Резюме від 2 травня 2024 PRO

Тетяна

Фінансовий керівник, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий керівник

з 03.2018 по нині (6 років 2 місяці)
Sibirske drevo s.r.o., Прага (Будівельна промисловість, деревообробка)

Начальник відділу постачання

з 09.2016 по 06.2017 (9 місяців)
ТОВ Украгроресурс, Харьков (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Начальник планово-економічного відділу

з 11.2015 по 09.2016 (10 місяців)
ТОВ АА "АГРОСВІТ": ТОВ "ГРАКИВСЬКІ КОМБІКОРМА", Харків (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення управлінського обліку:
- Звірка вхідних та вихідних потоків фінансових коштів.
- Контроль надходжень та видатків, залишки каса.
- Звітність продаж в розрізі магазинів, покупців, менеджерів.
- Розробка та впровадження системи КПІ.
- Нарахування ЗП, бонусів співробітникам.
- Оборотність товару.
- Складання звітів про прибутки і збитки / доходи та витрати (P & L), Сash Flow, Balance.
- Моделювання бізнес-плану.

Головний економіст

з 08.2011 по 06.2015 (3 роки 10 місяців)
ДП "ДГ "ЧЕРВОНА ХВИЛЯ" ІР НААН", Харківська обл. (Сільське господарство, агробізнес)

Основні обов'язки:
- Нарахування та перевірка заробітної плати;
- Консолідація та подання оперативної, фінансово-економічної звітності;
- Робота з первинною документацією по вирощуванню та реалізацією с.-г. культур;
- Аналіз та контроль щомісячного фінансового стану на підприємстві;
- Перевірка доцільності витрат підприємства;
- Складання щорічного бюджету підприємства;
- Контроль за дотриманням нормативного використання ПММ с.-г. техніки, розробка хронометражних карт на нову техніку
- Контроль робочого часу, аналіз використання трудових ресурсів;
- Розробка перспективних планів і комплексних програм розвитку виробництва (фінансовий план, зведений план , бізнес-план, БРК) плани економічного і соціального розвитку виробничого колективу, заходи вдосконалення роботи та управління;
- Управління та безпосередня участь у проведенні аналізу виробничо-фінансової діяльності господарства;
- Розробка положення про оплати праці, штатного розкладу та планово-нормативних документів;
- Керівницво структурними підрозділами підприємства, які виконують економічну роботу, сприяння впровадженню економічно доцільних рішень з управління виробництвом.
Досвід роботи в проведенні державних закупівелях (тендер), як замовник та участі в якості учасника.
Ведення переговорів з постачальниками, покупцями узгодження цінової політики, а також умов і об'ємів постачань, ведення продажів в інтернет-магазині, укладення договорів і контрактів з покупцями і постачальниками, їх супровід. Ведення претензійно-позовної роботи, супровід в судах, судова практика.

Освіта

ХУВС

Юридичний, Харків
Вища, з 2016 по 2017 (1 рік)

Диплом спеціаліста.
Друга вища освіта.

ХНАУ імені В.В. Докучаєва

Економіка підприємтсва, Харікв
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Диплом магістра з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Національна академія державного управління при Президентові України (Державне управління )

вересень 2011 рік

Знання і навички

MS Word MS Excel VBA 1С УВП Впровадження системи KPI Водійські права кат. B Управління підприємством

Знання мов

Чеська — просунутий

Додаткова інформація

За період роботи в ДП "ДГ "ЧЕРВОНА ХВИЛЯ" ІР НААН" працювала за суміщенням на посадах:
1. Фахівця з державних закупівель 2011-2013 роки
2. Юристконсульт 2015 - 2017 роки

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: