Резюме від 19 квітня 2018

Кристина

Виконавчий керівник, керуючий проектами, начальник, управляючий, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор компанії - керівник проектів

з 02.2016 по нині (8 років 3 місяці)
ТОВ Джи Ті Ем. З 10.2017 злиття з партнерами компанії NEWVIVO, Киев (Сфера медичного маркетингу – мультиканальний маркетинг, програмні комплекси для лікарів, тестування фахівців тощо)

1.організація офісу з нуля:
- пошук приміщення,
- домовленості та підписання угод на оренду та других послуг (інтернет, комунальні, кореспонденції, найм прибиральниці, вода, канцтовари, інше)
- пошук \ покупка меблів, оргтехніки. Організація доставки;
- пошук персоналу як для роботи на постійній основі так и дистанційно (офіс менеджер, дизайнери, програмісти з розробки моб.додатків, розробка сайтів, сист.адміни)
2. Вивчення сфери розробки мобільних і веб додатків задля контролю якості виконання
3. Контроль роботи офісу, персоналу
4. Розробка тех.завдання програмістам для внесення змін в програму до його повної зміни
5. Консультації лікарів щодо роботи з продуктом
6. Вивчення програмного комплексу на технічному рівні. Формування тестів для лікарів в програмі, інформаційно-аналітичних блоків, вивантаження і аналітика
7. Занурення в сферу емейл маркетингу. Вивчено принципи, підготовлені макети для автоматичної розсилки, тестування
8. Участь в семінарах по мультиканальному маркетингу.
9. Організація з партнерами, участь та виступи в медичних конференціях
9. Проведення переговорів і презентацій продукту перед першими особами фарм.компаній
10. Підготовка щомісячної фінансової звітності
11. Організація і проведення розіграшів між лікарями.
12. Проведена велика робота з базами даних: систематизація, структуризація вручну, також за допомогою формул і макросів (по макросам поставлена задача, знайдений фахівець, прийнята робота)
13. Пошук і робота з бухгалтерією по аутсорсингу. Контроль роботи бухгалтера
14. Робота з юристами - пошук фахівців, узгодження і підписання необхідних документів для організації «ТОВ» і надання послуг з маркетингу
15. Підготовка презентацій
15. Розробка інструкцій
16. Створення і контроль ведення діловодства
17. Залучення і контроль роботи мед.представників по підключенню докторів до мобільного додатку.
18. Розробка макетів продукції – листівки, візитки
19. Смс-маркетинг – вивчення сфери. Формування відправок, тестування
20. Контроль роботи програмістів, тестування роботи програми
21. Підзвітність Засновникам
22. Налагодження процесу автоматичного отримування данних, реєстраціі.
23. Розробка форм тестування лікарів по программі дистанційної освіти
24. Пошук рішень

Адміністратор проектів

з 10.2014 по 12.2015 (1 рік 2 місяці)
Студія веб-дизайну Zen-webstedio, Київ (веб дизайн)

- адміністрування проектів,
- постановка задач співробітникам,
- роз приділення функцій для виконання проекту,
- кураторство, контроль за виконанням завдань,
- підготовка недільних та місячних планів студіїї, висновки щодо виконання,
- підбір кадрів, проведення співбесід
- контроль дій, термінів і якості копірайтерів, СЕО-фахівців, SMM-менеджерів, програмістів (у певній частині)
- управління репутацією бренда - нейтралізація негативу, збір зворотного зв'язку від цільової аудиторії і реакція на коментарі, вплив на громадську думку
- ведення акаунтів і їх модерація у всіх соціальних мережах
- щоденний моніторинг груп,
- контент-менеджмент - адаптація брендового контенту під формат блоку, постів, опитувань, написання текстів під формат соціальної мережі, розсилка і т.д.
- формування активної аудиторії - заохочення і стимуляція активних живих дій, обговорень серед Підписників на стіні групи;
- підготовка публікацій і спеціальних пропозицій , різного типу контенту;
- управління рекламою,
- ініціювання та проведення кампаній в соціальних мережах, акцій та конкурсів ;
- контроль термінів і якості реалізації кампаній в соціальних мережах, моніторинг витрачання бюджету на SMM
Причина звільнення – закриття проекту у зв’язку з від,їздом власника у Росію.

Головний фахівець Управління розвитку регіональної мережі

з 04.2008 по 09.2014 (6 років 5 місяців)
АТ "СБЕРБАНК РОССИИ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основні функціональні обов’язки:
- підготовка пакету документів в НБУ по відкриттю/передислокацію/закриттю відділення
- оплата в системі SAP за послуги НБУ при реєстрації відділень;
- забезпечення відділень документами, що входять в компетенцію Управління;
- підготовка Положень про відділення;
- збір матеріалів, підготовка Презентацій з виконання плану розвитку регіональної мережі для розробки стратегії розвитку банку та інших презентацій за потребою;
- розміщення й актуалізація бази даних відділень, адміністрування на внутрішньому сайті
- збір, контроль за актуальністю інформації в Паспортах відділень в аналітичній системі банку;
- супровід відділень в їх роботі. Взаємозв’язок з профільними відділами на питання вирішення проблем в роботі відділень;
- участь у розробці Шаблону презентацій по відкриттю відділень на Керуючий Комітет;
- формування архівних справ відділень банку;
- підготовка відрядних в системі SAP;
- підготовка та погодження наказів про відкриття/передислокацію відділень
- підписання, та реєстрація внутрішньобанківських документів в системі DOCS,
- контроль та ведення обліку за наявністю дозволів на проведення ремонтних робіт в орендованих приміщеннях під відділення банку;
- збір та актуалізація фотографій фасаду та інтер’єру відділень банку до та після ребредингу;
- супровід платіжних документів відділень на покупку канцтоварів, оплату комунальних послуг, оплату телефонних переговорів, звірка з бюджетом відділення;
- проплата в системі SAP за оренду приміщень;
- підготовка Презентацій по об’єктам під відділення Банку

Причина звільнення – скорочення департаментів під час війни.

