Резюме від 16 листопада 2023 PRO

Анна

Менеджер ЗЕД

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Софіївська Борщагівка
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Софіївська Борщагівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий менеджер

з 08.2017 по 07.2018 (11 місяців)
ТОВ "Лід Оушен", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Проведення різних оплат, облік та контроль за рухом грошових коштів в Excel та 1С, виставлення рахунків, контроль за їх оплатою, ведення внутрішньої звітності, своєчасне подання звітності керівництву, контроль взаєморозрахунків з контрагентами, спілкування з контрагентами з фінансових питань та вирішення конфліктних ситуацій, у т.ч. іноземними.

Помічник головного бухгалтера

з 09.2016 по 05.2017 (8 місяців)
ТОВ "Твоя логістика ", Київ (Транспорт, логістика)

Ведення таблиць за оформленими заявками (ВМД) та розрахунків з клієнтами, звірки з контрагентами, виставлення актів та рахунків, оплата рахунків, нарахування з/п, робота з клієнт-банками, ін.

Головний фінансовий контролер

з 12.2012 по 07.2013 (7 місяців)
ПрАТ "Фортунат", Київ (Транспорт, логістика)

Ведення фінансового управлінського обліку (облік та аналіз фінансової роботи підприємства, складання та ведення об'ємних таблиць з руху коштів підприємства, контроль фінансових взаєморозрахунків, звірки з контрагентами, врегулювання спорів), управління прибутком компанії, складання та надання фінансової звітності керівництву.

Менеджер ЗЕД

з 03.2012 по 11.2012 (8 місяців)
ПрАТ "Фортунат", Київ (Транспорт, логістика)

Координація імпортних поставок, перевірка документів, отримання дозвільної документації, підготовка товарно-супровідної документації, робота з актами, договорами, калькуляція митних платежів, взаємодія з агентами з митного оформлення, написання листів на митницю, підготовка звітів з логістики.

Клієнт-менеджер

з 02.2011 по 09.2011 (7 місяців)
ПриватБанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

розподіл клієнтопотоку, вирішення конфліктних
ситуацій з клієнтами, продаж та оформлення банківських продуктів.

Освіта

Національний університет харчових технологій

Облік і аудит, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

Уміння швидко засвоювати нову інформацію Відповідальність Уміння аналізувати MS Excel 1С:Підприємство Контроль кредиторської заборгованості Контроль дебіторської заборгованості Стресостійкість Trello Планування бюджету Формування зведених таблиць Клієнт-Банк Доброзичливість

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Светлая Анна Сергеевна

Личные данные

Дата рождения: 03.06.1987 г. (36 лет)
Место жительства: г. Киев
Семейное положение: замужем, 2-е детей.
Контактный тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Образование
Высшее
2004-2009 – Национальный университет пищевых технологий, г. Киев
Специальность: учет и аудит
Диплом: специалист по учету и аудиту
Форма обучения: стационар

Опыт работы

Клиент-менеджер
с 02.2011 по 09.2011 (7 месяцев)
ПАТ КБ «ПриватБанк», г. Киев
Должностные обязанности: распределение клиентопотока, решение конфликтных
ситуаций с клиентами, продажа и оформление банковских продуктов.

Менеджер ВЭД
с 03.2012 по 11.2012 (9 месяцев)
ЧАО «Фортунат», г. Киев
Должностные обязанности: Координация импортных поставок, проверка документов, получение разрешительной документации, подготовка товарно-сопроводительной документации, работа с актами, договорами, калькуляция таможенных платежей, взаимодействие с агентами по таможенному оформлению, написание писем на таможню, подготовка отчетов по логистическим операциям, пр.

Главный финансовый менеджер
с 12.2012 по 07.2013 (8 месяцев)
ЧАО «Фортунат», г. Киев
Должностные обязанности: ведение финансового управленческого учета (учет и анализ финансовой работы предприятия, составление и ведение объемных таблиц по движению денежных средств предприятия, контроль финансовых взаиморасчетов, сверки с контрагентами, урегулирование споров), частичное управление прибылью компании, составление и предоставление финансовой отчетности руководству.

С 08.2013 по 08.2016 г. в декретном отпуске.

Помощник гл. бухгалтера
с 09.2016 по 05.2017 (9 месяцев)
ООО «Твоя логистика», г. Киев
Должностные обязанности: ведение таблиц по оформленным заявкам (ГТД) и расчетов клиентами, сверки с контрагентами, выставление актов и счетов, начисление з/п, работа с клиент-банками, пр.

Финансовый менеджер
с 08.2017 по 07.2018 (11 месяцев)
ООО «Лид Оушен», г. Киев
Должностные обязанности: произведение различных оплат, учет и контроль за движением денежных средств в Excel и 1С, выставление счетов, контроль за их оплатой, ведение внутренней отчетности, своевременное предоставление отчетности руководству, контроль взаиморасчетов с контрагентами, общение с контрагентами по финансовым вопросам и решение конфликтных ситуаций, в т.ч. иностранными.

Дополнительная информация
Владение ПК: Microsoft office, Internet, QDpro, 1C7,8.
Знание языков: русский (уверенно), украинский (уверенно), английский (выше среднего).
Личные качества: быстро и легко обучаемая, предрасположенность к работе с цифрами и людьми, способность обрабатывать большие объемы информации, исполнительная, ответственная, внимательная.
Увлечения: книги, музыка, кино, театр, верховая езда, путешествия.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: