Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Віталій

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник фінансового директора

з 12.2021 по нині (2 роки 5 місяців)
ТОВ "Тас Агро", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-управління ліквідністю групи компаній;
-участь у розробці фінансової стратегії групи;
-контроль над витратами групи компаній;
-участь в автоматизації бізнес-процесів компанії;
-взаємодія із банківськими, лізинговими та іншими фінансовими установами;
-організація та контроль виплат дивідендів акціонеру;
-контроль за проведенням аудиту звітності за МСФЗ стандартами зовнішніми аудиторськими компаніями;
-податкове планування та контроль;
-розробка та аналіз різних моделей;
-організація процесу бюджетування, затвердження бюджету та контроль його виконання;
-організація формування звітності (P&L, Balance, Cash flow) та їх аналіз;
-контроль та оптимізація фінансових процесів в компанії;
-участь в написанні регламентів компанії;
-надання управлінської звітності керівництву Групи;
-організація та координація роботи підпорядкованих відділів

Фінансовий директор

з 12.2015 по 12.2021 (6 років)
ТОВ "Українські рисові системи Груп", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- впровадження управлінського та оперативного обліку холдингу «з нуля»;
- формування і стратегічне планування фінансової політики компаній холдингу;
- впровадження автоматизації 1С УПП Агро 8.3 в групі компаній та написання технічних завдань;
- податкове планування діяльності холдингу в розрізі юридичних компаній;
- робота з банками України в рамках розрахунково-касового обслуговування, кредитування та торгового фінансування (документарні акредитиви, інкасо)
- співпраця з лізинговими компаніями з питань придбання техніки у фінансовий лізинг;
- щомісячне формування управлінської звітності (P&L, Balance, Cash flow) та надання її інвестору в установлені терміни;
- управління фінансовими потоками (контроль за доходами і витратами, а також забезпечення ефективного використання ресурсів);
- побудова повноцінної системи бюджетного планування холдингу;
- контроль за зовнішньо-економічною діяльністю компаній;
- проведення фінансового аналізу проектів та розрахунок термінів окупності;
- досвід супроводження компаній нерезидентів зареєстрованих в офшорних юрисдикціях;
- формування платіжного календаря і контроль за його виконанням;
- управління фінансовою та бухгалтерською службою;
- проведення фінансово-економічного аналізу договорів компаній;
- аналіз та зниження фінансових ймовірних ризиків;
- написання регламентів та різних положень щодо регулювання діяльності холдингу;

Провідний економіст

з 07.2011 по 06.2015 (3 роки 11 місяців)
Кернел, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- оцінка та аналіз діяльності аграрних підприємств (більше 50 юридичних осіб);
- розробка, аналіз планів, прогнозів, бюджетів та аналіз фактичного їх виконання. Проведення план-факторного аналізу використання активів підприємств, доходів та витрат;
- аналіз облікової та управлінської інформації та надання рекомендацій менеджменту компанії щодо поліпшення ефективності господарських процесів;
- контроль формування фактичних витрат в рослинництві та тваринництві.
- організація проведень інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей на підприємствах;
- розробка Інструкцій, положень, регламентів, процедур з метою забезпечення та визначення правил здійснення господарських операцій;
- виїзна перевірка та аналіз господарських процесів з метою надання рекомендацій менеджменту щодо поліпшення їх ефективності;
- розробка та постановка технічних завдань по автоматизації облікових процесів в програмах 1С 7.7; 8.2 та IBM COGNOS;
- розробка інвестиційних проектів та аналіз їх реалізації;
- розробка та впровадження ефективної системи оплати праці персоналу агропідприємств;

Начальник планово-фінансового відділу

з 02.2009 по 07.2011 (2 роки 5 місяців)
Національний аграрний універстет, Київ (Вища освіта у галузі АПК)

- організація затвердження бюджету доходів і видатків, бюджету руху грошових коштів;
- аналіз управлінської інформації на надання рекомендацій керівництву щодо поліпшення ефективності господарських процесів;
- управління планово-фінансовим відділом;

Провідний економіст

з 07.2005 по 02.2009 (3 роки 7 місяців)
Національний аграрний універстет, Київ (Вища освіта у галузі АПК)

Освіта

Національний аграрний університет

Економічний, економіка підприємства, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років 3 місяці)

Кваліфікація магістр з економіки підприємства

Додаткова освіта та сертифікати

Центр бізнес технологій ТОТ (Київ, Україна), Практика фінансового контролінгу на підприємстві

2013

I-klass(Київ, Україна), Курс Microsoft Excel 2010 Поглиблений

2013

I-klass(Київ, Україна), Курс Програмування VBA в Microsoft Office Початковий рівень

2013

Hock Training (Київ, Україна), Практичні аспекти управлінського обліку при плануванні та оцінці ефективності діяльності компанії

2012

Розвиток управлінських компетенцій з метою ефективного управління (Компанія «Action Learning» )

2014

CAP/CIPA(Київ), "Фінансовий облік" по сертифікації на кваліфікаційний рівень CAP

2015

CAP/CIPA(Київ), "Управлінський облік" по сертифікації на кваліфікаційний рівень CAP

2016

Certified international professional accountant program certificate "CAP" №0018334

2017

Американо-Український міжнародний дослідницький університет "Анатомія лідерства"

2020

Фінансовий директор, Міжнародна бізнес-школа Laba

2022, 3 місяця

Знання і навички

MS Office 1С:Підприємство 1С УВП MS Power BI Cognos IBM

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Знання та практичне застосування управлінського обліку, методології економічного та фінансового аналізу, Положень (стандартів) бухгалтерського обліку та Міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS), господарського права.

Професійні навики та досягнення:
-організація і контроль з планування та виконання бюджетів підприємств.
-досвід постановки та впровадження управлінського обліку.
-досвід прийняття нестандартних рішень з метою пошуку резервів підвищення ефективності господарських процесів і розробка заходів щодо їх реалізації.
-досвід обробки та аналізу значних об’ємів облікової та аналітичної інформації компанії - багатопрофільного холдингу.
-досвід управління персоналом.

Ділові якості: комунікабельність, вміння працювати в команді на результат, здатність швидко навчатися, здатність до швидкого / самостійного прийняття рішень, вміння адаптуватися до змін.

Водійське посвідчення:
Права категорії "В"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: