Резюме від 1 квітня 2024 PRO

Жанна

Менеджер з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 09.2023 по 02.2024 (5 місяців)
ТОВ "Asgard Company", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Підбір персоналу(повний цикл, від написання вакансії до адаптації працівника).
Табелювання працівників, участь у розробці зарплатного фонду.
Розробка та написання посадових інструкцій, пропозицій по роботі.
Формування аналізу ринку праці. Робота з людьми по всій Україні.
Налаштування CRM систем для роботи.
Написання інструкцій для роботи в CRM системі.
Навчання працівників роботі в CRM системі.
(Робота віддалена).

Менеджер з персоналу, спеціаліст по налаштуванню CRM систем

з 06.2021 по 07.2023 (2 роки 1 місяць)
Самозайнята особа, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)

Пошук та підбір персоналу згідно з запитом замовника.
Написання текстів вакансій та розміщення їх на сайтах з пошуку роботи.
Адапратація працівників.
Налаштування CRM систем для роботи.
Написання інструкцій для роботи в CRM системі.
Навчання працівників роботі в CRM системі.

Менеджер з персоналу

з 01.2021 по 05.2021 (4 місяці)
Мережа магазинів "Деликат", Черкаси (Роздрібна торгівля)

Підбір персоналу.
Підготовка кадрів до відкриття нового роздрібного магазину.
Адаптація нових працівників.
Ведення кадрової документаціїя
Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників згідно із законодавством про працю, положеннями, інструкціями та наказами керівника.
Формування та ведення особових справ працівників.
Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книг.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіка відпусток.
Розробка та використання кадрової документації (розпорядження, положення, посадові інструкції).
Участь у формуванні фонду оплати праці для працівників.
Робота у програмі 1С8.

Управляюча фірмовим магазином

з 10.2018 по 02.2019 (4 місяці)
КФ "СHARLOTTE", Черкаси (Роздрібна торгівля)

Забезпечення виконання плану продажу.
Щоденна перевірка готовності магазину до роботи (якість продукції, викладення вітрини товару, санітарних умов).
Забезпечення дотримання працівниками стандартів підприємства. Перевірка правильності заповнення документації, що з продажем товару, ведення касової дисципліни. Складання замовлень продукції.
Участь у процесі інвентаризації.
Моніторинг товарного запасу, товарообігу з кожної окремої категорії продукції.

Менеджер з персоналу

з 04.2018 по 09.2020 (2 роки 5 місяців)
КФ "СHARLOTTE", Черкаси (Харчова промисловість)

Підбір персоналу.
Адаптація нових працівників.
Ведення кадрової документації
Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників згідно із законодавством про працю, положеннями, інструкціями та наказами керівника підприємства.
Формування та ведення особових справ працівників.
Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книг.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіка відпусток.
Розробка та використання кадрової документації (розпорядження, положення, посадові інструкції).
Участь у формуванні фонду оплати праці для працівників підприємства.
Робота у програмі 1С8.

Регіональний менеджер з персоналу

з 03.2017 по 11.2017 (8 місяців)
ООО "КОМФИТРЕЙД", Черкаси (Роздрібна торгівля)

Заповнення штату магазинів регіону (9 магазинів, понад 200 осіб).
Набір, відбір та оцінка претендентів. Проведення співбесід із кандидатами.
Спостереження за ринком праці, володіння інформацією щодо ситуації з кадрами, середньої заробітної плати на ринку та інформування про це керівництва.
Організація програм стажування, навчання, підвищення кваліфікації, атестації працівників, розробка, організація та проведення тренінгових, соціальних програм.
Участь в адаптації нових співробітників, супровід стажувань. Аналіз ефективності співробітників та ротації персоналу в регіоні.
Розробка програм з розвитку персоналу, планування кар'єри, навчання та підвищення кваліфікації кадрів, оцінка ефективності навчання.
Мотивація співробітників компанії, індивідуальний підхід до кожного працівника.
Формування кадрового резерву у регіоні.
Робота із системами CRM.

Спеціаліст по роботі з клієнтами

з 02.2016 по 03.2017 (1 рік 1 місяць)
ООО "КОМФИТРЕЙД", Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обслуговування вхідних дзвінків клієнтів (гаряча лінія), обробка замовлень на техніку (вихідна лінія).
Продаж техніки, супутніх товарів та послуг.
Сервісна допомога клієнтам у телефонному режимі.
Виконання та перевиконання плану продажу.
Прослуховування дзвінків та виконання стандартів обслуговування клієнтів на рівні 95-100%.

Освіта

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ

Юридичний, Дніпро
Незакінчена вища, з 2013 по 2015 (2 роки)

Дніпропетровський транспортно-економічний коледж

Юридичний, Дніпро
Середня спеціальна, з 2009 по 2013 (4 роки)

Знання і навички

Підбір персоналу для рітейлу Проведення групової співбесіди Підбір керівного персоналу Підбір виробничого персоналу Ведення кадрового обліку Оцінка персоналу Масовий рекрутинг Користувач 1С Користувач ПК

Знання мов

  • Турецька — середній
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Шукаю роботу віддалено. Розгляну варіанти роботи в різних сферах.

Схожі кандидати

HR-менеджер
20000 грн, Київ, Дистанційно

Менеджер, помічник рекрутера
Глобине, Дистанційно

HR-менеджер
Вінниця, Дистанційно

Рекрутер
Дистанційно

HR-менеджер
Інші країни, Дистанційно

Рекрутер
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: