Резюме від 8 лютого 2024 PRO

Світлана

Бухгалтер-військовослужбовець, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер-військовослужбовець

з 03.2022 по нині (2 роки 2 місяці)
ЗСУ, Кропивницький (Сили оборони)

Ведення обліку МТЗ 3-х служб, складання первинної документації, фінансової та податкової звітності, м/о, зведення показників до кошторисів, карток аналітичного обліку, відкритих асигнувань по загальному та спеціальному фондам у розрізі програм (у т.ч. субвенції, благодійка в НФ), нарахування різних видів компенсацій військовослужбовцям, формування заявок на виплату компенсацій, приймання участі в інвентаризаціях. Налагодження обліку служб МТЗ.

Бухгалтер

з 06.2019 по 03.2022 (2 роки 9 місяців)
ТОВ"Аудитконсалтинггруп", Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення всіх ділянок обліку на підприємствах різних форм власності

Бухгалтер

з 06.2018 по 06.2019 (1 рік)
ТОВ «Медтехніка ОРТО», Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обов‘язки:
- реєстрація податкових накладних та коригувань до них;
- реєстрація РРО та книг ОРО;
- ведення товарного обліку (переміщення, реалізація, оприходування);
- звірка взаєморозрахунків з контрагентами та залишків товарів;
- формування звітів комісіонерів про продаж товарів, коригувань боргу;
- звірка чеків ККМ та звітів про роздрібну торгівлю;
- проведення платежів;
- контроль та відповідальність за додержанням порядку оформлення первинних документів;
- ведення подорожніх листів, списання ПММ;
- ведення та списання ТМЦ;
- перевірка та архівація касових книг;
- формування куточка споживача;
- тощо.

Помічник керівника

з 06.2017 по 06.2018 (1 рік)
ПрАТ "ДОПАС", Дніпро (послуги населенню)

Обов’язки:
- ведення кадрового обліку;
- організація нарад та участь в них, ведення протоколів нарад та контроль за виконанням протокольних рішень;
- робота з документами та їх аналіз;
- організація работи керівника та виконання його доручень;
- реєстрація РРО, облік та оформлення книг ОРО;
- тощо.

Бухгалтер

з 02.2017 по 06.2017 (4 місяці)
ТОВ "СК "СПУТНИК", Дніпро (надання послуг з ведення бухгалтерського обліку підприємств)

Обов’язки:
- ведення бухгалтерського обліку 20 об’єднань співвласників багатоквартирного будинку;
- складання та подання фінансової звітності;
- контроль та відповідальність за додержанням порядку оформлення первинних документів.

Головний спеціаліст відділу обліку та звітності

з 12.2015 по 02.2017 (1 рік 2 місяці)
Управління соціального захисту населення Соборної районної у місті Дніпрі ради, Дніпро (Державні організації)

Обов’язки:
- ведення бухгалтерського обліку;
- складання і подання фінансової та статистичної звітності;
- контроль та відповідальність за додержанням порядку оформлення первинних документів, розрахунків та платіжних зобов’язань;
- тощо.

Головний спеціаліст сектору з питань праці

з 05.2011 по 12.2015 (4 роки 7 місяців)
Управління соціального захисту населення Знам’янської районної державної адміністрації Кіровоградської області, Знам’янка (Державні організації)

Досягнення: з травня 2011 року обіймала посаду провідного спеціалісті відділу з питань праці, з жовтня 2012 року - головного спеціалісті відділу з питань праці, з травня до грудня 2015 року - головного спеціаліста сектору з питань праці.
Обов’язки:
- аналіз стану та тенденцій соціального розвитку у галузі соціального захисту населення в межах району та вжиття заходів до усунення недоліків;
- взяття участі у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку району;
- розробка проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації та взяття участі у розробленні проектів рішень колегій районної державної адміністрації;
- підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів для подання начальнику управління соціального захисту населення Знам'янської райдержадміністрації та голові районної державної адміністрації;
- взяття участі у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
- розгляд в установленому законодавством порядку звернення громадян;
- забезпечення реалізації державної політики щодо соціального захисту працюючих у шкідливих умовах праці, дотримання вимог законодавства з питань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, охорони праці та пожежної безпеки в управлінні;
- у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення: здійснення повідомної реєстрації колективних договорів, їх перевірки на відповідність чинному законодавству та забезпечення зберігання копій; здійснення моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців; забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вжиття заходів до якісного проведення атестації робочих місць; взяття участі у розробленні районної програми зайнятості населення та у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці, аналіз стану їх виконання; забезпечення діяльності районної комісії у справах альтернативної (невійськової служби);
- взяття участі у роботі комісій, утворених при районній державній адміністрації;
- інформування населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснення громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації та на веб-сайті.

Головний бухгалтер

з 04.2010 по 05.2011 (1 рік 1 місяць)
Богданівьке державне комунальне підприємство "Сількомунгосп", Кіровоградська обл., Знам’янський р-н, с. Богданівка (Послуги для населення та бізнесу)

Обов’язки:
- ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку;
- складання та здача податкової, фінансової та статистичної звітності;
- контроль та відповідальність за додержанням порядку оформлення первинних документів, розрахунків та платіжних доручень;
- нарахування заробітної плати, у т. ч. розрахунок лікарняних та відпускних.

Освіта

Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Магістр державного управління, Дніпро
Вища, з 2013 по 2015 (1 рік 6 місяців)

Отримала другу вищу освіту за спеціальністю "Державне управління" та здобула кваліфікацію магістра державного управління

Кіровоградський національний технічний університет

Спеціаліст з фінансів, Кропивницький (Кіровоград)
Вища, з 2008 по 2009 (10 місяців)

Отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Фінанси" та здобула кваліфікацію спеціаліста з фінансів.

Кіровоградський кібернетико-технічний коледж

Бакалавр з фінансів, Кропивницький (Кіровоград)
Незакінчена вища, з 2002 по 2006 (3 роки 9 місяців)

Отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки "Економіка і підприємництво" та здобула кваліфікацію бакалавра з фінансів.

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet MS Office M.E.Doc Клієнт-Банк Парус 1С УВП

Рекомендації

  • Шевела Олександр Олександрович

    Шевела Олександр Олександрович

    Головний бухгалтер - начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, Управління соціального захисту населення Знам’янської районної державної адміністрації Кіровоградської області

    Контактні дані приховані
  • Видавська Вікторія Віталіївна

    Видавська Вікторія Віталіївна

    Головний спеціаліст відділу обліку та звітності, управління соціального захисту населення Соборної районної у місті Дніпрі ради

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Не палю, розлучена, маю сімнадцятирічну доньку. Хоббі – спорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: