведення вхідної/вихідної документації, технічних розрахунків, оформлення і робота з договорами, організація презентацій, виставок, створення маркетингової концепції, розміщення реклами. Планування робочого дня керівника. Госп. забезпечення офісу, поточні питання офісу. Пошук і підбір кадрів. Вирішення організаційних питань. Координація роботи виробництва за термінами, план відвантажень.
Розширення клієнтської бази підприємства, розширення бази постачальників, успішну участь у щорічних тематичних виставках
Освіта
Академія Муніципального Управління
Спеціаліст «Фінанси», кваліфікація «Економіст»., Киев
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Навчальний Бізнес-центр «Анастасія» при Міжнародній Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ).
з 03.2014 по 06.2014,«Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»
Навчальний Бізнес-центр «Анастасія».
з 13.10.2005 по 31.01.2006, Фінансовий директор, присвоєно кваліфікацію КП № 1210.1.
Знання мов
- Турецька — середній
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Професійні навички
Вміння ефективно організовувати роботу, знаходити вихід в складних і стресових ситуаціях.
Вести декілька проектів одночасно.
Особисті якості
Пунктуальна, чесна, енергійна, відповідальна, ініціативна.
Додатково:
Готовність до відряджень.
Схожі кандидати
Бренд-менеджер, операционный управляющий директор, пресс-атташе (PR, связи с общественностью)
Київ, Дистанційно
PR-менеджер, спеціаліст із комунікацій, зв'язків з громадськістю, прес-секретар
Київ, Львів, Дистанційно
Проєктний менеджер, project manager, керівник проєкту
25000 грн, Київ, Львів
,
ще 3 міста
PR-директор, керівник проєктів (PR, маркетинг)
45000 грн, Київ, Дистанційно
COO, керівник відділу, операційний менеджер, project manager, event, art director
Київ