Головний економіст управління розвитку та координації відділень

з 10.2006 по 04.2008 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Укрпромбанк»:, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основні функціональні обов’язки:
1. підготовка пакету документів в НБУ на відкриття відділення, реєстрація відділення в НБУ;
2.супровід відділень в їх роботі. Взаємозв’язок з профільними відділами на питання вирішення проблем в роботі відділень;
3.пошук варіантів приміщень з метою розширення мережі відділень філії за допомогою ЗМІ, Інтернет видань та співпраці з агенціями нерухомості;
4.фотографування об’єктів; первинний аналіз ефективності місцезнаходження приміщень під відділення філії;
5.контроль за своєчасним наданням орендодавцями рахунків-фактур на сплату орендних платежів та актів виконаних робіт;
6.контроль відповідність сум орендної плати, зазначених у рахунках-фактурах, з визначеними у договорах оренди;
7.контроль строків дії договорів оренди та своєчасне подовження термінів їх дії, або укладання нових договорів оренди;
8.підготовка та погодження договорів оренди та внесення змін до них.
9.підготовка та контроль за підписанням внутрішньобанківських супровідних документів щодо відкриття (заявки на покупку меблів, канцтоварів, розпорядження на відкриття внутрішньобанківських рахунків для відділення, заявки на комп’ютерну техніку та касову техніку, повідомлення фірмі-охороні про режим відділення та його співробітників, та ін.);
10.підготовка паспортів відділень, що включає в себе всю інформацію про відділення, його зовнішній та внутрішній вид. співробітників, та їх актуалізація
11.забезпечення керівників відділень перед початком роботи відділення необхідними інструктивними матеріалами, внутрішніми положеннями Банку та банківськими продуктами, консультаціями, бланками, журналами, рекламною продукцією та іншими матеріалами;
забезпечення керівника відділення пакетом документів, що регламентують діяльність новостворюваних відділень Філії.

Причина звільнення – пропозиція від інших роботодавців на значно вигідних умовах

Начальник відділу аналізу звітності головного департаменту філіальної мережі

з 06.2001 по 09.2004 (3 роки 3 місяці)
АКБ „Правекс-Банк”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основні функціональні обов язки начальника відділу:
-підготовка внутрішньобанківської нормативно-правової документації (накази, розпорядження, інструкції)
-відстеження порушень в роботі філій і відділень банку та їх облік;
-підготовка наказів про призначення, покарання та заохочення співробітників Банку ;
-функції по реєстрації філій та відділень в НБУ, повідомлення НБУ про зміну керівників філій та відділень, підготовка довіреностей на директорів відділень та їх поновлення;
-актуалізація інформації про філійну мережу Банка;
-підготовка доручень стосовно керівників філій та відділень, контроль за їх виконанням;
-організація та супровід нарад керівництва банку з керівниками філій та відділень;
-організація та контроль за прийомом-передачею справ між керівниками відділень;
-прийом та аналіз періодичної і разової звітності керівників філій та відділень;
-обов язки по перевірці та підписанню рахунків філій та відділень;
-обробка проблемних питань в роботі відділень та філій, отриманих від керівників підрозділів;
підготовка звітності та аналітичних доповідних записок керівництву банку

Секретер деканату та Помічник ректора

з 09.2000 по 05.2001 (8 місяців)
Інститут підприємництва, права та реклами, Київ (Інститут реклами, права та підприємництва)

Помічник юриста

з 12.1999 по 08.2000 (8 місяців)
Юридична фірма "Аркон", Київ (Юридична діяльність)

Освіта

«Українська академія бізнесу та підприємництва».

Спеціальність «Економіка і підприємництво», Київ
Вища, з 2004 по 2006 (1 рік 10 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Windows Adobe Photoshop САПР Google Docs WordPress Операційні системи

Додаткова інформація

Готова освоїти нову сферу роботи.

Володію організаторськими здібностями та досвідом, працьовитістю, відчуттям відповідальності за доручену справу. Маю лідерські якості.
Вмію самоорганізуватись та організувати роботу інших.

Комунікабельна. Порядність, працелюбність, відповідальність, уважність, швидко навчаюсь. Маю презентабельний вигляд.

Бажання працювати в колективі, в команді.
Бажання працювати на успіх особистий та команди.

Прагну до самовдосконалення себе як особи, у тому числі в професійній сфері.
Педантична та дисциплінована.
До виконання своїх обов'язків відношуся сумлінно.

Вважаю, що потрібно навчатись і далі самостійно, на курсах-семінарах, прислухатись до порад людей з досвідом, та які мають успіх, а також знаходити нові шляхи для отримання результату.

Маю досвід керівних посад.

Прагну мати цікаву роботи щод реалізувати себе, мати високий дохід, гідні умови праці, отримувати задоволення від особистого розвитку та високих результатів роботи, бути корисною та оціненою, дізнаватись щось нове, мати реальну перспективу зростання.

Не палю.


Користувач ПК: OS Windows, MS Word, MS Excel, Internet, Vizio, Система SAP, DOCS, Photoshop, Wordpress



Що не приймаю в роботі: обов,язки, що суперечать совісті, затримка заробітної плати, ненормований робочий день на постійній основі без доплат і без важливих причин, порушення субординації, ненормативна лексика.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати