Резюме від 2 травня 2024 PRO

Олексій

Директор із закупівель, керівник адміністративно-господарської діяльності, buyer

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з реклами

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
"Sanwell", Вишневе (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Замовлення та розробка POS-матеріалів,
-ведення переговорів,
-пошук нових постачальників,
-проведення інвентарізацій,
-організація та проведення виставок,
-відкриття нових магазинів з нуля,
-інспекція магазинів,
-розробка та замовлення стендів,
-співпраця з мас медіа,
-робота з контролюючими органами,
-складання бюджетів,
-розробка ТЗ для дизайнерів,
-контроль ремонтних робіт,
-ведення звітності,
-взаємодія з різними підрозділами компанії,
-ведення і розробка програм акцій та лояльності підприємства.

Менеджер із закупівлі

з 06.2017 по 09.2019 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "І.С.Ф. Груп" ТМ Fado, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Замовлення та розроблення POS-матеріалів (поліграфія, стенди,
пакування, сувенірна продукція),
-підбір постачальників,
-проведення тендерів,
-складання бюджету;
-проведення інвентарізацій ОЗ;
-забезпечення закупівель для складських приміщень.
-керування автотранспортним цехом (логістика,ТО
автотранспорту,страхування,проведення ремонтних робіт,
введення обліку палива);

Адміністратор офіса, Керівник відділу закупівель, Менеджер закупівель.

з 11.2007 по 09.2015 (7 років 10 місяців)
Миронівський хлібопродукт, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Досвід роботи:
з 2007 року
Менеджер з постачання - адміністратор офісу, закупник, завгосп.
Посадові обов’язки:
-забезпеченя всіма необхідними господарськими, канцелярськими
та іншими товарами, необхідними для підтримання життєдіяльності
підприємства;
-адміністрування офісу (рішення адміністративнихн, організаційних
та господарських питань);
-оргенізіція та проведення переговорів з постачальниками
різноманітних товарів та послуг;
-складання та укладання договорів, ведення звітності;
-проведення тендерів;
-створення бюджету підприємства на рік;
-відслідковування і оптимізація витрат, у межах затвердженого
бюджету;
-проведення закупівлі продовольчих та не продовольчих товарів,
для VIP - ресторану та столової;
-організація та контроль прибирання приміщень підприємства,
контроль клінінгових організацій;
-організація і введення, адміністративного обліку, товарно-
матеріальних цінностей та необоротних активів;
-погодження, проведення, контроль поточних ремонтів;
-перевезення та організація робочіх місць.

Освіта

Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Менеджмент, Київ
Вища, з 2003 по 2007 (4 роки)

Освіта:
Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» - базова вища освіта за напрямком підготовки «Менеджмент».

Знання і навички

Користувач ПК Google Ads Trello Facebook Ads Manager Facebook Реклама Битрикс

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

З 2001-2007 працював водієм автомобіля , возив /супроводжував посадову особу
трудовий стаж з 1992 року, більш детально при співбесіді.
Особисті якості: пунктуальність, працьовитість, відповідальність, висока само організованість, комунікабельність, ініціативність, бажання вирішувати складні завдання, технічна грамотність.
Досвідчений користувач ПК (знання 1С, Trello, Worksection, Facebook Ads, Google Ads.)
Права на управління автотранспортом категорії «В».Наявність власного автомобіля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: