Резюме від 21 січня 2024

Олена

Офис-менеджер, оператор ПК

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Галка Олена Миколаївна
Дата рождения: 10 липня 1988
Город: Киев
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вік: 35
Кваліфікація роботи у сферах, які пов’язані з веденням бухгалтерського обліку та взаєморозрахунків з клієнтами

Досвід роботи
20 травня 2018 по 25 листопад 2021
Оператор 1С. ФОП Семенкова І.О.
Основні обов’язки:
- Обробка первинної документації ;
- оформлення видаткових та податкових накладних;
Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі;
Обробка первинної вхідної інформації в програмі 1С 7.7, 8.2;,
Виписка рахунків;
Підготовка супровідної документації на товар.

01серпня 2011 по 30 травня 2015
Менеджер з адміністративної діяльності. ТОВ «ЛГК Максимум»
Оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями та продуктами харчування.
Основні обов’язки:
- робота з потенційними та існуючими клієнтами, зокрема їх консультування та контроль виконання умов договорів;
- спілкування в телефонному режимі та по e-mail, обробка інформації;
- оперативна та якісна обробка первинної вхідної інформації в програмі 1С 7.7, 8.2, M.E.DOC;
- Робота з клієнт-банком, проведення банківських операцій
- Обробка первинної документації - оформлення видаткових та податкових накладних
- Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі;
- Виписка рахунків
- Підготовка супровідної документації на товар.

01 сеня 2011 по 30 вересня 2012
Менеджер з адміністративної діяльності. ТОВ "ЛГК «Максимум»"
Оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями та продуктами харчування.
Основні обов’язки:
- робота з потенційними та існуючими клієнтами, зокрема їх консультування та контроль виконання умов договорів;
- координнування роботи компанії з клієнтами по кредиторській та дебіторській заборгованості (спілкування в телефонному режимі та по e-mail, обробка інформації);
- оперативна та якісна обробка первинної вхідної інформації в програмі 1С 7.7, 8.2, M.E.DOC;
- Робота з клієнт-банком, проведення банківських операцій
- Обробка первинної документації - оформлення видаткових та податкових накладних
- Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі;
- Виписка рахунків
- Підготовка супровідної документації на товар
- Надання інформації про оброблених замовленнях
- Передача накладних на склад
- Облік руху ТМЦ

04 квітня 2010 по 31 липня 2011.Офіс-менеджер. ТОВ «Агробуд Трейд»
Оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями та продуктами харчування.
Основні обов’язки:
- робота з потенційними та існуючими клієнтами, зокрема їх консультування та контроль виконання умов договорів;
- координнування роботи компанії з клієнтами по кредиторській та дебіторській заборгованості (спілкування в телефонному режимі та по e-mail, обробка інформації);
- оперативна та якісна обробка первинної вхідної інформації в програмі 1С 7.7, 8.2, M.E.DOC;
- Робота з клієнт-банком, проведення банківських операцій
- Обробка первинної документації - оформлення видаткових та податкових накладних
- Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі;
- Виписка рахунків
- Підготовка супровідної документації на товар
- Надання інформації про оброблених замовленнях
- Передача накладних на склад
- Облік руху ТМЦ
- забезпечення життєдіяльності компанії

01 серпня 2008 по 30 листопада 2009 року
Менеджер з бухгалтерського обліку. Філія «ЛКО №1»ТОВ “ЛКО”,
Спеціалізація фірми:Оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями.
Основні обов’язки:
- робота з потенційними та існуючими клієнтами, зокрема їх консультування та контроль виконання умов договорів;
- координнування роботи компанії з клієнтами по кредиторській та дебіторській заборгованості (спілкування в телефонному режимі та по e-mail, обробка інформації;
- ведення, реєстрація та робота з накладними, проведення взаєморозрахунків з клієнтами.
- ведення внутрішнього документообігу компанії;
- оперативна та якісна обробка первинної вхідної інформації в програмі 1С;
Штат компанії: 180 чоловік.
Результати діяльности:
За час моєї роботи на цій посаді кількість заборгованості клієнтів компанії зменшилась на 45 %
Мотив звільнення: відсутність перспектив для розвитку.

02 липня 2007 – 31 липня 2008 року
Офіс-менеджер. ТОВ “ЛКО”, м. Київ, вул. Екскаваторна , 35.
Спеціалізація фірми:
Оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями.
Основні обов’язки:
- робота з потенційними та існуючими клієнтами, зокрема їх консультування та контроль виконання умов договорів;
- спілкування в телефонному режимі та по e-mail, обробка інформації;
- ведення внутрішнього документообігу компанії;
- оперативна та якісна обробка первинної вхідної інформації в програмі 1С;
Штат компанії: 150 чоловік.
Мотив звільнення: переведення на філію «ЛКО №1» ТОВ «ЛКО»
Освіта
2005 – 2011 р.р. Київський політехнічний інститут. Факультет електроніки.

Додаткова
інформація• володію ПК в об’ємі користувача (пакет Office, Internet, 1С 7.7, 8.2, M.E.DOC, Outlook Express);
• англійська мова -базова.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: